دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳
۱

نرم افزار مفاتيح الجنان براي تلفن +دانلود

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 430889
در ماه مبارک رمضان شما روزه داران عزیز بیشتر به سراغ کتاب مفاتیح الجنان می روید در این گزارش نسخه ای از این کتاب را برای گوشی همراه و رایانه شما قرار داده ایم.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارت نامه ها، اعمال مخصوص ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم (ص) و ائمه اطهار صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده محسوب می شود و به جهت خلوص نیتی که نویسنده عالیقدر این کتاب از آن برخوردار بود در مدت کوتاهی، این کتاب عالمگیرشد و همان گونه که در حال حاضر مشاهده می شود، در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه جزء جدایی ناپذیر کتابخانه آنها است.


با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد گوشي هوشمند خود را کمي معنوي تر کنيد و مهمترين سوره ها و اعمال و ادعيه را در يک فضاي زيبا بر روي گوشي همراه خود داشته باشيد.

- ويژگي هاي نرم افزار:

سوره هايي از قرآن مجيد، ادعيه، اعمال،زيارات و حاشيه هاي مفاتيح از ويژگي هاي نرم افزار مفاتيح الجنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گل گفتی...