شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸

بلایی که دولت بر سر مستاجرها آورد

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 622374
بلایی که دولت بر سر مستاجرها آورد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واي بروزي كه مستاجرين برن در وزارت مسكن پيش اخوندي
Iran, Islamic Republic of
رفقای وزیر مسکن که به وفور خانه های خالی دارند، و این خانه ها را با پول مردم در بانک ها ساختند و مردم هم به امید سود های با آورده در بان پول گذاشتند، ضربه پذیر ترین نقطه بازار را نشانه می گیرند و به او با حد اکثر توان ضربه می زنند، گاهی هم این ضربات همراه با تبانی هم صورت می گیرد. قیمت را بالا می برند و در مورد جای دیگر به این قیمت بالا استناد می کنند و بصورت سلسله وار قیمت های جای دیگر را بالا می برند.
Iran, Islamic Republic of
در کدام دوره بلا سر مستاجر ها نیامده ؟ جهان نیوز شما دنبال کوبیدن روحانی هستید ولی اگر آزاده هستید لطف کنید بفرمایید در دکدام دوره ملت و مردم از دست گرانی در امان بودند. مگر چتد سال پیش پراید از ۸ تومن به ۱۷ تومن نرسید ؟ اون موقع شما احتمالا امریکا بودید . عوص این داستانها به فکر راه حل باشید که مملکت به این روز ورشکستگی نرسه .
محمد تقی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، از دیگران توقعی نبود، اونی که مدعی بود "کلید" داره، "نخبگان وزارتی" رو داره و... دیگه چرا؟؟ رشد نقدینگی از 450 هزار میلیارد به 1500 هزار میلیارد شاهکاری که تو تاریخ موندگار میشه، با سیاسی کاری هم جمع نمیشه.
مهدی
Australia
باسلام
حالا خودتان
Canada
كسيكه نميتونه اجاره بده بهتره از تهران بره بيرون و ساكن شهرهاى ارزانتر بشه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً خیلی از رانت خواران فعلی ای بیرون به تهران آمدند و برای مال و منال دست به هر خفتی دادند و حالا واسه تهرانی ها آدم شدند. شاهدش اینه که تو بازار کم پیدا میشه بازاری اصیل پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین:
مردم موارد تخلف رو گزارش بدن حتما اقدام میشه.