شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
چند خطی برای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

مسوولی که به مناسبت مردن یک سگ پیام تسلیت فرستاد!

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 305508
برخی چهره ها طی روزهای اخیر به شدت در صدد کانال زدن و لابی کردن برای ورود به بدنه وزارت بوده اند و برخی مصاحبه های عجیب نیز در همین جهت صورت گرفته است.
مسوولی که به مناسبت مردن یک سگ پیام تسلیت فرستاد!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در این روزها که بحث کسب رای اعتماد برای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان داغ است و هر کسی از ظن خود یار وزیر پیشنهادی شده است بسیار مصاحبه و نقل قول می خوانیم از افراد مختلف در وصف آقای سلطانی فر.

برخی برای در اختیار داشتن میز و پست خود و برخی برای نزدیک شدن به وزارت و عده ای هم برای خوشامد وزیر لب به سخن می گشایند و البته شماری هم هستند که دست به افشاگری می زنند و کسی هم از آنان نمی پرسد چرا زودتر این حرفها را نزده بودید؟!

در این میان هستند افرادی هم که با توجه به شناخت شان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره ویژگی های این مدیر صحبت کرده و بی منظور و بدون فرصت طلبی در صدد کمک به حضور او روی صندلی وزارت هستند.

اما در این بین سخن اصلی با خود وزیر پیشنهادی است که با توجه به اقبالی که مجلسی ها به او دارند احتمال کسب رای اعتماد وی بسیار بالا است.

وزیر پیشنهادی با وجود اینکه سابقه کار اجرایی در بدنه ورزش را دارد اما حقیقتا نزد اهالی ورزش چهره کاملا شناخته شده ای نیست لذا از همین حالا کوچکترین حرکات و گفتار او زیر ذره بین قرار دارد.

البته در این چند روز برخی مصاحبه های آقای سلطانی فرد موید این مسئله بوده که شناخت نسبتا خوبی از فضای ورزش ، کارکردها و معضلات جدی آن دارد اما این شناخت باید در وادی عمل نیز خودنمایی کند.

خبر می رسد که برخی چهره ها طی روزهای اخیر به شدت در صدد کانال زدن و لابی کردن برای ورود به بدنه وزارت بوده اند و برخی مصاحبه های عجیب نیز در همین جهت صورت گرفته است.

وزیر پیشنهادی اگر با فضای ورزش بیگانه نباشد-که نیست- مسلما خود حدیث مفصل را خوانده است از این مجمل و می داند در پس برخی از اظهارات امروز اهداف ویژه ای قرار دارد و همان هایی که امروز علیه قبلی ها افشاگری می کنند فردا نیز همین روش را علیه وزیر بعدی بکار می برند.

شاید وزیر پیشنهادی نداند اما در بدنه ورزش کشور مدیرانی وجود دارند که برای خوشامد بالاسری های خود دست به هر کاری می زنند.

ایکاش رییس نامدار یکی از فدراسیون های موفق داستان پیام تسلیت یک مدیر شناخته شده به رییس فدراسیون جهانی این رشته بابت مردن سگ وی را برای سلطانی فرد تعریف کند تا بهتر و واضح تر باشد منظور این مقال برای وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان.

مخلص کلام اینکه حواس کسی که قرار است سکان ورزش را در دست بگیرد باید به تحرکات این روزها و مصاحبه های عجیب برخی جمع باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی وزیرای احمدی نژاد یه سرو گردن بالاتر بودن