جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گزارش آخرین تمرین تیم ملی

دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 481607
مهاجم تیم ملی که مصدوم شده و بازی با عمان را از دست داده، پس از یک روز غیبت به تمرینات بازگشت.
به گزارش  جهان به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) در زمین تمرینی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

*پوشش خبری و تصویری این تمرین باتوجه به قوانین فقط 15 دقیقه برای اصحاب رسانه آزاد بود. امروز استقبال بسیار زیادی از سوی اصحاب رسانه صورت گرفت و رسانه‌های نوشتاری و تصویری زیادی در تمرین حضور داشتند.

*پیش از آغاز رسمی تمرین، بازیکنان در اختیار خودشان بودند که در دسته‌های مختلف کار با توپ انجام می‌دادند. در یکی از این دسته‌ها سردار آزمون، رامین رضاییان و سعید عزت‌اللهی با شادابی بالایی تمرین کرده و با یکدیگر شوخی می‌کردند.

*به مناسبت تولد دکتر دیه‌گو، مربی تمرین دهنده تیم ملی، پیش از آغاز تمرین جشن تولدی برای او برگزار شد و به افتخار او بازیکنان و اعضای کادرفنی سرودی خاص را همخوانی کردند.

*برخلاف روزهای گذشته که تیم ملی در هوای بارانی تمرین کرد، امروز هوا آفتابی بود و اکثر بازیکنان با لباس‌های آستین کوتاه در تمرین حاضر شدند.

*رضا قوچان‌نژاد که در تمرین روز گذشته غایب بود، امروز در تمرین حاضر شد و پیش از آغاز تمرین با داریوش شجاعیان کار با توپ انجام داد و برای دقایقی با هم پاسکاری کردند. قوچان‌نژاد دقایقی با پزشک تیم ملی مشغول دویدن شد و به صورت اختصاصی تمرین کرد. این بازیکن نمی‌تواند تیم ملی را در بازی با عمان همراهی کند.

*تمرین تیم ملی به صورت رسمی از ساعت 11:30 با صحبت‌های کوتاه کارلوس کی‌روش آغاز شد.

*تمرین با دویدن زیر نظر میکو، مربی بدنساز تیم ملی آغاز شد تا بازیکنان با گرم کردن بدن‌های خود آماده تمرینات تاکتیکی شوند.

*بازیکنان پس از انجام تمرینات کششی و نرمشی به دو دسته تقسیم شدند که کاورهای زرد رنگ و آبی رنگ به تن داشتند. این دو دسته با توپ کارهای ترکیبی انجام داده و پاسکاری می‌کردند.

*دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر دن‌گاسپار تمرین‌های اختصاصی انجام دادند.

*افشین پیروانی که در جلسه هماهنگی پیش از دیدار ایران و عمان حضور داشت، 15 دقیقه با تأخیر در تمرین حاضر شد.

*از آخرین تمرین تیم ملی از سوی برخی هواداران و کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت، استقبال خوبی به عمل آمده است.

*کادرفنی تیم ملی امروز یکدست با لباس‌های قرمز در تمرین حاضر شدند اما کی‌روش کی‌روش گرمکن یکدست تیره به تن داشت.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان فردا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *