يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

وقتی کرزی فریب یک فروشنده را خورد

شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 145849
این فروشنده افغانی موفق شده بود "کرزای"، مسئولان آمریکایی و نیروهای ناتو را در برخی مسائل متقاعد کند. او خود را "محمد منصور" مرد شماره دو جنبش طالبان معرفی کرده بود.

مسئولان آمریکایی و افغانستانی فاش کردند که یک فروشنده افغانی موفق شد "حامد کرزای" رئیس جمهور افغانستان و تعدادی از مسئولان نیروهای ناتو و نیروهای ارتش آمریکا در افغانستان را فریب دهد.

به گزارش برنا، این مسئولان اعلام کردند: این فروشنده افغانی خود را مرد شماره دو جنبش طالبان معرفی کرده بود و چندین بار از طرف طالبان با آنان بر سر میز مذاکره نشسته بود.

در همین حال روزنامه های "واشنگتن پست" و "نیویورک تایمز" نیز این خبر را منتشر کرده و در ادامه نوشتند: این فروشنده افغانی موفق شده بود "کرزای"، مسئولان آمریکایی و نیروهای ناتو را در برخی مسائل متقاعد کند. او خود را "محمد منصور" مرد شماره دو جنبش طالبان معرفی کرده بود.

"واشنگتن پست" و "نیویورک تایمز" در ادامه نوشتند: مذاکرات این مرد فروشنده با رئیس جمهور آمریکا و نیروهای ناتو بیش از سه ماه به طول انجامید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *