سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

تغييرات گسترده در وزارت جنگ رژيم صهيونيستي

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 78581
 فارس: يك روزنامه صهيونيستي از اقدام وزير جنگ رژيم صهيونيستي به ايجاد تغييرات گسترده در اين وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه "هاآرتص "، "ايهود باراك " وزير دفاع اسرائيل اخيرا "شالوم كيتل " مشاور راهبردي خود كه رياست تيم تبليغات مبارزات انتخاباتي او را بر عهده داشت، بركنار كرده است. 

مطبوعات صهيونيستي ديروز از استعفاي شالوم خبر داده بودند. 

بنابر اين گزارش، يكي از افرادي كه قرار است باراك تا چند روز آينده بركنار كند، "عاموس گلعاد " مسئول پرونده امنيتي-سياسي است و باراك از وي خواسته است تا استعفا دهد و همين موضوع خشم رهبران و مسئولان وزارت جنگ اين رژيم را برانگيخته است زيرا آنها عاموس گلعاد را داراي توانائي و نقش‌آفريني مهم در زمينه سياسي و امنيتي مي‌دانند زيرا دستيابي به توافق آتش‌بس با حماس در سال 2008 به مدت 6 ماه از جمله فعاليت‌هاي او بود و همچنين باعث استحكام روابط با مصر و آمريكا شده است. 

به نوشته هآارتص، باراك همچنين سخنگوي جديدي براي وزارتخانه جنگ رژيم صهيونيستي تعيين خواهد كرد و اين به معني تغييرات گسترده در وزارت جنگ اين رژيم است كه افراد جديدي وارد اين وزارتخانه خواهند شد و تا چند مدت ديگر نيز "بنحاس بوخريس " به عنوان دبير وارد اين وزارتخانه خواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *