جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پاسخ کی روش درباره سرمربیگری‌ ستارگان

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 441058
سرمربی تیم فوتبال کشورمان گفت: از برگزاری دیدار ستارگان ایران و جهان هیچ اطلاعی ندارم و سرمربیگری ام در تیم ستارگان جهان کذب است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش در خصوص سرمربیگری تیم ستارگان جهان در دیدار فردا مقابل ستارگان جهان و فوتبال ایران اظهار کرد: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و نخستین بار است که خبر سرمربیگری تیم ستارگان جهان را می شنوم، چنین مسئله ای کذب است و با شروع تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، روی آماده سازی این تیم تمرکز خواهم کرد.

وی افزود: جالب تر اینجاست که من حتی از برگزاری چنین مسابقه ای در تهران هیچ اطلاعی نداشتم و به تازگی فهمیدم قرار است دیدار ستارگان ایران و جهان برگزار شود.

کی روش درباره شروع تمرینات تیم ملی بیان کرد: از امروز تمریناتمان را برای جدال مقابل هند و گوام آغاز خواهیم کرد و به تمام بازیکنانم امیدوار هستم و به طور حتم برای رسیدن به آمادگی در مدت باقی مانده تا این دیدارها تلاش زیادی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به طور حتم گوام و هند به دلیل اینکه تمرینات خود را زودتر از ایران شروع کرده‌اند، نسبت به تیم ما وضعیت بهتری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *