سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۲

رهنورد: انقلاب فرصت با هم بودن زنان را از آنها گرفت

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 108085

زهرا رهنورد که به بانوي سبز رنگ شهرت يافته است در نشستي با عنوان همگرايي سبز گروه هاي مختلف زنان با طرح اين ادعا که سي سال (دوران پر افتخار جمهوري اسلامي) فقدان شبکه روابط بين زنان ضربه هاي زيادي را به بدنه فعاليت آنها وارد کرده و از سوي ديگر نبود حضور زنان در رخدادهاي تاريخي موجب شده تا روند جريان دموکراسي خواهي و حقوق بشر در ايران لطمه زيادي ببيند.
به گزارش رسالت وي با انتقاد از بي اعتنايي زنان آگاه و هوشيار نسبت به شعارها و اقدامات ساختار شکنانه و ضد مردمي جريان سبز ابراز اميدواري کرد که حضور فعال زنان در جنبش سبز در کنار حضور معلمان سبز، ورزشکاران و کارگران بتواند مثمرثمر باشد.
رهنورد در بخش ديگري از بيان ديدگاه هاي خود با توهين به جامعه بانوان و زنان کشور آنها را نماد زيبايي دانست که نگاه عمومي جامعه ايراني به آنها به عنوان کلفت خانه مي باشد. وي با تاکيد بر تطهير جنبش فمينيستي به تبليغ اين دستاورد نظام غربي پرداخت.
در اين نشست شهلا لاهيجي، مينو مرتاضي، نرگس محمدي، نيره توکلي، نسرين ستوده، طاهره طالقاني، فاطمه راکعي، ژيلا بني يعقوب و فاطمه گوارايي حضور داشتند. لازم به ذکر است تعدادي از عناصر ياد شده به طور مستقيم مورد حمايت بنيادها و موسسه هاي نظام سلطه قرار گرفته و جوايز هنگفتي از آنها دريافت داشته اند.
فيلمساز متخلف، مورد حمايت ويژه جشنواره کن
رئيس جشنواره فيلم کن جعفر پناهي را ميهمان افتخاري اين دوره از جشنواره معرفي کرد. پناهي چندي پيش در حين ساخت فيلمي ضد انقلابي با مضامين اجتماعي و سياسي با محوريت سياهنمايي جامعه ايراني از سوي مقامات ذيصلاح بازداشت شده بود. جشنواره هايي مانند جشنواره کن که از سوي صهيونيست ها و با هدف ترويج اباحه گري و فضاي ضد اخلاقي برگزار مي شود همواره پاتوق ضد انقلابيون و مروجان بي بندباري در داخل کشور بوده است که از شدت خشم نسبت به عدم امکان فعاليت ضد اخلاقي و مشمئز کننده خود با حضور در اين جشنواره ها سعي دارند همسويي و دلسپردگي خود را به کانون هاي نظام سلطه به نمايش بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اينم مثل اينكه توهمش زده بالا . بانوي سبز توهم . تو چه كاره اي كه راجع به زنان ايراني اين اظهارات سخيف را بيان ميكني .
Iran, Islamic Republic of
نفاق و دو رویی او از 30سال و حتا بیشتر آشکار بود منتها متسفانه بخاطر اینکه شوهر منافق او با ظاهر سازی چند صباحی خودش را به امام نزدیک کرد تا به قدرت و ثروت برسد او هم از این رانت استفاده کرد و 30 سال دانشگاه ازهرا را چاپید و فول پروفسور خاتمی ساخته شد.
Iran, Islamic Republic of
اين خانم روشنفکر!! بهتره بره با اون استدلال پسر ترک و داماد لر بودنش خوش باشه چه به اين حرفها بهش بگين به کلاست نمي ياد کسي برات تره خورد نمي کنه بجز همين چند تا جيره مواجيب خوار صهيونيستي، خودشان براي خودشان کلاس ميزارند
مردی از لرستان: یک سوال از آبجی خودمون دارم که چرا به بی بی سی گفتید ما مردم لرستان حتما به داماد بی عقلمون رای دادیم!!
Iran, Islamic Republic of
بابا هر کس دیگری هم اگر انقدر هندوانه زیر بغلش میگذاشتند و یک مشت مذخرفات مثل سویم بانوی !!! متفکر !!!!! جهان !!!!!! یا رهبر بانوان سبز و از این چرندیات بارش میکردن خوب معلومه شروع میکنه به ... گفتن پس زیاد بهش توجه نکنید دست خودش نیست .
Iran, Islamic Republic of
من از طرف تمام لر مردان غيور به اين بانو مي گويم پاتو بيش از اين دراز نكن.
زنان ما هم با فرهنگ هستند و هم آدم شناس .
شما نيز درس تان را خوب در مورد زنان و جامعه زنان در دانشگاه الزهرا پس داديد . جز اين نبود كه فقط به فكر منافع خود بوديد و به جنبش زنان دانشگاه با ديد حقارت و كوته بيني مي نگريستيد و براي حفط صندلي رياست دانشگاه دانشجويان را با بدترين نوع رفتار انحصارگري خود برخورد مي كرديد.
رفتار حسودانه شما و مديريت ... شما هنوز هم آوازه كارمندان و دانشجويان اين دانشگاه هست
Latvia
سركار خانم رهنورد بانوي جنبش"سبزاللهي،رسالت و وظيفه سنگين زنان خانه دار در تربيت جسمي و روحي فرزندان و بانشاط نگهداشتن بستر خانه بسيار سخت تر و پيچيده تر از اين است كه از امثال شما و ساير زنان فمينيست از خود راضي و ناتوان برآيد!!! بنابراين بجاي اينكه زنان خانه دار را "كلفت خانه" لقب دهيد سعي در ارتقاءتوانمندي خود جهت ايفاي نقش مهم مادري و همسرداري كنيد . زيرا حداقل رفتارهاي ناهنجار آقاي ميرحسين موسوي نشان مي دهد كه شما در ايفاي وظيفه سخت و مهم همسرداري رفوزه شده ايد!
Iran, Islamic Republic of
پس چه كسي در مورد زنان ايراني بايد حرف بزنه ؟شيرين عبادي كه معلوم شد با اسراييل همكاري مي كنه به هركي يخ انگي مي زنيددليلشم اينه شما ها ضد زن هستيد. نكنه علي آبادي بعد از استعفاش مي خواد در مورد مشكلات زنان ايراني يه پستي چيزيث از ريس جمهور بگيره.
Iran, Islamic Republic of
خانم مثلا روشنفکر.زنان ما اگرهم کلفت باشند ،کلفت خانه خود هستند نه مثل تو کلفت شبکه های خبری مثل BBC
Iran, Islamic Republic of
مردم ايران هميشه طرفدارانسانهاي صادق وپاك مثل موسوي وكروبي هستند وخواهند بود البته به خاطرعمل و گفتاروانديشه شان .
Iran, Islamic Republic of
رنگ سبزرنگ عشق است . سبزرنگ زندگي و آزادگي ومردانگي و صفااست .رنگ درختان بهشت هم سبزاست .كسي كه باسبزمخالف باشدبازندگي و آزادي و صفا وشادي وانسانيت مخالف است و بايد افكارش رااصلاح كند . انديشه موسوي و كروبي ورهنوردهم سبزسبزاست و محبوب ايرانيها.
Iran, Islamic Republic of
دوره جدید کلاس های روشن فکر توسط سومین منورالفکر دنیا بانو زهرا رهنورد برگذار می گردد.چون ظرفیت محدود است ترتیب اولویت ثبت نام به شکل زیر است
1-فرزند لرستان
2-داماد لرستان
3-نوه لرستان
4نتیجه لرستان
5-ندیده لرستان
6-حیوانات لرستان
7-اگر جایی بود مردم ایران