پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶۹
کامران باقری لنکرانی:

حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد ارزشی ندارد/ از ماجرای عزل منتظری توسط امام عبرت بگیرید

سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 600695
امام درباره آقای منتظری فرمودند نفوذی‌ها در اطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند آنها در خدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قرار بگیرند.
حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد ارزشی ندارد/ از ماجرای عزل منتظری توسط امام عبرت بگیرید
به گزارش جهان نيوز، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به رفتار‌های سیاسی اخیر احمدی‌نژاد و حاشیه سازی علیه نهاد‌های نظام، اظهار داشت: کشور ما در شرایطی قرار دارد که باید صرفاً به مسائل اصلی پرداخته و به آن‌ها توجه کنیم چرا که ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم دشمن از هر وسیله‌ای برای ضربه به رفاه و آرامش مردم بهره می‌برد.

باقری لنکرانی ادامه داد: ما شاهد هستیم با تغییر برخی عناصر کاخ سفید عده‌ای در داخل کشور جنگ روانی ایجاد کرده و رقم دلار را تا بالای ۵ هزار تومان می‌رسد، در این شرایط هر کسی که حاشیه‌سازی می‌کند دقیقاً در مسیر دشمن گام برمی‌دارد و باعث می‌شود مسائل اصلی فراموش و مسائل حاشیه‌ای، اصل شود.

وزیر بهداشت دولت نهم با بیان اینکه این اتفاق در کشور ابعاد مختلفی یافته به ژست روشنفکرمآبانه برخی افراد درباره شعار سال اشاره کرد و افزود: عده‌ای شعار حمایت از کالای ایرانی را به سخره می‌گیرند و به آن حمله می‌کنند و یک عده نیز به جای اجرای قانون به دنبال مچ‌گیری و خرده‌گیری هستند.

بر پایه گزارش فارس، وی به حاشیه‌پردازی‌های اخیر احمدی‌نژاد پرداخت و تصریح کرد: رئیس جمهور اسبق کشورمان به جای توجه به مسائل کلان کشور و استفاده از اعتماد رهبر انقلاب برای انتصاب وی در مجمع، به حاشیه‌هایی می‌پردازد که در پیشگاه ملت ما ارزشی ندارد.

باقری لنکرانی یادآور شد: برخلاف اینکه عده‌ای تصور می‌کردند با اعمال قانون در این زمینه ما شاهد اعتراضاتی خواهیم بود، اما مردم اعمال قانون را بر هم امری مرجح دانستند و می‌خواهند قانون درباره مفاسد اقتصادی صرف‌نظر از جایگاه سیاسی افراد اجرا شود.

وزیر بهداشت دولت نهم در عین حال، گفت: اگر گلایه‌ای نیز وجود دارد این است که گاهی آن‌طور که باید اقدام بهنگام و پیشگیرانه‌ای انجام نمی‌شود، البته همین که برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول و معاون اول دولت اسبق که دچار فساد اقتصادی شده‌اند به پرونده آن‌ها رسیدگی شد مایه امید است، اما قوه قضاییه باید برخورد بازدارنده قوی‌تری داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد برخی کشور‌ها در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: در برخی کشور‌ها همچون چین با منسوبین مسئولان که دچار فساد اقتصادی شده‌اند برخورد‌های تندی مانند اعدام یا کار اجباری صورت می‌گیرد که این امر باعث شده به طور مثال فساد اقتصادی در چین تا حدی کنترل شود، اما بی‌مشکل هم نیستند.

باقری لنکرانی در جمع‌بندی سخنان خود، اظهار داشت: بنابراین در شرایط فعلی باید همه ظرفیت‌های کشور برای حل معضلات اقتصادی به کار گرفته شود، اما عده‌ای می‌خواهند اذهان مردم را منحرف کنند که این تلاش جانبدارانه برای انقلاب نیست.

وزیر بهداشت دولت نهم با تأکید بر اینکه برخی افراد همچون رئیس جمهور اسبق و منسوبان دولت فعلی یک مسیر حاشیه‌سازی را برای انقلاب طی می‌کنند، گفت: این موضوع و حاشیه‌ها به صورت طبیعی پیش نمی‌آید.

وی بر همین اساس به عزل منتظری از قائم‌مقامی و مطالبی که حضرت امام (ره) درباره این موضوع فرمودند: اشاره کرد و ادامه داد: سخنان امام (ره) درباره آن اتفاق برای امروز ما درس‌آموز است، امام (ره) فرمودند: نفوذی‌ها در اطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند آن افراد به جای خدمت به انقلاب در خدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قرار بگیرند و به زعم خود اعتماد مردم به انقلاب را خدشه‌دار کنند.

باقری لنکرانی با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی استوارتر از آن است که این حاشیه‌ها به کیان آن لطمه وارد کند، خاطرنشان کرد: در کارنامه برخی افراد دیده می‌شود منافع خود، اطرافیان، چسبندگی به قدرت و رویاپردازی برای حضور در قدرت را اصل می‌دانند و در این باره نمره قبولی نمی‌گیرند که امیدواریم جوانان انقلابی بتوانند این ضعف نسل قبلی و کسانی که بر سر پیمان خود با امام و شهدا باقی نماندند را جبران کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تفکر
Iran, Islamic Republic of
آقای لنکرانی مشکل شما و امثال شما این است که اصلا استقلال نظر ندارید که بخواهید صحبت کنید
شماها صرفا حرف های دیگران را تکرار می کنید بدون این که حتی به آنها فکر کنید
احمدی نژاد در حال حاشیه سازی نیست بلکه ایشان حرف دل مردم رو می زنند
دم از عدالت زدن حاشیه سازی نیست نه تنها بی ارزش نیست بلکه عین ارزش است
شماها اسیر حرف های ساخته و بی اساس علیه احمدی نژاد شدید
بهتر است قبل از هر اظهار نظر فکر کنید و ببنید که زدن حرف دل مردم حاشیه سازی یا پوشاندن عیب ها و نقص ها
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
والا من موندم احمدی نژادی که خودش نتونست کشور رو درست اداره کنه الان شده مدافع منافع مردم.!!!بسه دیگه تا کی باید شخصی مثل احمدی نژاد رو تحمل کنیم.
اردکانی
Iran, Islamic Republic of
جناب!
بحث احمدی نژاد بحث داخل خانواده انقلابیون است و حل میشود.
یعنی به مدعیان دروغین اصلاحات و اهل فتنه ربطی ندارد.
دوستان هم مراقب باشند در زمین آنها بازی نکنند و با حرفهایشان توپ رسانه ای مطالبه گری نارضایتی مردم را از زمین دولتی ها خارج نکنند.
چون مجددا میخواهند از این بازیها نمدی برای 98 و 1400 درست کنند و فریب مردم و تکرار و پشیمانی و...
کمی اصلی فرعی کنید لطفا!
Iran, Islamic Republic of
حمایت از بقایی ومشایی و رحیمی و خاوری و دکل خوری عدالت است؟ خجالت داره!!!
اسنادغیرقابل انکار فسادمالی بقایی و رحیمی. و اعترافات تکان دهنده مهدی جهانگیری و ارتباط فسادمالی با مشایی
Iran, Islamic Republic of
اگه مهدی جهانگیری خودش به فسادش اعتراف کرده پس چرا آزاده؟ باید بره تو همون سلولی که بقایی هست
Iran, Islamic Republic of
یک مشت اوهام اصلاح طلب هارو تکرار میکنید عزیز
ایرج
Iran, Islamic Republic of
ای هلوی دولت نهم !
کاش احمدی نژاد هرگز شما رو نمی کاشت !
ایرج
Iran, Islamic Republic of
آقای هلو برو نسختو بنویس !
احمدی نژاد یه اشتباهی کرد تو رو کرد وزیر دیگه تموم شد
هیچکی هیچ سمتی بهت نمی ده بیخود وقتتو با فحش دادن به احمدی نژاد تلف نکن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب تفکر مشکل شما عدم تفکر است
هر کس احمدی نژاد را نقد کند بدون تفکر مشکلی به او می چسبانید
قبلا در کامنتی نوشتم
مبنای امثال شما این است که
احمدی نژاد خوب و منتقدینش بد
در حالی که مبنای ما این است که امام فرمود ملاک حال فعلی افراد است
پایتخت سفرقطرکرد
Iran, Islamic Republic of
تهیه وتنظیم کننده این گزارش خبری به لغات املائی توجه کند منصوبین -آقای... به پایتخت سفر قطر کرد ببخشید قطر سفر کرد.منسوب یعنی نسبت داده شده دارای نسبت اما منصوب یعنی شغلی به کسی دادن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم تعجب نکن این مدعی اصولگرایی همه چه در رسانه و سیاست خود را عقل کل می دانند.اگر از نظری خوششان نیاید شما باید بروید مطالعه کنید یا با بهانه های متفاوتی نظر شما را نمایش نمی دهند.ولی دو سوم مصاحبه ها که می زنند فقط کافی است احمدی نزاد را بکوبند دیگر فرقی نمی کند چه کسی بگوید و یا چی بگوید.خوب چرا از اقای لنکرانی.و یا توکلی ویا صفار هرندی نخواستید کارشناسی تر صحبت کنند.یا مصا حبه ای را انعکاس بدهید که کاملا کارشناسی و بر طبق مدارک مستند وبروز باشد.نه فقط یک سری حرفهای تکراری که همه با هم فریاد می زنند.فقط نوبتشان عوض می شود حرفشان فقط کوبیدن یک نفر است.چرا نمی روید بین مردم مصاحبه بگیرید تا بیشتر جامعه خودتان را بشناسید که حرف چند نفر را به اسم حرف مردم انعکاس ندهید و مصاحبه ها بر طبق واقیت جامعه باشد فقط ارائه مدرک و نظر کارشناسی باید از طرف کاربران باشد.کاربر نظر خودش را دارد می نویسد وشما باید امانتدار با شید ومنتشر کنید با واکنش ها متوجه می شود که نظرش به حقیقت نزدیک بوده یا نه.تازه نظر یک کاربر هرچند هم نادرست باشد چه مشکلی پیش می اورد.ولی نظراتی که شما از این به اصطلاح اصولگرا ها منتشر می کنید باعث سردرگمی مردم شده.که واقعا کسی که این قدر ارمانهای انقلاب را زنده کرد و به قول رهبر انقلاب. انقلاب را به ریل اصلی خودش برگرداند ادم بدی بوده.پس دیگر به چه فکر و ادمی می شود تو این کشور اطمینان کرد.شما اطمینان مردم را به ارمانگرایی از بین بردید ...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز برای شما هم در مثبت یا منفی دادن
فقط کافی است کسی از احمدی نژاد انتقاد کند و شما منفی بدهید
یا از احمدی نژاد دفاع کند و شما مثبت بدهید
ملاک شما عشق و دلدادگی به یک شخص است
و آن شخص با این که زمانی خوب بود و خیلی خدمت کرد ولی بعد اسیر باند فساد بقایی و مشائی شد
وظیفه شناس
Iran, Islamic Republic of
سخن حق پاسخ نداره من مطالب شما را تایید مینمایم ولذا اظهار نظر کردن ولو اینکه بغلط بیان شود ایرادی ندارد شنونده باید عاقل باشد .ایا امروز عاقلانی بر مطالب شما پیدا میشودکه توجه کنند .دنیای امروز دنیای ازاد اطلاعات است سخن شما را نا دیده بگیرند در فضاهای دیگری انعکاس میدهند .جاذبه مهمتر از دافعه است امیدوارم تا انجا که ضوابط به پایگاه های خبری اجازه انتشار میدهد توجه کنند مطمئنا " به جائی آسیب نخواهد زد . علی الرغم اینکه این پایگاه مطالب بخصوصی را نشرمیدهد اما بنظر من ارزشمند است باید با دقت وتامل علاقمندان به اخبار مجازی آنها را دنبال کنند.
Iran, Islamic Republic of
شما اگر جرات داشتید نظرات من را که خود حاوی اطلاعات لازم بوده و دارای مطالعات زیاد است منتشر میکردید بعدا این چرندیاتتان را منتشر میکردید،ما همه نفهمیم و فقط شماها مطالعه و اسناد دارید.
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم به علامت های مردم فهیم،عزیز و انقلابی ایران توجه بفرمایید.منفی ها حاصل ان است که دیگر حالشان از امثال شما به اصطلاح حزب اللهی ها بهم می خورد.دروغ،پلیدی،وابستگی،بی شرافتی،بی دینی،و ...کوچکترین گناهانتان شده است.و ببینید بزرگترین گناهتان که ظلم به این مردم واقعی دنیاست با انها چه کرده است.!!!!!!!!!!!!
Germany
شما نظر رو منتشر کن تا همه قضاوت کنن برادر، طبق نظر خودت که نباید فیلتر کنی، شاید بقیه مثل شما فکر نکنن
غلامرضا
United States
بابا جهان نيوز خجالت بكش ، ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ايراني
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برا احمدی نژاد متاسفم
چطور امثال شماهارو تحمل میکرد
امیدوارم روزی غوغاسالاری و جو مهوری تبدیل به عقل مهوری بشه
تا اقایان مدعی اصول
بجای اصول سواری واقعا پیگیر اصول باشند حتی اگر به قیمت بریده شدن نانشان تمام بشه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای لنکرانی برادرمن. بنده همشهری شماهستم وشماروخوب میشناسم ومیدانم شمابه خاطراینکه ازدولت احمدی نژادعزل شدیددل خوشی ازایشان نداریدقبول داشته باشیدباوجودانرژی اعضای دولت اون زمان نسبت به توانایی جسمی شماکه خیلی ضعیف بودحضورشمادرآن دولت به صلاح نبود.لطفابه احترام مدرک دکتریتون هم که شده یه خورده انصاف داشته باشیدورعایت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل. مگه فقط لنکرانی از این حرفا زده؟؟؟ حاج اقا مصلحی و اقای ازه ای و خانوم دستجردی. اقای صفارهرندی وحسینی. نیکزاد و جناب تقی پور وخیلیهای دیگه حتی برادر مرحوم ایشان درمورد این مطالب بارها هشدار دادن. اینکه این هشدارهارو به عزل ونصب دولت احمدی نژاد بخواید مرتبط کنید خروج از دایره ی انصافه. بقایی ومشایی ارزش این روندارن که احمدی نژادبخوادتمام اعتبارشو خرج اونها بکنه.ولی با شما هم عقیده هستم که مسائل رونباید اصلی وفرعی کرد. الان مسئله ی اصلی کشور عبور دلار از مرز 5 هزارتومن و رکود شدید در عرصه ی اقتصاده.باید دولت پاسخگو باشه.منتظر برخورد قوه ی قضایبیه با فساد سایر دانه درشتها خواهیم بود.
Iran, Islamic Republic of
برادر من شما متوجه نشده اید که محاکمه بقایی و مشایی در واقع محاکمه احمدی نزاد است.واقعا این را متوجه نشده اید؟وقتی تمام یاران نزدیک یک نفر را محکوم به رشوه خواری و فساد و جاسوسی کنند یعنی چه ؟ یعنی ابروو اعتبار ان ادم را نشانه گرفته اند.این ادم ها که شما نام برده اید از اصولگرا ها هستند که احمدی نزاد به خاطر کار حزبی که می کردند برکنار کرد.وحتی اقای مصلحی که به نظر حقیر ادم قدرتمندی بود را بروید مطالعه کنید و ببینید برای چی برکنارش کرد و رهبری قبول نکردند و قضیه خانه نشینی پیش امد....
Iran, Islamic Republic of
مصلحی یکی از معاونینش به اسم عبداللهی که مهره ی مشایی در وزارت اطلاعات بود رو کنار گذاشت و مشایی احمدی نژاد رو مجبور به عزل مصلحی کرد
خب متکی چرا در سفر به آفریقا عزل شد یعنی نمیشد صبر کنن از سفر برگرده
این همه بی تدبیری ...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. اگربا شما موافق هم باشیم اما امکان انتشار نظریه شما وجود ندارد. مستند نیست جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
حلا خوبه به بی اطلاعی و ساده لوحی متهمم نکردیدهمین قدر هم که این کار را نکردید از شما تشکر می کنم.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اینا همه القائات برادرانه واقعیت چیز دیگه ایه
احمدی نژاد باید جواب سادگی شما رو هم بده ؟
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً احمدی نژاد نوچه بقایی و مشایی بوده تا اونا نوچه ی این
چون این دو تا رو بیشتر از اعتقادی ترین افکارش قبول داره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
شما بقائی و مشائی را تمام یاران احمدی نژاد می دانید
ولی چشم بر روی انتقادات دیگر یاران او مثل لنکرانی ،مصلحی ،صفار هرندی ،حسینی ،خانم وحید دستگردی ،تقی پور ،نیکزاد و افراد دیگری از کابینه جناب احمدی نژاد می بندید
دوست عزیز
آسمان سوراخ شده و فقط احمدی نژاد و بقائی و مشائی از آن نزول اجلال فرموده اند ؟
حداقل کمی به انتقادات وزیران خود ایشان توجه کنید و هریک را با یک برچسب محکوم نکنید چون در این صورت خود احمدی نژاد هم با انتخاب این همه وزیر مشکل دار زیر سوال خواهد رفت
ضمنا ما هم طرفداران سابق احمدی نژادیم
نه از افساد طلبان طرفداری می کنیم و نه از دولت بی تدبیر و نا امید کن
ایرج
Iran, Islamic Republic of
یکی مرد جنگی به از صد هزار داداش
آسمان سوراخ شده ؟!
بله که شده !!!!! دیدید که قبل و بعد از احمدی نژاد شکست خورده انتخابات بودید .
مصلحی و صفار هرندی ؟ اینا اگه عرضه داشتن ناطق نوری و جلیلی و رئیسی رو پیروز می کردن
ص امین
Iran, Islamic Republic of
احسنت
نظر خوب و منصفانه ای
دادید
ص امین
Iran, Islamic Republic of
از نظر بنده هنوز هم نباید "محبوب احمدی نژاد" را با مشایی به یک چشم نگاه کرد
به شخصه دعا میکنم که خداوند رحمان با نور هدایتش دل دکتر رو روشن کنه و قلب اونو از شر فریب کاران نجات بده
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا در اظهار نظرهامون انصاف رو رعایت کنیم.
آقای لنکرانی کسی بود که در انتهای دوره وزارتش، خود حضرت آقا هم از عملکردشون تعریف و تقدیر کردند.
United States
ایشان هم فقط برای همین کار می کنند باور کنید تا حالا بیشتر از ده تا مستند از خدمات ایشان در بیمارستانهای شیراز و کمیته امداد از تلوزیون پخش شده.مثل این است که ایشان فقط برای مطرح شدن کار می کنند.وگر نه کار برای خدا که این قدر تبلیغ لازم ندارد.
شریف
Iran, Islamic Republic of
ایشان گفتند : (البته همین که برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول و معاون اول دولت اسبق که دچار فساد اقتصادی شده‌اند به پرونده آن‌ها رسیدگی شد مایه امید است).
این جمله جنابتان کاملا صداقت و راستگویی شما را نشان میدهد !!!!
به پرونده برادر رییس جمهور و برادر معاون اول رییس جمهور کی وکجا رسیدگی شده؟!!!!! شما در کدام زمان و کشور زندگی می کنید که به این راحتی میخواهید هر چه گفتید مردم قبول کنند؟؟ مگر برادر جهانگیری نبود که دو سه روز پیش رفته بود کرمان تفریح و به پروژه هایی سر زده بود که برادران سپاه هم کنارش نشسته بودند؟ همه فضاهای مجازی به مردم رساندند. حسین فریدون الان کجاست؟ ...
Iran, Islamic Republic of
صحبت های ایشان در مورد عده ای که با جنگ روانی دلار را به 5000 تومان رسانده اند قبول دارم. البته در ادامه و به غلط حاشیه سازی را کار عده ای دیگر میدانند. توجه داشته باشید که مقدمه چین حاشیه سازی نیز همان گروه اول است.
راستش بازی به این سادگی که فکر میکنیم نیست. بازی شطرنج پیچیده ایست که حرکات آن بدقت طراحی شده تا حریف را در مقابل وضعیتی اجتناب ناپذیر قرار دهد.
هم اکنون بهترین فرصت است تا احمدینژاد و یاران با اعلام علنی آگاهی و علم نسبت به این توطئه، اطاعت مطلق خود را از رهبری اعلام کرده و بدین ترتیب توطئه ای بزرگتر را خنثی نمایند. اینکار نه تنها منافاتی با سیره و سیاق او در گذشته ندارد بلکه میتواند سوء تفاهمات مومنین را برطرف و منشا تحولات عظیم و مثبتی در مملکت باشد.
احمدینژاد قبلا خود را سپر، و حمله مستقیم به رهبری را خیالی باطل دانسته و نیز اعلام نموده هدف رقیب کس دیگریست. پس جا دارد از او بخواهیم تا به خدا توکل و به وعده اش عمل نماید. که ترویج سخن نیکو، عمل صالح و وفای به عهد اصلی ترین هدف انبیای الهی است.
هر چند که با تیزبینیی که در او سراغ داریم، ممکن است قبل از این هم موضوع را در دستور کار قرار داده و یا حداقل به آن فکر کرده باشد.
سال پر برکتی را برای مومنین آرزومندم.
Iran, Islamic Republic of
...
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما
United States
خوبه که شما خودتان را سخن گوی مردم می دانید .این مردمی که شما می گویید کجا هستند..مردم همان ها هستند که احمدی نزاد در راهپیمایی یا هر تجمع دیگر که شرکت می کند از او استقبال می کنند.کدام یک از شما جرات این را دارید بدونه تشریفات وارد جمعیت شوید و همگام با انها حرکت کنید.کاربران عزیز از این به بعد بیایید حدس بزنید نفر بعدی که می خواهد خودش را با نام احمدی نزاد مطرح کند کیست.این چند روز.توکلی.بعد صفار هرندی.حالا هم ایشان.حالا شما حدس بزنید نفر بعدی کیست.ایشان که کمیته امدادرا جایگاهی برای تبلیغ برای خودش قرارداده.فکر می کند با دسته کرها وکورها طرف است.ریاست قبلی کمیته امداد که سالهای زیادی در کمیته بود.جمعا پنج بار در تلوزیون ظاهر نشد تازه خیلی مواقع برای تعریف تاریخ انقلاب و چگونگی پیروزی انقلاب در تلوزیون ظاهر می شد.اما ایشان حداقل هفته ای دودفعه برنامه را دارد.ایشان هم یکی از کسانس است که یارانه ها را مصیبت می داند می گوید بدهید به دست من تا با ان تبلیغات کنم.
Iran, Islamic Republic of
داستان احمدی نژاد - بقایی مشایی - و شما حامیان چشم و گوش بسته شون
داستان کسیه که در اتوبان در جهت عکس حرکت میکرد و معترض بود چرا همه دارن برعکس میرن
اینکه همه اطرافیان احمدی نژاد از دورش پراکنده شدن بجز چند نفری معنیش چیه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله نفهمیدم ملاک اصلی مردم هستن برو سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد یه باره دیگه ببین تا بفهمی کی طرفدار داره فقط اون سفر دکتر به لبنان مشت محکمی بود در دهان شما ضد انقلابها
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز به نکته خوبی اشاره کردی
فیلم سفرهای استانی دو سال آخر احمدی نژاد گویای همه چیز هست
در آن دو سال آخر سفرهای استانی ایشان دیگه با آن شور و ازدحام جمعیت سابق نبود
وقتی آمد اصفهان نصف میدان امام خالی بود
Iran, Islamic Republic of
یعنی نصف میدان امام پر بود؟.یک هزارم ان حجمه که ماهواره ها و صدا و سیما و رسانه های وابسطه به نهادها به ایشان کردند بازم خیلی طرف دار دارد که نصف میدان امام اصفهان جمعیت امده بود.فکر می کنید حالا که بیشتر این دسیسه ها برای مردم روشن شده بیاید چقدر از میدان امام اصفهان پر شود.؟
حجتی
Iran, Islamic Republic of
کار پاکان قیاس از خود مگیر اگر چه در موشتن شیر باشد شیر هرچند خناسانی با کمک سرویس های امنیتی خارجی باعث جدایی های بین ان مرید ومراد شدند که قطعا در صورت بقای عمر امام قابل التیام بود لاکن ان جریان هرگز با حرکت های خود محوری وخود شیفتگی جریان احمدی نژاد ی چه در دوره ریاستش وچه در دوره حذفش و وزرای او که بر امده از رانت سیاسی در مقطعی از روزگار می باشد قابل مقایسه نخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
اين بابا اصلا نظر شخصي نداره كه بخواد مستقل يا وابسته باشد
اما خواهش ما اين است به جاي روايت تاريخ منتظري در مورد خودشان و خانواده اش توضيح دهد كه چطور يك مرد ارزشي و ولايت مداري مثل ايشون رد صلاحيت شدند در حاليكه تمامي ملاك ها بود؟؟؟؟
اينارو بگو داداش نه نقل تاريخ تكراري
Iran, Islamic Republic of
ملاک تبعیت ازگفتار رهبری است هرکس در هر طیفی که می خواهد باشد
Iran, Islamic Republic of
هلو احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ان موقع که هلوی دکتر محمود بودی به به و چه چه میزدی حالا چی شده . میخوای بازم هلو بمانی چانه نزن
Iran, Islamic Republic of
هلو هم هلوهای قدیم
Iran, Islamic Republic of
...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
لنکرانی !
اگه حاج محمود نبود کسی شما ها رو نمی شناخت ، نمک نشناسی هنر نیست
...
Iran, Islamic Republic of
کیا احمدی نژاد رو شهردار تهران کردن که بعد گزینه ی ریاست جمهوری شد
کیا در دور اول برا احمدی نژاد تبلیغ کردن
آیا بخاطر ۲ نفر آدم معلوم الحال ، احمدی نژاد همه اونا رو از خودش نروند ؟؟؟
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اولا چون پیروزی خودشون تو شورا و مجلس مدیون احمدی نژاد بود با راهنمایی های بی نظیرش تو شورای هماهنگی نیروهای انقلاب
در ثانی اونا می خواستن از دکتر به نفع باند بازی خدشون استفاده کنن و بعد بندازنش بیرون برای همین انتخابات 84 با تمام توان سعی کردن اونو مجبور به انصراف کنن تا هاشمی رای بیاره ولی او مستقل آمد و پیروز شد
ملاحضه فرمودی عزیز قضیه برعکسه اصولگراها مدیون احمدی نژادن نه او
Iran, Islamic Republic of
اقای چمران در مصاحبه ای که چند وقت پیش انجام داد گفت گزینه ما برای ریاست جمهوری اقای قالیباف بود .اما در سفری که به مشهد رفتم .قبل از انتخابات ان سال از راننده تاکسی سوال کردم که به چه کسی رای می دهی گفت .اسمش را بلد نیستم ولی من و اکثر مردمی که با انها سرو کار دارم می گویند به این ادم که شهردار تهرانه رای می دهیم.بسیاری از اصولگراها اعتراف کرده اند که در ان انتخابات طرف دار هاشمی رفسنجانی بوده اند.مردم احمدی نزاد را انتخاب کردند .نه کس دیگر.
ايرج
Iran, Islamic Republic of
اون دو تا معلوم الحال هر كدوم يه ملتن مي گي نه بشين نگاه كن
در ثاني ميزان راي اكثريت ملته نه احزاب و سياسيون مخالف ملت
United Arab Emirates
دكتر كامنتارو خوندي خودت ميفهمي ديگه صحبت نكني !!
بازخورد تفكراتت رو تو چهارتا كامنت ديدي
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این بابا بگه اگه احمدی نبود تو بهترین حالت داشتی تو مطبت قرص سرماخوردگی تجویز میکردی و اصغر آقا بقال هم نمیشناختت، حالا اومدی دهن به دری وری باز کردی. فقط دوست دارم تو و امثال تو تو انتخابات کاندید بشین ببینیم از اون ۴ میلیون ۹۲ میتونین بیشتر رای جمع کنین یا نه
ایرج
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
United States
...
Iran, Islamic Republic of
از اتفاق بزرگترین اشکال ما و جامعه از بودن همین افرادی بی تجربه و یواش حرف زن بظاهر سر به پائین و ذکر خوان است که در هیچ زمانی بخودشان مثل این دوست برادر عزیز به خود زحمت نداده اند بنشینند یک جو و باندازه یک ارزن فکر کنند و آنگه حرف بزنند و مسئولیت قبول فرمایند !! ...
باقرزاده شیرازی
Iran, Islamic Republic of
درخواست حمید بقایی برگزاری دادگاه علنی بود چرا مسئولین قضایی از دادگاه علنی میترسند ؟!!!
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
دنیا ببینید چی شد کهحا لا هر کسی داره اظهار فضل میکنه !!!
Europe
آقای لنکرانی بقول جهان نیوزیها شما به مطالعه بیشتری نیاز دارید و بنظرم نباید صحبتهاتون رسانه ای میشد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها از روباه هم مکار تر هستند و هر طرف باد بیاد همان طرف می چرخند .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مشکل امثال آقای لنکرانی مستقل بودن ایشان هستش والا جوان نیست که هست تحصیلکرده نیست که هست انقلابی نیست که هست اگر ایشان سیاست باز بود از انحرافات احمدی نژاد دفاع می کرد آقای انقلابی سابق بقایی فاسد است و باید محاکمه بشود
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر احمدی نژاد نبود ...