چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

دیدار مسعود كیمیایی با ضرغامی

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 80516
«مسعود كیمیایی» با حضور در سازمان صداوسیما با رئیس این سازمان دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سازنده فیلم سینمایی «محاكمه در خیابان» در دیدار با سید عزت الله ضرغامی در مورد اثر جدید خود گفت: هدف من از ساخت این فیلم دعوت به بعضی از ارزش های خانواده و اخلاق بود كه ممكن است به هر جهت به فراموشی سپرده شود.
این اصطلاحات بدی كه امروز وارد زبان ها شده و می گوید: «این مساله خودت است، این مساله من نیست»!، این گونه در فیلم پاسخ داده شده كه «در واقع مساله من مساله شماست». یعنی جوانی می خواهد ازدواج كند، آخرین لحظه راجع به همسر آینده به او چیزی می گویند. او روی این مساله می ایستد، تحقیق می كند. هنوز برایش ارزش هایی مانده است. ما از این مد نمی افتیم؛ از مد ناموسی نمی افتیم.

وی در پاسخ به موضوع مورد بحث در جلسه با رئیس سازمان صداوسیما گفت: من آقای ضرغامی را به طور خصوصی فارغ از فضای سینما، تلویزیون و نمایش دوست دارم. دیداری تازه كردیم. حرف های خودمونی زدیم. دو كتاب خود را به ایشان هدیه دادم. چیزی كه داشتم.
مسعود كیمیایی در مورد رابطه سینما و تلویزیون نیز اظهار داشت: تلویزیون و سینما خیلی می توانند به هم كمك كنند. خصوصا تلویزیون به سینما می تواند كمك كند. درست است كه سینما قداست دارد و باید حفظ شود. سینما پیرتر است و خصوصی تر حرف می زند و موثر است. اما تلویزیون روزمره است. قدرتی كه دارد، خیلی زیاد است و با سریال هایش می تواند عام سازی كند. این موضوع كه خیلی مهم است؛ در دست تلویزیون است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *