شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
شکست سنگین الشحانیه

منتظری داربی ایرانی‌های قطر را برد

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب: 389039
داربی ایرانی‌ها لیگ ستارگان قطر با پیروزی یاران منتظری به پایان رسید. الشحانیه هم در حالی که شجاعی و پولادی را در اختیار داشت برابر الجیش تن به شکست سنگینی داد و با چهار گل بازی را واگذار کرد
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته دهم لیگ ستارگان قطر با انجام شش دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازیهای در داربی ایرانیها قطر الأهلی در خانه از ام صلال پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با یک گل به سود یاران پژمان منتظری به پایان رسید.

در این دیدار سید جلال حسینی و مجتبی جباری در ترکیب اصلی الأهلی به میدان رفتند و از طرف دیگر هم پژمان منتظری در ترکیب اصلی ام صلال به میدان رفت. تک گل این دیدار را که در خانه الأهلی برگزار شد احمد فتحی در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند. سید جلال حسینی در این دیدار یک کارت زرد دریافت کرد.

الأهلی با این پیروزی ۱۶ امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این در حالی است که ام صلال ۱۵ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس الشحانیه در خانه الجیش به میدان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر صفر الجیش به پایان رسید. در این دیدار مسعود شجاعی و مهرداد پولادی دو بازیکن ایرانی الشحانیه در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند اما نتوانستند مانع از شکست سنگین تیم خود شوند.

در حساس ترین بازی هم السد در خانه از الخور پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر یک السد به پایان رسید تا این تیم با ۲۶ امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشد. الغرافه هم که در خانه الشمال به میدان رفته بود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و سه امتیاز حساس خارج خانه را به دست آورد تا با بیست امتیاز در همان رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در ادامه هفته دهم رقابت های لیگ ستارگان قطر العربی که در خانه لخویا به میدان رفته بود یک امتیاز ارزشمند به دست آورد و در حالیکه با نتیجه سه بر یک عقب بود در نهایت بازی را به تساوی کشاند و این دیدار با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

هدایت لخویا را مایکل لادروپ برعهده دارد. اشکان دژاگه در این دیدار در ترکیب اصلی العربی به میدان رفت. هر سه گل العربی را در این دیدار پائولینیو به ثمر رساند.

لخویا با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در همان رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *