جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درگذشت

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 373053
خولیو گروندونا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین و نایب رئیس فیفا به دلیل عارضه قلبی در سن 82 سالگی در بیمارستانی در بوینس آیرس درگذشت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ژوزف بلاتر رئیس فیفا با ابراز تاسف از درگذشت رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین گفت: شدیدا احساس فقدان می کنم. وی دوست همیشگی من بود. این ضایعه دردناکی برای فیفا بود.

وی که از آوریل ۱۹۷۹ تاکنون ریاست فدراسیون آرژانتین را بر عهده داشت، به علت مشکلات قلبی و در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است گروندونا که توانسته بود در سال ۱۹۸۶ با آلبی سلسته به قهرمانی رقابت های جام جهانی نیز برسد، علاوه بر ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین از نایب رئیسان سپ بلاتر در فیفا بود.

بلاتر گفت: گروندونا از سال ۱۹۸۸ عضو کمیته اجرایی فیفا بود. همچنین مسئولیت ریاست نهاد حاکم بر کمیته مالی و نایب رئیسی فیفا را نیز بر عهده داشت. از طرف فیفا صمیمانه ترین تسلیت های خود را خدمت خانواده خولیا ابراز می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *