شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

نرم افزاری برای بچه هیاتی ها +دانلود

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 431518
«بچه‌های هیات» نام نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیات‌های مذهبی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
به گزارش جهان، نسخه دوم این نرم‌افزار به تازگی در بازار عرضه شده است. این نرم‌افزار علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص برگزاری هیات‌های مذهبی دارای مجموعه سخنرانی‌ها، احادیث، مداحی، شعرهای آئینی و ... است.

هم چنین این نرم‌افزار به پخش مستقیم هیات‌های مطرح همچون هیئات حجت‌الاسلام انصاریان، حاج منصور ارضی، حجت‌الاسلام صدیقی، حاج عبدالرضا هلالی، حاج سعید حدادیان و ... می‌پردازد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت بازپخش این برنامه ها را نیز دارا می‌باشد.

در قسمت «هیات مجازی» این نرم‌افزار، مخاطبان می‌توانند از احادیث، سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و شعرهای آئینی مداحان و سخنران‌های مطرح استفاده کنند.

«اینستا هیات» و «جستجوی هیات‌ها» دو بخش دیگر این نرم افزار هستند. در قسمت «اینستا هیات» مخاطبان می‌توانند عکس‌های خود را از هیات‌های مختلف به اشتراک بگذارند. در قسمت جستجو نیز مخاطبان می‌توانند از برنامه هیات‌های مختلف باخبر شوند.

«بچه‌های هیات» به صورت گروهی در موسسه فرهنگی مبشران صبح تولید شده است و مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان این نرم افزار را از «بازار» دانلود کنند. برای استفاده از این نرم‌افزار گوشی تلفن همراه باید به اینترنت وصل باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
سلام
خیلی این اپلیکیشن قابل استفادس
کنار پخش زنده ها ک واقعا عالیه، بخش هیات مجازی هم خوراک معنویه خوبیه....
دمتون گرم