شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

سرمربی پرسپولیس و دستیار اول وی انتخاب شدند +مبلغ قرارداد خوزه و 2 دستیار پرتغالی‌اش

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 231790
این منبع اعلام كرد كه خوزه مربی ۶۶ ساله پس از كش و قوس های فراوان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.
به گزارش جهان،‌ مانوئل خوزه سرمربی پرتغالی وگزینه اول كمیته فنی باشگاه پرسپولیس سرمربی این تیم شد.

خوزه مربی ۶۶ ساله پس از كش و قوس های فراوان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

مانوئل خوزه كه باشگاه پرسپولیس از نظر مالی با وی اختلاف داشت به این باشگاه تخفیف وی‍ژه ای داده است؛ موضوعی که علی پروین هم آن را تایید کرد.




همچنین حمیددرخشان بازیكن وسرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز دستیار وی در این تیم خواهد بود.

مبلغ قرارداد مانوئل خوزه و دستیارانش

در همین حال فارس گزارش داد، مانوئل خوزه امروز به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، قیمت مانوئل خوزه و دو دستیار پرتغالی‌اش یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.
 
کارنامه خوزه

مانوئل خوزه پرتغالی متولد ۱۹۴۶ است كه شروع مربیگری او در سال ۱۹۸۵ بود. خوزه در سال ۱۹۸۵ كار خود را در اسپورتینگ لیسبون پرتغال آغاز كرد و در سال ۱۹۸۹ اسپورتینگ براگا را برعهده گرفت اما یكسال بعد به تیم سابق خود بازگشت.

وی در سال ۱۹۹۰ به اسپورتینگ رفت و پس از آن بواویشتا را برای ادامه مربیگری خود انتخاب كرد و پس از پنج سال فعالیت در این به تیم ماریتیمو پیوست.

بنفیكا، یونیائو، الاهلی مصر، بلننس پرتغال، الاهلی مصر، تیم ملی آنگولا، الاتحاد عربستان و الاهلی مصر دیگر تیم های او تا سال ۲۰۱۲ بودند.

از افتخارات خوزه مانوئل می توان به قهرمانی، نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی با تیم بواویشتا در سال ۱۹۹۱و ۱۹۹۲ اشاره كرد.

همچنین وی سه قهرمان سوپر جام باشگاه های آفریقا، نایب قهرمانی جام باشگاه های آفریقا، چهار بار قهرمان جام باشگاه های آفریقا، چهار بار پیاپی قهرمان سوپر لیگ مصر، ۲ بار قهرمان جام حذفی مصر و ۶ بار هم قهرمان لیگ مصر كه پنج بار آن پیاپی بوده است با تیم الاهلی مصر اشاره كرد.

از افتخارات فردی این مربی مطرح می توان به سابقه مربیگری در چهار تیم مطرح پرتغال یعنی، بنفیكا، اسپورتینگ لیسبون، براگا و بواویشتا اشاره كرد.

كسب جایزه از رییس جمهور پرتغال، كسب برترین مدال افتخار ورزشی از رییس جمهور مصر، انتخاب به عنوان اولین غیر آفریقایی به عنوان برترین مربی سال این قاره در سال ۲۰۰۶ و همچنین برترین مربی سال پرتغال در سال ۲۰۰۹ از دیگر افتخارات این مربی مطرح است.

نكته جالبی كه در خصوص این مربی شنیده می شود، اختلاف بسیار شدیدش با كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان است.

وی پنجشنبه در تمرینات حضور پیدا می كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عاليه . ديگه تمام مشكلات مردم نظير گراني و بيكاري و فساد و مواد مخدر رفع شد .
خرج كه از كيسه ملت بود
مربي خارجي اوردن چه اسان بود
Iran, Islamic Republic of
حالا تکلیف چیه اگر بازیکنانی رو که رویانیان با میل خودش گرفته مورد پسند این سرمربی جدید نباشند؟؟؟؟
Turkey
استقلالی‌ها، آماده شش‌تای دیگر باشند.
يعني شما فكر مي كنيد طرف كه به چهار ميليارد راضي نمي شد اكنون با يك چهارم آن پول به پرسپوليس آمده ؟؟؟؟آقاي رويانيان حيف از پول هاي بيت المال كه به دست شماها افتاده