جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
احتمال لغو پروانه كار مهاجم ملوان

يك برزيلي تماشاگر ايراني را كتك زد

شنبه ۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 78879
در اتفاقي تلخ در ورزشگاه تختي انزلي مهاجم برزيلي ملوان يك تماشاگر ايراني را كتك زد.
 به گزارش  فارس، روز گذشته و در پايان ديدار ملوان و ذوب‌آهن اصفهان، آدريانو آلوز در صحنه‌اي با يك تماشاگر ايراني در حمايت از محمد احمدزاده درگير شد و اين تماشاگر را كتك زد. فيليپ دسوزا هموطن او نيز در اين صحنه حضور داشت اما اين بازيكن برزيلي ظاهرا در درگيري شركت نداشته است. 

اردشير پورنعمت مديرعامل باشگاه ملوان با تاييد اين خبر به خبرگزاري فارس، گفت: متاسفانه من هم شنيدم كه چنين اتفاقي رخ داده است اما هنوز اين درگيري برايمان به صورت مستند محرز نشده است. بايد ريشه‌يابي كنيم تا ببينيم چرا چنين اتفاقي افتاده است. به هيچ احدي اجازه تعرض به تماشاگرانمان را نمي‌دهيم؛ چه ايراني باشند و چه خارجي. با اتباع بيگانه برخورد شديدتري خواهيم كرد.
وي در مورد اينكه طبق قانون احتمال لغو پروانه كار بازيكن خارجي اين تيم به دليل درگيري با يك ايراني وجود دارد گفت: طبق قانون و راي مراجع قضايي با فرد خاطي در صورت محرز شدن جرمش برخورد خواهيم كرد حتي اگر بحث لغو پروانه كار نيز در ميان باشد. ما به خارجي‌ها پول مي‌دهيم تا برايمان بازي كنند نه اينكه به تماشاگرانمان بي‌احترامي كنند. بايد اين قضيه مستند و محرز شود در آن صورت با بازيكن خاطي برخورد شديدي خواهيم كرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *