جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۴

مرغ‌را به‌زیر ۵ هزارتومان برمی‌گردانم

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 235629
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگان این اطمینان را داد که قیمت مرغ را به زیر قیمت 5 هزارتومان برگرداند.
به گزارش جهان به نقل از فارس محمد علیپور نماینده مردم ماکو و سخنگو کمیسیون اقتضادی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در صبح امروز میزبان آقای غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل بانکهای مختلف بودند و حول محور گرانی‌‌ها و ضرورت حمایت بانک‌ها از بخش تولید جهت تامین سرمایه در گردش به تبادل نظر پرداختند.
 
وی افزود: کمیته‌ ویژه‌ای برای مسائل اقتصادی با شرکت اعضای کمیسیون‌های صنایع، اقتصادی و کشاورزی مجلس و همچنین بخش‌های اقتصادی دولت با حضور بخش خصوصی تشکیل شد تا با همکاری هم مسائل حاد اقتصادی کشور را بررسی و راه‌کار‌های کارشناسی شده جهت مقابله با مشکلان پیش آمده ارائه دهند.
 
سخنگو کمیسیون اقتصادی مجلس کمیته ویژه برای مسائل اقتصادی در نزدیک کردن نقطه نظرات مجلسی‌ها و دولتی‌ها به هم و هماهنگی بین آن‌ها را دارای تاثیر دانست و گفت: حمایت از بخش تولید باید در دستور کار این کمیته باشد.
 
علیپور به توضیحات وزیر صنعت در مورد افزایش قیمت برخی اقلام بخصوص مرغ اشاره کرد و گفت که وزیر نقطه نظرات نمایندگان را در مورد گرانی مرغ و بقیه اقلام استماع کرد و با توجه به وارداتی که در جهت تامین نیاز‌ها انجام شده به نمایندگان این اطمینان را داد که قیمت مرغ را به زیر قیمت 5 هزارتومان برگرداند.
 
وی در مورد استیضاح وزیر صنعت توسط عده‌ای از نمایندگان، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع استیضاح مطرح نبود و بنا شد اعضای کمیسیون اقتصادی با وزرای اقتصادی، کشاورزی و صنعت و معدن در جلسه غیر علنی به بررسی گرانی‌ها بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر میتونید به زیر 3 هزار تومان بیارید نه اینکه وقتی به 4990 تومان رسید ، بگوئید به وعده عمل کردیم
بیچاره شدیم

هر وقت تو این دولت کسی خواسته جنسی رو ارزون کنه، بدتر گرون شده..
خدا رحم کنه !
وقتی وزیر قول می دهد قیمت را به زیر 5000 تومان می رساند یعنی مردم منتظر مرغ با قیمت بالای 10000 تومان باشید...!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه بايد دست مريزاد به آقايون گفت.
مرغ 2700 رو رسوندن به 5000 تومان
حالا زبونشون سر مردم هم درازه و منت ميذارن
چه زمانه‌اي شده؟!