سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

استاندار همدان: جايزه بين المللي بوعلي سينا زمينه ساز گفتگوي فرهنگ هاست

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 68103
كيهان:استاندار همدان گفت: اهداي جايزه بين المللي بوعلي سينا زمينه ساز گفتگوي فرهنگهاي غرب و اسلام است.
دكتر بهروز مرادي با اعلام اين مطلب در ديدار مسئولان بنياد بوعلي سينا با مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي، گفت: انعكاس اخبار جشنواره حكمت سينوي و معرفي انديشه و افكار بوعلي سينا بايد بيش از پيش مورد توجه رسانه ها و به ويژه خبرگزاري جمهوري اسلامي قرار بگيرد.
وي اهداي جايزه بين المللي بنياد بوعلي سينا را زمينه ساز گفت و گوي فرهنگ ها بين اسلام و غرب ذكر كرد و افزود:احساس كرديم در كشور خلاء وجود دارد و خيلي از مفاخر ما را دارند مصادره مي كنند، بنابراين از طريق بنياد بوعلي سينا كه متولي معرفي اين چهره تابناك به جهانيان است و در پناه اسم شهير و ماندگار اين شخصيت بزرگ، جايزه اي را بنياد كرديم كه در پنج موضوع مختلف در سطح بين المللي اهدا مي شود.
رئيس ستاد برگزاري جشنواره حكمت سينوي ادامه داد: دوستان ما در بنياد بوعلي سينا پايه محكمي را بنيان نهادند و با زحمات آنها چندين سازمان نام آور ملي ذيل نام شيخ و با توجه به تنوع موضوعات اين جايزه جهاني گردهم آمدند و با پرچمداري بوعلي سينا راه جديدي در معرفي تاريخ و تمدن درخشان ايران و اسلام گشودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *