جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

بمب اتمی واقعی ایران کجاست؟!

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 419594
يك روزنامه نگار لبناني با انتشار مقاله اي در مورد قدرت ايران در منطقه، ضمن انتقاد از در خواب فرو رفتن حكام عرب، اعلام كرد كه جمهوری اسلامی ايران برای نفوذ نيازی به بمب هسته ای ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «محمد عقل» روزنامه نگار لبناني با انتشار مقاله اي تحت عنوان «ايران بمب هسته اي واقعي خود را منفجر كرده است» نوشت: ايران به رغم همه تلاش هاي بين المللي براي جلوگيري از دستيابي ايران به انرژی هسته اي، بمب هسته اي خود را منفجر كرده است.
وي در ادامه افزود: در واقع كشورهاي ۱+۵ دنبال بمب هسته اي خيالي ايران مي گردند اما نفوذی که امروز ایران در منطقه دارد، یک بمب هسته اي واقعي است. ايران با منفجر كردن بمب هسته اي واقعي خود، توانسته به طور كامل بر جهان عرب مسلط شود.

اين روزنامه نگار لبناني تاکید می کند: در حال حاضر ايران در چهار كشور عراق، سوريه، لبنان و يمن به طور كامل نفوذ كرده است و كمي مانده كه حكومت عربستان سعودي و ديگر كشورهاي عربي حوزه خليج (فارس) را نيز ساقط كند. به اعتقاد وی اين كشورها از نظر نظامي سقوط كرده اند به همین دلیل است كه رياض جنگ عليه يمن به راه انداخته است.

«محمد عقل» افزود: ايران بمب هسته اي واقعي را منفجر كرده از همين رو توانسته به طور كامل بر تنگه هرمز، تنگه باب المندب و حتي كانال سوئز مسلط شود. این در حالی است که كشورهاي عربي عمان، امارات متحده عربي، قطر، بحرين و كويت از نظر نظامي سقوط كرده اند. مصر هم در آستانه سقوط نظامي و امنيتي قرار داشت و عربستان سعودي با حمله نظامي به يمن كه در آن حتي ايران را غافلگير كرد، قاهره را از سقوط نجات داد.
وي در پايان مطلب خود نوشت: در حال حاضر ۱۱ كشور عربي در برابر ايران شكست خورده اند. اين يعني انفجار بمب واقعي هسته اي، که اين مسئله قدرت هوش و ذكاوت ايران را نشان مي دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بمب اتم ایران غیرت انهاست نه اروانیوم
محسن
Iran, Islamic Republic of
جالبه که خیلی از دولتمردای خودمون هنوز نفهمیده اند!