شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۶
۳۵

نامه نوه های مایلی کهن به دایی

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 391363
بعد از دستگیری و زندانی شدن محمد مایلی کهن، نوه هایش دست به قلم شدند و نامه جالبی برای علی دایی نوشتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بعد از شکایت «علی دایی» از «محمدمایلی کهن»، دادگاه وی را به ۴ ماه زندان محکوم کرد.

بعد از این اتفاق نیز محمد مایلی کهن خود را به کلانتری ارگ معرفی کرد و راهی زندان اوین شد. زندانی شدن سرمربی پیشین تیم ملی واکنش های منفی زیادی میان مردم و اهالی ورزش به خصوص پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس داشت. در نهایت علی دایی یک روز بعد از زندانی شدن مایلی کهن شکایت خود را پس گرفت تا بعد از طی شدن مراحل قانونی محمد مایلی کهن از زندان آزاد شود.

اما جالب ترین واکنش به دستگیری و زندانی شدن محمد مایلی کهن نامه نوه هایش «علیرضا» و «پارسا» به علی دایی درباره زندانی شدن پدربزرگشان بود. در این نامه علیرضا و پارسا به پیشکسوت بودن محمد مایلی کهن و حق معلمی وی بر علی دایی اشاره کرده اند.

این نامه زمانی نوشته شده است که محمد مایلی کهن همچنان در زندان اوین حضور داشت. به گفته نزدیکان این مربی قرار است امشب وی ساعت ۱۹ از زندان آزاد شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نوه های مایلی کهن هم مثل خودش اند. تره به تخمش می ره بچه به باباش
خيلي ماجراي اين دو نفر باعث انبساط خاطر مردم شده!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ...تابلو هست آدم بزرگ نوشته....
رضا
کسی که توسط این مردم بزرگ شده وحالا شهروند آمریکاست بیشتراز این ازش انتظاری نمیرود
امیر
ازنوه های مایلی کهن غیرازاین انتظارنمی رفت آفرین بچه های خوب
Norway
سوال – من ده سال دارم . ما معلمی داشتیم که با چوبی که اسم آنرا نازی گذاشته بود خیلی می زد . هر حرفی که ما می زدیم ده تا کتک می خوردیم . در ضمن ناظم هم ما را کتک می زند . در مورد گناه کتک زدن توضیحاتی بدهید .

