سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آرژانتین و مسی هم به جام‌جهانی رسیدند

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 312341
آرژانتین با برتری پرگل ۵ بر ۲ برابر پاراگوئه صعودش را از منطقه آمریکای جنوبی به جام جهانی ۲۰۱۴ قطعی کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ با انجام چهار دیدار در منطقه آمریکای جنوبی پیگیری شد که در آن آرژانتین موفق شد با برتری پرگل برابر پاراگوئه برای یازدهمین بار پیاپی صعودش را به جام جهانی برزیل قطعی کند.

آرژانتین صدرنشین منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز مهمان پاراگوئه بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ میزبانش را شکست دهد و صعودش را به جام جهانی برزیل نهایی کند. گل های آرژانتین را در این دیدار لیونل مسی دو بار در دقایق (۱۲ و ۵۳) از روی نقطه پنالتی، سرخیو آگرو (۳۲)، آنخل دی‌ماریا (۵۰) و ماکسی رودریگس (۹۲) به ثمر رساندند. دو گل پاراگوئه را نیز در این دیدار آریل نونس (۱۷) و روکه سانتا‌کروز (۸۶) وارد دروازه حریف کردند.

در دیگر دیدار مهم کلمبیا که برای قطعی کردن صعودش به جام جهانی ۲۰۱۴ به تنها یک امتیاز از بازی با اروگوئه نیاز داشت برابر این تیم با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا برای قطعی کردن صعودش به جام جهانی ۲۰۱۴ منتظر بازی‌های آینده باشد. ادینسون کاوانی و کریستین استوانی دو گل اروگوئه را در این دیدار به ثمر رساندند.

تابلو نتایج

پاراگوئه ۲ – آرژانتین ۵

اروگوئه ۲ – کلمبیا صفر

بولیوی یک – اکوادور یک

ونزوئلا ۳ – پرو ۲

جدول رده‌بندی

۱- آرژانتین ۲۹ امتیاز

۲- کلمبیا ۲۶ امتیاز

۳- شیلی ۲۴ امتیاز

۴-اکوادور ۲۲ امتیاز

۵- اروگوئه ۲۲ امتیاز

۶- ونزوئلا ۱۹ امتیاز

۷- پرو ۱۴ امتیاز

۸- پاراگوئه ۱۱ امتیاز

۹- بولیوی ۱۱ امتیاز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *