جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
مشایی:

ادامه راه احمدی‌نژاد را بر خود تکلیف می‌دانم

در حال بروز رسانی
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 286196
کاندیدای ریاست‌جمهوری یازدهم تاکید کرد که ادامه راه احمدی‌نژاد را برای خود تکلیف می‌دانم.
ادامه راه احمدی‌نژاد را بر خود تکلیف می‌دانم
به گزارش جهان به نقل از فارس، مستقر در ستاد انتخابات کشور، اسفندیار رحیم مشایی نامزد ریاست جمهوری یازدهم عصر امروز همراه با محمود احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در نشست خبری اظهار داشت: سلام بر بهار انسان‌ها، سلام بر خرمی دوران‌ها؛ از اینکه با تاخیر ثبت‌نام کردم و رنج بیشتری بر شما خبرنگاران تحمیل شد، عذرخواهی می‌کنم؛ خرسندم که در کنار برادر بزرگ و عزیزم فرزند رشید ایران، ریاست محبوب، مردمی، انقلابی و سخت‌کوش آقای احمدی‌نژاد در محضر شما حضور دارم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: اگرچه قصد مزاحمت برای دوستان عزیز نداشتم اما دوستان عزیز در داخل و خارج دولت، در این امر خطیر من را همراهی کردند.

وی ادامه داد: محبت رئیس جمهور و به قول خودشان احساس مسئولیتشان چنین اقتضاء کرد که به بنده افتخار دادند و برای اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری و تلاش‌های فراوان،تنها این روز را مرخصی گرفتند تا قانونا در اینجا حضور داشته باشند، از احمدی‌نژاد سپاسگزارم.

مشایی یادآور شد:‌ امروز روزی نیست که بخواهیم به تفصیل درباره همه مسائل گفت‌وگو کنیم و در روزهای مقتضی و از طریق قانون مسائل، دیدگاه‌ها و برنامه‌ها را به استحضار ملت ایران خواهیم رساند.

وی گفت: آنچه در این فرصت اندک و مختصر عرض می‌کنم انگیزه‌ام از حضور در این فعالیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی است.


این نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: این جانب خود را فرزند کوچک از ملتی بزرگ می‌دانم و آن چنان که در چند سال گذشته گفتم درباره موضوع ریاست جمهوری همچنان بر همان عقیده هستم که ریاست جمهوری ملتی بزرگ، تمدن‌ساز و درخشانی چون ایران، ادعای بزرگی است و هرگز خود را در این سطح ندانسته و نمی‌دانم.

وی افزود: آنچه که موجب شد بیایم مجموعه گفت‌وگوها و تعامل نظرها با دوستان کارشناس و کسانی است که دارای تحلیل هستند و با توجه به استقبال و تحقق مسیر در این عرصه حضور یافتم.

مشایی اظهار داشت: پیشاپیش همه نظرات برای خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی ملتی رشید، انگیزه‌ اصلی بود تا دین خود را به کشور ادا کنیم، در بین اقشار مختلف جامعه این انگیزه و تمایل است که در این عرصه حضور یابم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: ادامه راه احمدی‌نژاد را برای خود یک تکلیف می‌دانم اما مشخصات آن اگرچه بسیار است بر 3 نکته تاکید می‌کنم: اول احساس عزت که در ملت در دو دوره احمدی‌نژاد ایجاد شده است که در مقیاس جهانی است و باید آن را پاس بداریم.

مشایی افزود: دوم مردم‌شناسی و مردم‌مداری و احساس تکریم است که احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری آن را انجام داد و این به عنوان یک اصل و شاخص کلی مدیریت کلان کشور به شمار می‌رود.

مشایی ادامه داد: علاوه بر اینکه وی شخصا احساس و محبتش ناشی از معرفتی است که دارد و اعتقاد دارد انقلاب در سایه احترام به ملت و ارج گذاشتن به مردم قابل دوام و ارتقاء است ، بنده اعتقاد و اصرار دارم این راه ادامه یابد.

وی مسئله دیگر را ارزش‌مداری دولت دانست و گفت: ما به ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی بازگشته‌ایم. در دولت نهم و دهم آنچنان که رهبری بارها و بارها این دولت ارزش‌مدار و ارزشمند را پاس داشتند، ما هم پاس می‌داریم و ضرورت بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایرانی را مردم می‌دانیم و این امر باید ادامه یابد.


وی گفت: اما این ارزش‌گذاری و ارزش‌مداری در صورتی که در صحنه عمل با کارآمدی و ارائه خدمات به مردم در مسیر عدالت و ارتقای سطح زندگی ارزشمند است و این ضرورت دارد دولت پایبند و ارزش‌های اصیل انقلاب کارآمدی خود را به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک شخص از جامعه ایرانی شاهد خدمات گسترده و عمیق دولت نهم و دهم بوده‌ام که نسبت به دوره‌های مشابه بسیار گسترده‌تر است از این رو برای توسعه عزت ملت بزرگ ما و گسترش فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و ارائه خدمات گسترده‌تر به ملت ایران، راه دولت احمدی‌نژاد را ادامه دادن یک تکلیف بزرگ برای خود می‌دانم از این رو در این عرصه حضور یافتم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خواب دیدی!!!!!!!!!