جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

احتمال انتصاب سلطانی‌فر در یک پست کلیدی

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 309142
شنیده ها حاکیست رئیس جمهور، پس از انتصاب نجفی در میراث فرهنگی، پستی کلیدی را هم برای سلطانی فر وزیر پیشنهادی و رد صلاحیت شده ورزش و جوانان در نظر گرفته است.
به گزارش جهان،‌ سایت نماینده نوشت:

برخی اخبار رسیده حاکیست، حکم معاونت سیاسی وزارت کشور قرار است به نام «مسعود سلطانی فر» زده شود.

این اقدام در ادامه انتصاب پرحاشیه نجفی به ریاست میراث فرهنگی، دومین حکمی خواهد بود که برای سه وزیر پیشنهادی رد صلاحیت شده توسط مجلس زده می شود.

باید دید کسانی که انتصاب نجفی را به ریاست میراث فرهنگی، دهن کجی به مجلس دانسته بودند چه برخوردی با انتصاب سلطانی فر به معاونت سیاسی وزارت کشور خواهند داشت.

انتخاب چنین معاونت مهمی برای سلطانی فر نشان می دهد فشار جریان دوم خرداد بر رئیس جمهور بسیار سنگین تر از حد تصور است و این جریان مناصب مهمی را در دولت هدف گرفته است.

بنا بر این گزارش، علت تاخیر در این انتصاب، مقاومت رحمانی فضلی وزیر کشور است که تا این لحظه امضای این حکم را نپذیرفته است.

لازم به ذکر است سلطانی فر از چهره های دوم خردادی و عضو حزب اعتماد ملی است که به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده بود و نتوانست رای اعتماد نمایندگان مردم را کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا میگید فشار؟ خود رئیس جمهود اینطوری هست و خط فکریش خیلی نزدیک به مشارکت و اعتماد ملی و اینگونه حزب نماهاست.