سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۳

حاشیه های تجمع سبزها در دانشگاه تهران

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 68367
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
جریان موسوم به سبز که در هفته های گذشته به تبلیغ گسترده برای ایجاد آشوب در دانشگاه ها پرداخته بود، صبح دوشنبه موفق شد در حدود 250 نفر را همزمان با سخنرانی کامران دانشجو در دانشگاه تهران بسیج کند.

به گزارش خبرنگار جهان، در این تجمع اعتراضی که مقارن با ساعت 10 صبح ششم مهرماه در مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، دانشجویان معترض که بادکنکهای سبز به همراه داشتند سعی کردند پس از تجمع از درب اصلی دانشگاه خارج شوند که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند و سپس با راهپیمایی در محوطه دانشگاه به شعار دادن پرداختند.

برخی از شعارهای این افراد بدین شرح بود:

* منتظری زنده باد  هاشمی پاینده باد
* مجتهد واقعی  منتظری صانعی
* دولت کودتا  استعفا استعفا
* مرگ بر دیکتاتور

همزمان با این تجمع که با اعلام قبلی و توزیع گسترده شبنامه ای با عنوان " تجمع اعتراضی با حضور رئیس دولت کودتا" صورت گرفت، برخی از دانشجویان به صورت خود جوش در محل راهپیمایی حاضر شدند و نسبت به تجمع حامیان موسوی  واکنش نشان دادند.

این تعداد که در حدود 150 نفر بودند با گذاشتن تریبون آزاد خواستار بیان دیدگاههای دانشجویی شدند. اما در ادامه با توجه به شعارهای تند معترضان این گروه نیز شعارهای زیر را سر دادند:

* دروغگو دروغگو  72 کشته کو ؟
* مرگ بر دیکتاتور مخملی
*موسوی اسرائیل پیوندتان مبارک
* مرگ بر قانون گریز مزدور
* گرین کارت نمی خوایم نمی خوایم

این تجمعات تا ساعت 12 ادامه داشت که با اذان ظهر گروهی به سمت نمازخانه و گروهی برای صرف نهار رفتند و هیچ درگیری هم گزارش نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر قانون گریزان مزدور،اونم مزدور بی جیره مواجب،گرچه این سیاه کاریها رو در همه ی مقاطع تاریخ ،تاریخ نگاران نگاشته اند،اما درین روزگار و و درین دهکده ی جهانی که ماهیت دشمنان اظهر من الشمس است،هم سفرگی با این روباهان روزگار،نشان از بلاهتی عمیق دارد.
سرنوشت را ببین که طرفداران موسوی از امام به منتظری رسیدند.!!! جدا دلم به حال موسوی می سوزه که هر چی آبرو از قبل امام بدست آورده بود همه را بر باد داد.
رییس جمهور چرا نیامد