جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۸
از آماده سازی هم دریغ کردند...

مسکن مهر غرق شده رشت+عکس

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 436341
متاسفانه در حالیکه مسکن مهر رشت در یکی از بهترین نقاط شهر جانمایی شده بود و بسیاری از واحدهای آن ساخته شده یا در مرحله اتمام بود اما با شروع بکار دولت یازدهم، این پروژه به حالت نیمه تعطیل درآمد
به گزارش جهان به نقل از مسیر آنلاین، شاید طرح مسکن مهر را بتوان یکی از طرح های موفق دولت گذشته دانست، چرا که بسیاری از افرادی که امکان خرید یا ساخت مسکن نداشتند در قالب این طرح با زمین های دولتی و تسهیلات بانکی خانه دار شدند، با این وجود متاسفانه در یکی دو سال اخیر بدلیل عملکرد نادرست برخی از دستگاه های متولی؛ شیرینی خانه دار شدن برای مردم تبدیل به تلخی گشته است .

به گزارش مسیرآنلاین متاسفانه در اینخصوص در حالیکه مسکن مهر رشت در یکی از بهترین نقاط شهر جانمایی شده بود و بسیاری از واحدهای آن ساخته شده یا در مرحله اتمام بود اما با شروع بکار دولت یازدهم، این پروژه به حالت نیمه تعطیل درآمد و به علت عدم اتمام آماده سازی و اجرای کامل معابر، کانالهای فاضلاب و تاسیسات زیربنایی و … با کوچکترین رگبار باران به وضعیتی که در زیر مشاهده می کنید در می آید و هیچ دستگاهی بویژه وزارت راه و شهرسازی در اینخصوص پاسخگو نیستند:
 







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کار دولت نهم ودهم بهتر از این نیست پس مسکن مهری که در یکی از شهرهای شمال از بن خوابیده چرا عکسش را نمیگذارید...
سرور
Romania
آن عکس معروف مدنظر شما مربوط به کشور تایلند است.ای کسانی که ایمان آورده اید چرا چیزی می گویید که علم ندارید.
اینا اگر زمان دولت هاشمی یا خ... ساخته شده بود همین اعتدالیها طرحشو میدادن اروپا وافتخار میکردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
توی عکس که غرق شدنی دیده نمی شود خدا بصیرت و انصاف را به شما بدهد انشاءالله
سعید
خدا لعنت کند افرادی که به خاطر عقده گشایی سیاسی با زندگی مردم و بیت المال اینگونه بازی می کنند بابا احمدی نژاد بد بود این طرح که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد ستایش قرار گرفت و باعث رضایت و سرو سامان خیلی از ملت شده بود شما اگر عرضه داشتید ایرادات احتمالی آن را رفع و به سر انجام می رساندید.
اغلب کوچه پس کوچه های رشت همینطوری هستند و این اصلا جای تعجب ندارد حالا مثلا کشف بزرگی کرده اید ؟
فرشید از رشت
Iran, Islamic Republic of
یه کم بیشتر به عکس دقت کن.. خانه ها زیر آب رفته اند ؟؟!!! بالا شهر تهران را طوفان و سیل برد اینجا که فقط اطراف آب گرفته
fz
Iran, Islamic Republic of
احسنت سعید.آخه بگو شیخ حسن تو این دو سال چند تا خونه درست کرده؟
دیکته ننوشته که غلط نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!