سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

کاهش 1800 تومانی قیمت گوشت مرغ

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 237208
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران از کاهش 1800 تومانی قیمت گوشت مرغ خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار خرده فروشی‌ها به 5600 تومان رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یدالله صادقی اظهار داشت: قیمت مرغ در خرده فروشی ها 5700 تومان و به صورت عمده فروشی نیز 5300 تا 5500 تومان است. وی پیش بینی کرد قیمت گوشت مرغ در روزهای آینده به صورت چشمگیری کاهش یابد.
 
صادقی با اشاره به اینکه تأمین نهاده های دامی و بازرسی ها ، در عرضه مرغ و ارزان شدن آن موثر بوده است ، اظهارداشت: جوجه ریزی های ماههای قبل به زودی به بازار خواهد آمد که بازهم در کاهش قیمتها اثر خواهد داشت.
 
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به عرضه فراوان گوشت مرغ در میادین اصلی میوه و تره بار تهران گفت : در سردخانه ها هم به اندازه کافی ذخیره سازی شده است. وی از شهروندان خواست در صورت گرانفروشی، موارد تخلف را به سامانه 124 گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما مجلس ارزونش كرد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ربطي به زحمات دولت نداشت
Germany
البته دوست عزیز خوبه اول بگید کی اینطور گرونش کرد، بعد به دیگر قوا تیکه بندازید. همون بلایی رو که سر ارز اوردن سر مرغم اوردن حالا لطف کردن 1800 تومن ارزونش کردن!
Iran, Islamic Republic of
کی گرونش کرد؟؟؟؟؟ بله دیگه دولت با تمام قوا گرونش کرد و ربطی به محتکرین, دلالان ,تحریم و فرهنگ غلط مردم و همچنین مجلس محترم در بستن بودجه قشنگ!!!!! امسال نداشت!
Germany
پس یعنی دولت محترم همه این مشکلات رو می دونن و باز گزک دست یه عده سود جو می دن؟ بابا ایول!