پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

نمايشگاه مطبوعات عرصه ارائه دستاوردهاي اطلاع رساني است

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 71147
نمايشگاه مطبوعات عرصه ارائه دستاوردهاي اطلاع رساني است
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها بهترين فرصت براي ارائه دستاوردها و فعاليت مطبوعات و خبرگزاري هاي کشور در عرصه اطلاع رساني به مخاطبان است.

به گزارش ستاد خبري شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها، "سيد محمد حسيني" در گفت وگو با اين ستاد و با اشاره به سياست هاي محوري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص برگزاري هرچه باشکوهتر نمايشگاه هاي فرهنگي از جمله مطبوعات و خبرگزاري ها افزود: دولت توجه و اهتمام ويژه اي به بخش فرهنگ کشور دارد و برگزاري نمايشگاه مطبوعات فرصت مناسبي براي توجه به مقوله فرهنگ، هنر و رسانه در کشور است.
وي افزوده است: شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها امسال با بهره مندي از تجارب نمايشگاه هاي گذشته بهتر و منسجم تر در محل مصلاي بزرگ حضرت امام خميني(ره) شهرتهران برگزار مي شود.
حسيني ادامه داده است: نقش محوري در برگزاري نمايشگاه مطبوعات و خبرگزارها بر عهده رسانه هاي کشور است که بايد با مشارکت و حضوري پررنگ، زمينه برگزاري هرچه پربارتر اين رويداد فرهنگي را فراهم کنند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفته است: مطبوعات و رسانه هاي داخلي بايد از اين فرصت براي معرفي فعاليت ها، دستاوردها و موفقيت هاي خود در عرصه اطلاع رساني و جذب نظرات مخاطبان به خوبي استفاده کنند.
به گفته حسيني، نمايشگاه مطبوعات فرصت و زماني مناسبي براي آشنايي اقشار مختلف مردم، به ويژه جوانان و تخگبان با دستاوردهاي مطبوعات کشور است.
شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها از روز28 مهرماه امسال به مدت يک هفته در مصلاي شهر تهران برپاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *