دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱۶

بازیکنان تیم ملی این‌بار در حمایت از شیث‌رضایی نامه نوشتند

سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 194312
در این نامه از کفاشیان خواسته شده که در رای کمیته انضباطی قائل به تخفیف باشد تا شیث رضایی را دچارمحرومیت سنگین نکنند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال امضای خود را پای نامه ای انداختند که محتوای آن حمایت از شیث رضایی بازیکن جنجالی پرسپولیس است.

به گزارش جهان به نقل از سایت گل بعد از نامه ملی پوشان در حمایت از محمد نصرتی این بار آنها با میانداری جوادکاظمیان نامه ای را خطاب به علی کفاشیان تنظیم کردند و در آن از او خواستند تا به عنوان متولی فوتبال ایران مراقب شرایط بیرونی در اعلام رای انضباطی درباره حرکت جنجالی دو بازیکن پرسپولیس باشد.

در این نامه از کفاشیان خواسته شده که در رای کمیته انضباطی قائل به تخفیف باشد تا شیث رضایی را دچارمحرومیت سنگین نکنند.

به گزارش گل همه ملی پوشان پای این نامه را امضا کرده اند.
https://jahannews.com/vdchzknzi23nwxd.tft2.html
jahannews.com/vdchzknzi23nwxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثل اينكه يك پرسپوليسي ديگر قرار است جنجال جديدي بيافريند ! از قرار معلوم آقاي كاظميان قصد دارد با ايجاد جو سازي در تيم ملي ، مشكل پيش آمده را به يك جنگ قبيله اي تبديل كند ! ضرر اساسي تر اين كار مداخله جويانه كاظميان ،ايجاد حاشيه و تنش در تيم ملي خواهد بود . من معتقدم كاظميان به برنامه اي طراحي شده از بيرون تيم ملي توسط فرد يا افرادي خاص ، عمل ميكند و در واقع كاظميان يك مأمور عامل است . اين موضوع اگر از مجاري قانوني و به دور از هر نوع فشار ، اعم از مثبت يا منفي حل شود خيلي بهتر است .
United States
متأسفم براي فوتبال ايران كه درحمايت از متخلف هم كم نمي ذارن
فکر کنم این کارها برای اینا زشت نیست به خاطر همین حمایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
در فیلم هایی که در سینما پخش میشه بعضا صحنه هایی بدتر از این حرکت رو میشه دید اما نمیدونم چرا کسی به اونا گیر نمیده
United States
گر امر کنند که مست گیرند
در شهر هر انچه هست گیرند

اقایون بفکر ماله کشیدن به تخلفات خودشان باشند تا نامه نوشتن و حمایت از یک متخلف دیگر
Iran, Islamic Republic of
در احادیث روایت شده است که هر کس در برابر کاری سکوت کند به منزله موافقت با آن است!
گویا این آقایان نه تنها از حرکات زشت آن دو بازیکن راضی هستند بلکه به همچین حرکات زشتی علاقمند هم هستند! اگر من بجای کمیته انضباطی بودم علاوه بر دو بازیکن خاطی مجازاتی را هم برای حمایت کنندگان از افراد خاطی در نظر می گرفت!
Iran, Islamic Republic of
این آقا به نظر من واقعا حاشیه سازه و نباید به این راحتی مورد عفو قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
كسي نميگه شيث و نصرتي تخلف نكردن. حرف اينه كه صبح تا شب كلي جرم و جنايت و تجاوز و افتضاح داره تو اين مملكت به بار مياد ولي خدا نكنه يه موضوع بيفته دست رسانه ها، ديگه واسه مردم ميشه نون شب و همه مدام ميگن ديدي چيكار كردن؟ چرا اسيدپاشي روي اون زن و بچه همداني رو انقدر بزرگش نكرديد و هر روز توي وبلاگ ها و نظرهاتون در موردش حرف نزدين؟ چرا؟ فقط چون به زعم شماها فوتباليست ها الگوي جوون هان؟ مملكتي كه رييس جمهور و وزير و رييس بانك مركزي و مديرعامل بزرگترين بانكش از يه اختلاس بزرگ خبر داشتن و كاري نكردن و حالا هم بعضيشون فرارين، الگوي مردم نيستن؟ اما دو تا فوتباليست شدن الگو؟ تمام اينده اين 2 فوتباليست با اين جريمه ها از بين ميره، كسي براي جرم مسئولان كاري كرد؟ اب از اب تكون خورد؟ فقط يه استيضاح برنامه شده مسخره بي نتيجه. ما ايراني ها عادت داريم به اينكه از كاه كوه بسازيم و از كوه، كاه. بايد با كساني كه عفت عمومي را مخدوش مي كنند برخورد كرد اما ايا گناه اينها از اون قاتلي كه به خاطر رضايت ولي مقتول بخشيده ميشه و به راحتي به زندگي خودش ادامه ميده، بيشتره؟ كمي به خودمون بيايم.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این دفاع این آقایون بیشتر جنبه اینو داره که مانع بشه از کش دادن موضوع نه حمایت از کار غیر اخلاقی اونها دوستان لطفا در قضاوت منصفانه حرف بزنن
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام
بنده این نامه نگاری را توهین به اسلام ونظام می دانم به چه حقی این آقایان مدافع بی بندوباری شده اند .آقایان باید شیث ونصرتی را شماتت کنند ولی متاسفانه برای آدم های بی اخلاق وزشتکاری چون نصرتی وشیث ،نامه حمایت ودخالت در کار قضاوت می نویسند . شیث ونصرتی به آرمانهای جمهوری اسلامی توهین کرده وجامعه ما را بداخلاق وآمریکایی نشان داد چرا این آقایان از این افراد حمایت کرده اند یادمان نرود همین آقایان به اصطلاح تیم ملی بازی فوتبال را هم سیاسی کردند وبا دستبند سبز وبه نشانه حمایت از موسوی فتنه گر وخائن وارد میدان فوتبال شدند وتماشاچیان را وادار به دفاع از موسوی کردند اینها طرفدار فسادوفتنه گران وسرمایه داران هستند . وای به روزی که بگندد نمک. اینها حامی فرهنگ واخلاق شده اند. هیچگونه تخفیفی نباید به آدمهای فاسد وسیر وسرمایه دار داده شود شیث ونصرتی از روی عمد وسیری اینکار را کردند باید مجازات شوند . برای این تیم ملی هم متاسفم . ما را باش به چه کسانی در ورزش دل خوش کرده ایم.
با درود
Iran, Islamic Republic of
خوبه ملتو مسئولین با کش ندادن این موضوع زودتر سر این چاه متعفن رو بذارن و اجازه بدن کار از مجاری قانونی پیش بره و بیش از پیش استخون لای زخم نذارن
Iran, Islamic Republic of
همشون سروته یه کرباسنند
Iran, Islamic Republic of
سلام
خواهشمند است اين فوتبال را از تلويزيون جمهوري اسلامي پخش نكنيد
Iran, Islamic Republic of
به این می گویند فوتبال حرفه ایی البته بیچاره ها کار چندان بدی هم نکرده بودن بیش از حد گنده اش کردند
سلام
بعضی ها شورشو در آوردن. شیخوخیت و بزرگ منشی هم حدی داره.
آقای کفاشیان چیکاره فرهنگ این کشور هستند که باید بدیهیات فرهنگی رو در نظر نگیرن و این مجرمین فرهنگی رو ببخشن.
بقول آقای فردوسی پور اینا به فراخور تخلفشون باید تنبیه بشن.
یواش یواش از این دو بازیکن دارن یه قهرمان می سازن. این چه نوع برخورد با فرهنگ کشوره.
بیاید ببینید توی مدارس بچه چه شوخی هایی به تبعیت از این دو مجرم فرهنگی دارن انجام میدن.
من خودم معلم هستم و اوضاع رو دارم میبینم.
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر آقايان حمايت نكنند چه كسي حمايت كند فقط آقاي شيث اينطور به نظر ميرسد كه قصد داشته اتفاقات و مسائل داخل رختكن را به بيرون آورده اين هم كه گناهي ندارد همه بايد بدانند در داخل رختكن و ... چه ميگذرد موفق باشيد