يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 9 Jun 2024
 
۰

تلاش برای اغتشاش در زمان ورود رئیس جمهور به دانشگاه

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 68281
برخی جریانات سیاسی تلاش دارند در زمان ورود رئیس جمهور ،دانشگاه تهران را به اغتشاش بکشند.
به گزارش خبرنگار جهان هم زمان با خبر حضور احتمالی رئیس جمهور در روز بازگشایی دانشگاهها ،پس مانده های جریان وابسته به محافل ضد نظام و موسوم به سبز به سختی و تقلا افتادند ،تا از طریق رسانه ای اجتماعی ،فضای دانشگاه را در زمان ورود احمدی نژاد به اغتشاش بکشانند.
از اینرو برخی خبر سازی ها مثل امنیتی شدن دانشگاه تهران و حضور فعال دستگاههای اطلاعاتی،با همین هدف و برای تههیج و ترغیب دانشجویان در زمان ورود رئیس جمهور در حال انجام است .
با اینکه فرماندهان آشوب در زندان به سر می روند و ظاهراً از گذشته خود توبه کرده اند لایه چندم و پیاده نظام جریان آشوب هنوز فعال است و تلاش می کند به هر بهانه ای فضای جامعه را برهم بزنند.
گر چه این قبیل تلاش ها مذبوحانه و از روی استیصال ،بدون هر گونه پشتوانه مردمی است اما لازم است مسئولین امنیتی و نظامی نسبت به وجود چنین تحرکاتی حساس باشد.
لازم به ذکر است پس مانده های جریان آشوب تلاش داشتند چند روز پیش بازار تهران را به آشوب بکشند که با مقاومت بازاریان مومن و انقلابی مواجه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *