دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱۲

چرا برنامه نود یکباره قطع شد؟

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 186096
برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن بفرستد.

به گزارش خبر آنلاین در حالیکه دیشب عادل فردوسی پور داشت در مورد فوتبال ساحلی و اتفاقات پشت پرده آن حرف می زد به یکباره برنامه نود قطع شد و شبکه سوم فینال بازی های آسیایی سال نود را روی آنتن برد.

این اتفاق در حالی افتاد که عادل فردوسی پور وقتی رضا علی رضا رییس کمیته فوتبال ساحلی داشت از سر جایش بلند می شد خطاب به او گفت:«آقا کجا؟هنوز برنامه تمام نشده است!»که رضا علی رضا هم گفت:«چایی نمی رم،داشتم خودم را روی صندلی جابجا می کردم.»

اما به یکباره برنامه نود قطع شد و انتظارات برای روی آنتن آمدن این برنامه فایده ای نداشت!هنوز هم مشخص نیست که چرا دیشب برنامه نود به یکباره قطع شد و به جای آن بازیهای آسیایی بانکوک پخش شد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با اون حرف‌هایی که مربی سابق فوتبال ساحلی زد و چشمای بیرون زده رضا علیرضا میخواستید قطع نکنن برنامه رو؟
Iran, Islamic Republic of
از قبل حضور برنامه ای اینچنینی شبکه 3 به اعتبار و منزلت خاص و در خور توجه رسیده متاسفانه غرور دامن گیر مسئولان این شبکه شده و اونها ناراحت از استقبال مردمی دست به سیاسی کاری منجر به شکست می زنند که ضرر این قضیه دامن گیر خود آنهاست ان شاء الله همه مسئولین به راه راست هدایت شوند ولو در آخرین روزهای خدمات شان
United States
به نام خدا
بحث ساحلی تمام شده بود و نود در حالی تمام شد که وقتش تمام شده بود و در حال پخش بازی های لیگ بود.

عادل زیادی با پخش ور رفت. خودش جزئی از صدا و سیماست و مدام به پخش آگهی اعتراض می کند. مگر نود و عادل از دماغ فیل افتاده اند. صدا و سیما است و تبلیغاتش. شب گذشته علاوه بر گیر و اعتراض چندباره به آگهی ها، دو بار هم از پخش مستقیم کشتی و چند دقیقه وقتی که طلب دارد صحبت کرد.
اگر تهیه کننده برنامه زنده وقت می خواهد باید خواهش کند نه اینکه بی پروایی کند و متلک بپراند.
امیدواریم این درس خوبی برای عادل شود که اتفاقا بچه خوبی هم هست.
United States
با سلام ... نمیدانم آیا شما دیشب برنامه نود را دیدید و این مطلب را نوشتید یا ندیده و بر اساس شنیده ها این پست را ارسال نمودید ... ماجرا را آنقدر پلیسی جلوه داده اید که اگر کسی برنامه نود دیشب را ندیده باشد خیال میکند چه اتفاقی افتاده است ... عادل فردوسی پور در اول برنامه تایم برنامه را سه ساعت اعلام کرد که در میان برنامه چند دقیقه ای هم کشتی قهرمانی عبدولی پخش شد و بعد از گفتگو با رضاعلی رییس کمیته فوتبال ساحلی و داداش زاده که هیچ اتفاقی هم در آن صورت نگرفت و کاملا همراه با خنده و طنز و شوخی بود میهمانان خداحافظی کردند و نوبت پخش آیتم های جامانده از نود رسید که گویا پخش شبکه سوم سیما وقتی بیشتر از سه ساعت به نود نداد چرا که عادل فردوسی پور حس میکرد باید تایم پخش کشتی در وسط برنامه نود را هم به برنامه اضافه کنند که یکمرتبه وسط پخش بازی صباباطری برنامه توسط پخش قطع شد و به ادامه پخش برنامه های روتین شبکه سه پرداخت ... این موضوع به همین سادگی بود نه اینقدر جنجالی که شما در بالا بدان اشاره کردید ... هیچ ربطی به رضا علی و فوتبال ساحلی هم نداشت .. در ضمن تمام دیالوگ های میان عادل فردوسی پور و رضاعلی با خنده و شوخی همراه بود و هیچ مشکلی از این بابت نبود .... خواهش میکنم در درج اخبار صحت خبر را در نظر داشته باشید ... با سپاس
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه آقایون به هیچی احترام نمی ذارن مردم فقط برای مسایل خاص و فقط تو اظهار نظر مهم هستند . مسئولان صدا و سیما اصلا برایشان مهم نیست که مردم پای گیرنده ها منتظر هستند و پخش فوتبال چند سال قبل مهم تر از مردم میلیونی منتظر هستند از هفته قبل که آقای فردوسی پور برنامه ویژه مافیای فوتبال رو انتن برد و این هفته که از گند کاری های فوتبال ساحلی رمز گشایی کرد کارد به استخون بعضی ها رسید و فشار ها برای قطع برنامه زیاد شد امیدوارم که اتفاق خاصی نبوده باشه وگرنه به ملت جواب قانع کننده باید بدهند؟؟!!!!
فردوسی پور عزیز مطمئنم همیشه پای عدالت وای میستی
Iran, Islamic Republic of
مزید اطلاع دوستی که گفتند برنامه رو دیدید یا نه باید بگویم عادل اول برنامه مدت زمان برنامه سه ساعت و نیم اعلام کرد نه سه ساعت اگه شما ندیدید و یا اول برنامه خواب آلود بودید مساله فرق می کند در آخر هم خواستید صحت خبر را رعایت کنند شما خودت صحت نظر رو رعایت نکردید!!!!
تا حالا نميدونستم پخش برنامه فوتبال غير زنده به برنامه فوتبالي زنده ارجحيت داره!
پخش فوتبال بازيهاي آسيايي بانكوك، برنامه روتين بوده؟
هيچكدوم از اينها دليل قطع ناگهاني يك برنامه پر بيننده و بدون خداحافظي نيست؟
يه خورده احترام به مردم گاهي وقتها خوبه
Iran, Islamic Republic of
حرف هایی که به شوخی زدن از صد تا حرف جدی هم بدتر بود ...
Iran, Islamic Republic of
سلام دوباره
من داشتم این کامنت بلند بالای یکی از این دوستان رو میخوندم آقای محترم یا خانوم محترم ما رو ساده فرض کردی یا خودت رو به اون راه زدی اون طنز و شوخی ها از هزار تا فحش برای یک ملت که فدراسیون فوتبالش اینقدر قشنگ کار میکنه بدتر بود به نظر شما همه چی عادی بود هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و باید همینجوری یک هو برنامه قطع می شد وسط پخش فوتبال بدون خداحافظی بدون اینکه مجری و تهیه کننده خبرداشته باشه وسط ایتم در حال پخش نه واقعا هیچی نبود و هیچکس این برنامه رو ندید و فقط شما یه نفری داشتی برنامه رو میدیدی و کلی هم از این کامنتت خوشحالی که یه تحلیل قوی و جانانه برای مردم گذاشتی
برنامه ای که هنوز 5 دقیقه از وقت به قول شما 3ساعتش مونده بود و آقای فردوسی پور هم گفتن با 6تا 8 دقیق دیگه برنامه رو تموم میکنه عزیز من چرا..........
البته به قول یکی از این بزرگان کسی که خواب باشه میشه بیدار کرد اما اگه خودش رو به خواب زده باشه نه
Iran, Islamic Republic of
من اگه جاي مدير شبكه 3 بودم زودتر اين كار رو مي كردم

عادل در گرفتن وقت اضافه طوري صحبت ميكنه كه انگار طلبكار هست

ان شاءالله كه اين كار باعث بشه كه عادل بيشتر رعايت كنه
من اگه جاي مدير شبكه 3 بودم زودتر اين كار رو مي كردم!!!
حتما شما هم تحمل انتفادهای به حق رو ندارین.
جز راست نگفته تا حالا چرا باید برنامش قطع شه؟؟ چون چیزایی میگخ که مصالح بعضی ها رو به خطر می ندازه
United States
تایم اصلی برنامه 90 دو ساعت و نیم است و بقیه اش هر چه باشد وقت اضافه است. اینکه عادل اول برنامه چه تایمی را اعلام کند ملاک پخش سیما نیست!

عادل با بی ادبی، متلک‌‍ پرانی و شاخ و شانه کشیدن وقت می خواهد و این قابل قبول نیست.