جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توصیه کی روش به همکارانش

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 289841
کارلوس کی روش به همکارانش توصیه کرد که تیم ملی و بازیکنان را تا روز بازی با قطر سالم تحویل دهند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال، تمرینات تیم ملی سبک و بیشتر بر اساس برنامه های تاکتیکی است.
 
سرمربی تیم ملی به خاطر خستگی بازیکنان از لیگ قصد ندارد آنها را تحت فشار بگذارد، به همین دلیل بیشتر تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار داد تا ملی پوشان تا روز بازی با قطر مصدوم نشود.
 
گفتني است، در حال حاضر اردوی تیم ملی هیچ مصدومی ندارد و همه بازیکنان برای بازی با قطر آماده هستند، از این رو کی روش با اشاره به اهمیت بازی با قطر از همکارانش خواست مراقب بازیکنان باشند تا در بازی با قطر هیچ مصدومی نداشته باشند تا مجبور نشوند در برنامه هایشان تغییر ایجاد کنند.
 
*** ترکیب تیم ملی تغییر می کند
 
 کادر فنی تیم ملی با توجه به ارزیابی تیم قطر چند تغییر جزئی در ترکیب تیم ملی ایجاد خواهند کرد.
 
بر اساس اين گزارش، مربیان تیم ملی در نظر دارند با توجه به بازی هجومی تیم قطر در بازی 14 خرداد،‌ ترکیب تیم ملی را با چند تغییر کوچک روانه میدان کنند گویا عملکرد تیم قطر در رقابت های اخیر ارزیابی شده است و از آنجا که ما این بار در خانه حریف بازی می کنیم سرمربی تیم ملی قصد دارد با تغییر یکی 2 بازیکن ترکیب سر سخت تری را به میدان بفرستد.
 
 به نظر می رسد آنالیز اخیر تیم قطر باعث شده است کی روش به این فکر بیفتد او قصد دارد حداقل امتیاز را از  این بازی حساس بگیرد تا تیمش در ادامه راه مسیر هموارتری را طی کند.
 
** آنالیز قطر در دبی
 
 کادر فنی تیم ملی کشورمان، عملکرد قطر را آنالیز کرد و با بررسی  بازی های اخیر این تیم در اردوی دبی قصد دارند با توپ به مصاف این حریف بروند. 
 
شايان ذکر است، فیلم بازی های اخیر تیم قطر در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار گرفت تا آنها در اردوی امارات علاوه بر برگزاری تمرین، بر اساس توانایی های تیم قطر برنامه ریزی کنند؛ از این رو بازی های این تیم را آنالیز کرده و برای شکست این حریف برنامه ریزی کنند.
 
گفتنی است،  تیم ملی کشورمان در اولین گام باید مقابل قطر قرار بگیرد و در ادامه برای صعود به جام جهانی  برابر لبنان و کره جنوبی نیز به میدان خواهد رفت./مح
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *