شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۴

"پرونده مهدی هاشمی از برزخ خارج شود"

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 245937
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید هرچه زودتر پرونده مهدی هاشمی از حالت برزخی خارج شود، گفت: بازگشت وی به ایران خود عامل بسیار مهمی است گه اگر در برابر قانون نیز تسلیم شود اثر بسیار مثبتی در افکار عمومی از خود برجای خواهد گذاشت و موجب کاهش خشم مردم می شود.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفتگو با مهر، بازگشت مهدی هاشمی به ایران را کار عاقلانه ای از سوی وی دانست و گفت: اتهاماتی متوجه هاشمی در کشور است که باید تکلیف آن روشن شود و ادامه این بلاتکلیفی موجب تبدیل شدن این اتهامات به جرم در افکار عمومی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی باید مانند یک شهروند عادی در دادگاه محاکمه شود، ادامه داد: برگزاری دادگاه فرصتی است که مهدی هاشمی از خود دفاع کند و خود را از حالت متهم خارج سازد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه اتهاماتی در موضوعات اقتصادی و همچنین ماجرای فتنه 88 متوجه هاشمی است، گفت: اسنادی دال بر متهم بودن مهدی هاشمی در پاره ای از موضوعات وجود دارد لذا خانواده وی با همکاری با قوه قضاییه می توانند این پرونده را از حالت برزخی خارج سازند.

وی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند، گفت: بازگشت مهدی هاشمی به ایران خود عامل بسیار مهمی است گه اگر وی در برابر قانون نیز تسلیم شود اثر بسیار مثبتی در افکار عمومی از خود برجای خواهد گذاشت و موجب کاهش خشم مردم می شود.

سروری همچنین با اشاره به وظیفه قوه قضاییه در برگزاری این دادگاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضا نیز برای حفظ جایگاه خود باید بدون هیچ مماشاتی با این پرونده برخورد کند که این امر موجب اقزایش اعتبار نظام خواهد شد.

مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات که  سال 88 به انگلیس رفته بود قرار است به زودی به تهران بازگردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشاالله دعا کنید
و وارد بهشت می شود!!!
حمله کنندگان به کوی دانشگاه ، مجتمع سبحان ، عاملین جنایت کهریزک ، بیمه ایران ، خیابان فاطمی ، اختلاس گران میلیاردی و.... کی محاکمه می شوند ؟!!
Iran, Islamic Republic of
خانواده آل خاندان فامیل..........