پاسخ – در این روزگار ما که تربیت رمانتیک است چطور می شود که بچه ها را با چوب بزنند ؟ این به بی فرهنگی آن معلم بر می گردد. به تعبیر دیگر به ناتوانایی آن معلم برمی گردد . ما نیازی به زدن با چوب نداریم . مگر انبیاء بر سر مردم چوب زدند که این گونه شیفته ی آنها شدند ؟ ما ندیدم که پیامبر کسی را فلک کرده باشد . زدلبری نتوان لاف زد به آسانی هزار نکته در این نکته هست تا دانی ، هزار سلطنت دلبری به آن نرسد که دردلی به هنر خویش را بگنجانی . آقای مهدی شجاعی در کتاب سانتاماریا داستانی بنام چوب کاری دارد . این معلم ها حتما این داستان را بخوانند تا تربیت و مدرسه را بگونه ی دیگری ببینند . نگویند که بچه ها خیلی شیطان هستند . من با این بچه ها سر و کار دارم و بعضی موقع ها به آنها اخم می کنم یا از کلاس بیرون شان می کنم ولی هیچوقت از چوب استفاده نمی کنم . در این داستان معلمی چوبی دارد که می گوید : این چوب برای نزدن است . البته شما دانش آموزان این معلم ها را ببخشید و بدانید که آنها می خواهند شما را ادب کنند . جور استاد به زمهر پدر .
saman
چه بچه های فهیمی. یعنی اینا با این سن کمشون انقدر قدرت تحلیل دارند که شک کنند به علی دایی که داره از اسم اینا سوء استفاده میکنه؟
مهدی
علیرضا و پارسای عزیز پس از اینکه پدر یزرگ گرامیتان از زندان ازاد شدند از او بپرسید چه تهمتهائی و چه افترا هائی به آقای دایی زدید و چند بار محکوم شدید و آقای دایی گذشت کردند تا شاید دست از این اراجیف بردارد چرا پدر بزرگ خود را بابت این نسبتهای ناروا راهنمائی نمیفرمائید .
حمید
Iran, Islamic Republic of
اورین اورین
نوه های مایلی هم مثل خودش پر رو اندوطلبکار
Iran, Islamic Republic of
پدربزرگ بی گناه
دانشجو
هرچند معلومه که مطلب را کس دیگه ای گفته ای و این دو نوه دوست‌داشتنی نوشتند ولی واقعا زیبا و تأثیرگذار بود.
حسین
چاله میدان.
خوشنویس
Iran, Islamic Republic of
تابلوئه که به بچه گفته شده که اینارو بنویسه.. من خودم خیلی به روحیات و اخلاقیات دایی انتقاد دارم و مایلی کهن رو هم درکل آدم خوبی میدونم، منتها در این قضیه بنظرم مایلی کهن اشتباه کرده و بصورت قانونی هم محکوم شده، پیشکسوت و مربی و معلم بودن دلیلی بر اهانت یک نفر نمیشه. باید فارق از هیاهوی رسانه ای حق را دید. معلم باید درس اخلاق رو بده، اما ایشون تا آخرین لحظه بر اشتباه خودش اصرار داشت و این چیزی جز لجاجت نیست.
ابراهیم
هر کی خربزه می خوره باید......... یعنی چی، چون طرف مرببیت بوده پس میتونه آبروتو ببره
حسين
پسر كو ندارد نشان از پدر تو بيگانه خوانش نخوانش پسر، متاسفم واقعا اينم به پاس قدر دايي از اون دوستاني كه انقد وساطت كردند هم جرم مرتكب ميشوند وهم طلبكار ميشوند اسم خودشونم معلم ميگذارند،چقدر مكتب بدي ست مكتب تهمت افترا
فکر نمیکنید که این نامه فقط به خط کودکانه نوشته شده و انشایی بوده که املا شده؟!
البته هم آقای مالی کهن هم دایی و کریمی و سایر عزیزان برای بنده محترم و قابل احترام اند...
ریز بین
با سلام
کدام عقل ناقصی باور می کند این نامه را نوه ها نوشته باشند؟
این متن بسیار زیرکانه و با روانشناسی خاصی تهیه شده است . فقز خطش یچه گانه است همین .
نامه قشنگی بزرگتراشون به اسم نوها نوشتن..شایدم نوهاشون خیلی بزرگن؟؟
این هم بیانیه نوه های شریف ترین و سالم ترین و جسور ترین مربی و معلم فوتبال ایران ننگ بر پول پرستان ننگ بی پایان تا ابد
عجب جوسازی نچسبی!
به اعتقاد من حقیقت فعل آقای دایی کاملا دینی و منطقی و موجه بود ....در صورتی پذیرش این تعابیر احساساتی حرمت پیش کسوت و..مورد قبول هست که یک فرد بزرگتر و معلم یک بار خطایی رو مرتکب بشه...اما حقیقت این هست که این مربی و پیش کسوت بسیار دور از ادب دینی و اخلاقی مکرر و مصر به بسیاری از حریم های شخص مقابل تعرض کردند و طبیعتا قوی و منطقی ترین عکس العمل همین بازخورد منطقی طرح دعوا در یک مرجع قانونی هست جهت اعاده ی حق....
محمد
واقعا متاسفم برا مايلي كهن و خانوادش كه اينهمه دارن به ملت ايران اينطوري با .... تمام توهين ميكنم!!!
درود به شرف و بزرگي دايي
کیاحیرتی
باسلام
سلام بر ایستادگی سلام برمردانگی
مایلی کهن حرف میمت محبوبیت حرف الفت ایستادگی حرف ی یکرنگ بودنت حرف لامت لیدر فوتبال ایران حرف ی یک دلیت حرف ک کوششت برای سربلندی وطنت نه پول حرف ه فامیلی شما هوش تابع صداقتت حرف نونت نیایشت با خالق ادمهای بد وخوب .

مهدوی کیا وکریم باقری در قلبم جای دارنند.
اخه. چه قدرم معلوم بود این نامه هارو دو تا بچه نوشتن!!!!!
عوض اینکه حق معلم بر شاگرد رو آموزش بدید، سعی کنید تهمت زدنهای مکرر مایلی کهن رو تقبیح کنید.
تهمت به یک فرد و خونواده اون، در هیچ شرعی نمی گنجه و متاسفم برای سایت شما که دم از دینداری می زنه و بعد تهمت زدن رو که از گناه های بزرگه، با حق معلم بر شاگرد توجیه می کنه !!!
ماهانی
عجب نوه های با سوادی داره این حاجی ما که معلمیم نمی توانیم نامه به این خوبی بنویسیم
متن نامه رو كه مايلي داده
دیگه مایلی کهن داره شورشو در میاره .بس دیگه....اه
متاسفانه از احساسات پاك كودكان هم به نفع خودشان بهره برداري مي كنند.
میثم
دایی خوب کاری کردی،مایلهی کهن فقط دنبال تنش برای پرسپولیس بود
مهدی
استاد مایلی خدا عاقبت نوه هاتو ختم بخیر کنه!! هر چند خودشون ننوشتن ولی نباید اونآرو وارد این بازیا میکردی!
منظورشون این بوده: نامه ی مایلی کهن به دایی با دستخط نوه هایش!!
هموطن
ماجرای دایی و مایلی کهن ماجرای مثل معروف کفگیر و صافی است! (برو 9 سوراخی) . بیچاره مردم که باید دعوای این شکم سیرها رو اخبار اول مملکتشان ببینند!
Iran, Islamic Republic of
90 درصد این مشکلات تقصیر رسانه هاست.
و تقصیر 90!!!!!!!!!!!!!
رسانه ها دارند دیگه شورش رو در میارند.ولش کنید فوتبال چه تاجی رو سر ما گذاشته جز پول میلیاردی خرج کردن....حالا هی به این مسائل دامن می زنید...از حالا بچه ها این کارا رو بکننند آینده چه طوری خواهد شد؟؟؟؟!!!!.....