جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آرژانتین با لیونل مسی باز هم گل کاشت

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 250128
تیم ملی فوتبال آرژانتین پیشتاز رقابتهای مقدماتی جام جهانی2014 در منطقه امریکای جنوبی ، بار دیگر درخشید و این بار در زمین تیم شیلی موفق به برتری شد که لیونل مسی در این موفقیت نقش کلیدی داشت .
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، این دیدار حساس در ورزشگاه ملی شهر سانتیاگو و به میزبانی شیلی برگزار شد که طی آن تیم ارژانتین توانست با حساب دو بریک به پیروزی دست یابد و همچنان یکه تاز این رقابتها در منطقه امریکای جنوبی باشد.

لیونل مسی گلزن بی مهار بارسلونا و کاپیتان فرصت طلب آرژانتین و گونزالو هیگواین مهاجم رئال مادریدگلهای این تیم را در دقایق 28و31 رقم زدند و تک گل تیم میزبان توسط کوتیرز در دقیقه 91 به ثمر رسید.

در دیگر بازیهای این منطقه ، تیم بولیوی با حساب 4بر1 اروگوئه را درهم کوبید، پاراگوئه با یک گل از سد پرو گذشت و مصاف ونزوئلا و اکوادور با نتیجه مساوی یک بریک خاتمه یافت .

هم اکنون تیم ارژانتین با کسب 20 امتیاز صدرنشین است و تیم های اکوادور و کلمبیا به ترتیب با 17 و16 امتیاز در مکانهای بعدی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *