جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
نشست خبری نامزدهای شورای شهر منسوب به دولت؛

موسيقي اولويت شورای شهر حامیان "مشايی" / ايجاد حمام صحرايي در نماز جمعه

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 291921
كانديداهاي ليست زنده باد بهار و حاميان احمدي نژاد و مشايي ديدگاههاي خود را در مديريت تهران اعلام كردند كه يكي از اين ديدگاههاي تقويت موسيقي در پايتخت بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست خبري ستاد زنده باد بهار هر چند با اعلام رسمي اسامي ۳۱ كانديدا همراه بود ولي برنامه ها و ديدگاههاي برخي از كانديداهاي اين ستاد شنيدني بود.

داوود نظام آبادي كه به عنوان كارشناس حوزه مسكن و تعاون در ليست زنده باد بهار جاي گرفته است در اين نشست اعلام كرد: چقدر خوب است اگر براي ترويج فرهنگ غسل جمعه حمامهاي آب گرم و حوله هاي يك بار مصرف براي شهروندان تهيه كنيم و قبل از ورود به نماز جمعه شهروندان غسل جمعه كنند!

محمد ابوالحسني كه خود را نماينده ۱۳۰ اتحاديه تهران در ليست زنده باد بهار معرفي كرد گفت: من ساكن ياغچي آباد تهران است. اينكه مي گويند جنوب و شمال تهران يكي است درست نيست. من بروكراسي را در شهرداري از بين مي برم.

نماينده ديگر اين ليست علي بهارمي كارشناس فرهنگي بود كه گفت: موسيقي در تهران نيمه تعطيل شده و بايد موسيقي را دوباره به فرهنگسراهاي تهران باز گرداند. موسيقي اولويت كار شهرداري بهار بايد باشد. در ضمن نيم درصد بودجه شهرداري هم بايد به كتابخانه ها اختصاص يابد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000291/nf00291921-1.jpg

آتنا آل ياسين كارشناس اجتماعي هم مشاركت و تعامل پليس و شهرداري تهران را رمز موفقيت دانست و گفت: نگارش تاريخ اجتماعي تهران، تعامل با شوراي عالي انقلاب فرهنگي و امنيت رواني از برنامه هاي اين شورا بهاري است.

يكي ديگر از اعضاي اين ستاد با انتقاد از شهرداري تهران گفت: ميانگين ساخت تونل در كشور كيلومتري ۱۶ ميليارد تومان است ولي تونل توحيد ۲ كيلومتر آن ۴۹۰ ميليارد تومان هزينه داشت. هزينه مديريت تهران بسيار بالاست كه بايد كاهش يابد.

در ادامه اين نشست حجت الاسلام بهمن شريف زاده به عنوان رئيس ستاد زنده باد بهار گفت: ستاد زنده باد بهار با ستاد در امتداد مهر ائتلاف كرده و ليست ۳۱ كانديدا را معرفي كردند.

وي در مورد خلق حماسه سياسي در سال ۹۲ گفت: به گفته رهبري و توصيه ايشان قرار بود تمام سليقه ها در انتخابات باشند ولي سليقه بهار غايب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها کارشون به تمسخر متدینین رسیده.