جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

‫ایرنا: اینجا دیار اسفندیار است‬

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 285637
ایرنا نوشت: امروز مازندران میزبان احمدی نژاد است؛ رییس جمهوری که به عشق مردمش و خدمت به آنها هیچ گاه گرد خستگی بر چهره اش ننشسته است، خستگی ناپذیری اش مانند ندارد و مردمی بودن مهم ترین صفت اوست.
‫ایرنا: اینجا دیار اسفندیار است‬
به گزارش جهان، ایرنا نوشت:

رییس جمهوری در راستای چهارمین دور از سفرهای استانی، حدود ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه وارد فرودگاه ساری شد و اکنون که ساعت از 12 ظهر گذشته است همچنان در مسیر استقبال مردم در حال حرکت است.

مردم شهرستان ساری از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان به استقبال رییس جمهور مردمی و محبوب خود آمده اند؛ رییس جمهوری که برخی برای تخریب سفرهای استانی اش کمر همت بسته اند و این روزها حمله به او به اوج رسیده است اما به گفته یک جوان استقبال کننده «این حرف ها هیچ تاثیری بر مردم ندارد و همه می دانند چه کسی پرکار، پرتلاش، محبوب و مردمی است.»

امروز مردم مازندران، این دیار قهرمانان بی مانند استقبال بی نظیری از رییس جمهوری داشتند، برخی پای پیاده از فرودگاه تا مسیر میدان شهدای ساری را که حدود 13 کیلومتر است، در حال طی کردن هستند و برخی دیگر در مسیر، به استقبال کنندگان پیوسته اند.

در مسیر استقبال از رییس جمهوری، پارچه نوشته ها و پلاکاردهای بسیاری نصب شده است که به تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی منقش و به بیاناتی زیبا از حضرت آیت الله خامنه ای مزین شده است.

مردم بر روی پارچه نوشته ها به زبان مازنی به رییس جمهوری خوش آمد گفته اند. جملاتی همچون «خله خله خش بیموئی(خیلی خیلی خوش آمدی)» «ت: خسته تن (خدا قوت)».

اما مازندران ویژگی دیگری هم دارد، اینجا دیار اسفندیار است و رحیم مشایی دومین فردی است که مردم علاقه بسیاری به گفت و گو و نزدیک شدن به وی نشان می دهند.

جمعیت بسیاری اطراف خودروی حامل مشایی جمع شده اند و برخی فریاد «زنده باد مشایی» سرمی دهند. تعدادی از مردم مسائل و مشکلات خود را با وی در میان می گذارند و یا نامه های خود را به او می دهند. برخی نیز از وی می خواهند که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند؛ تعدادی از عکاسان نیز از او درخواست عکس یادگاری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *