جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

آقا تهرانی: پایداری لنکرانی را اصلح می‌داند

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 286556
دبیرکل جبهه پایداری در خصوص معرفی کاندیدای جبهه پایداری اظهار داشت: پس از بررسی‌های بسیار، جبهه پایداری به این نتیجه رسید که دکتر لنکرانی اصلح است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه یکشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم در سخنان کوتاهی گفت: کاندیداهای زیادی در انتخابات ثبت نام کردند و این امر نباید دلیلی برای برگشت از مسیر و موضع ما باشد و باید توجه کرد که در این مسیر باید مقاوم و محکم بود و آقای لنکرانی نیز باید تا پایان باشند و ما هم از ایشان حمایت می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیان کاندیدای اصلح ریاست جمهوری فرمودند که باید به دنبال کسی باشیم که خوبی های رئیس جمهور های سابق را داشته و بدی های دولت های قبلی را نداشته  باشد افزود: جبهه پایداری در راستای انتخاب کاندیدای اصلح، تلاش های زیادی کرد تا به آقای لنکرانی رسید.
 
اختلاف مصباح و هاشمی بر سر انقلابی بودن مجاهدین خلق
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان اینکه آیت الله مصباح در پی بردن به التقاط از سایرین پیشتاز بوده و این امر را به خوبی می‌فهمد و درک می‌کند، به داستان اختلاف آیت الله مصباح و آیت الله هاشمی بر سر انقلابی بودن مجاهدین خلق اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی در یک جلسه اختلافی بین آقای مصباح و هاشمی بر سر مجاهدین خلق پیش آمد که آیت الله مصباح به صراحت اعلام کرد که مجاهدین خلق التقاط فکری دارند و این امر آغاز انحراف است.
 
وی با بیان اینکه آیت الله مصباح معتقد بودند که نباید گذاشت شرک ورود پیدا کند ابراز داشت: در آن جلسه آقای هاشمی رفسنجانی اعتقاد داشت که مجاهدین خلق از انقلابی ها هستند و باید انها را مورد حمایت قرار داد.
 
آقاتهرانی ادامه داد: آقای هاشمی این موضوع را در جلسه ای با امام راحل در میان می‌گذارد که امام به آقای هاشمی می‌فرماید شما اشتباه کردید و قبل از طرح این مسئله با امام نیز مجاهدین خلق واقعه‌ای تلخ را در ایران رقم می‌زنند و در واقع خط آنان مشخص می‌شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به این دلیل آیت الله مصباح را فرد بصیری می‌نامند چرا که ایشان معنای التقاط را به خوبی می‌فهمند و این در شرایطی است که خیلی از انسان‌های خوب و مومن نتوانند آن را به خوبی تشخیص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *