شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۷

سرعت موشکی قیمت پوشک در دولت تدبیر

چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 638558
فروشنده‌های مواد بهداشتی از نبود محصولات و گرانی روزافزون آن می‌گویند.
سرعت موشکی قیمت پوشک در دولت تدبیر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كار دشمنا دولته .يكي هست كه نميذاره قيمت پوشك بياد پايين
United States
دشمن دولت نه اصلاح طلبان هستند و نه اصولگرایان دشمن ما و ملت ما قوانبن است که عده ایی که شناختی از قوانبن مملکت داری نداشتند و قانون ها را نگاشتند مجلس باید انرژی بگذارد و قوانبن جدید وصع نمایید که در آن منافع مردم دیده شود نه منافع حاکمان .منظورم این نیست که حاکمان انسانهای نا درستی هستند بلکه آنها همگی انسانهای وارسته و خوبی هستند ولی دارند از قوانینی پیروی مبکنند که جز خسران و خسارت برای مردم منافع دیگری ندارد
Iran, Islamic Republic of
به قول رئیس جمهور که تو مجلس گفت باید زبان فارسی رو از نو بنویسیم باید بگم به درسته. باید واژه هایی مثل تدبیر و امید رو از نو معنی کنیم. تورم، رکود و واژه های دیگه رو هم همینطور.
Iran, Islamic Republic of
یادم هست زمانی قیمت زانتیا 19 میلیون بود و وقتی قیمت پراید شد 19 میلیون مردم می گفتند پراید رسید به زانتیا. حالا هم که پوشک رسید به زانتیا!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
موشک و پوشک ، فعلا یک شباهت بهم پیدا کردن ! اونم سرعت بالا رفتنه !!
Iran, Islamic Republic of
اختلاف موشک و پوشک فقط در یک حرف است (م و پ) امیدوارم هیچگاه این دو بالا نروند وسقوط کنند . بدانید همه گرفتاریهای ما دراقتصاد گاهی از همین حروف آزادند که وقتی درکنار حروف دیگری قرارگیرند یا مردم بدبخت ویا سرافراز خواهندشد .
Iran, Islamic Republic of
اساسا" کسانیکه گله میکنند از وضع موجود ، درست همان کسانی هستند که درگذشته ها بشدت ادعا میکردند: چرا ما از وضعیت رکود خارج نمیشویم وبه این بهانه انواع فشارها ی رسانه ایی را بخورد افکار عمومی میداد ند ...