سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

از حضور در دو سریال‌رمضانی پشیمان نیستم

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 371874
«شبنم مقدمی» گفت: از اینکه به طور هم زمان در دو مجموعه تلویزیونی «مدینه» و «هفت سنگ» حضور پیدا کرده‌ام، پشیمان نیستم.
به گزارش جهان، «شبنم مقدمی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره هم‌زمانی حضورش در دو سریال رمضانی مدینه و هفت سنگ گفت: ابتد قرار نبود که سریال هفت سنگ در ماه رمضان پخش شود. من خودم هم یک تأملی کردم و ابتدا قراردادم را با سریال مدینه بستم و چون این شبه پیش آمد که سریال هفت سنگ قرار است ماه رمضان پخش شود، تاملی کردیم که بروم جلوی دوربین یا نه.

وی ادامه داد: اصلا هم پشیمان نیستم که در این دو سریال حضور پیدا کرده‌ام. ابتدای امر کمی ناراحت شدم که من آدم کم کاری در تلویزیون هستم پخش هم زمان دو سریال از من در یک مقطع خاص که تلویزیون قطعا پر بیننده تر است، احساس کردم شاید برای تماشاگر باورپذیر نباشد و روی ذهن مخاطب تاثیر بگذارد علی رغم اینکه بر توانایی خود تاکید داشتم و می دانستم که می توانم هر دو را به نحو احسن داشته باشم. اما به هر حال در ابتدای پخش این اتفاق کمی برایم افتاد اما وقتی پخش سریالها که شروع شد برایم ماجرا آسان تر شد و دیدم که منتقدین نگاهشان به این ماجرا مثبت بود.

وی اظهارداشت: فیلم سینمایی همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی آقای تبریزی آخرین کار طنز من در سینماست. من در تئاتر کار طنز زیاد داشته‌ام. اما در روحیه خود یک طنازی دارم که مختص روحیه خودم و برای خودم است و تا به حال جایی آن را خرج نکرده بودم تا سریال هفت سنگ که اینجا بیشتر از همه خرجش کردم. به نظر من لیلایی که نوشته شده بود با مواردی که من به این شخصیت اضافه کردم، لیلا شد.

وی ادامه داد: اگر بازیگر نتواند چیزی به نقش خود اضافه کند که نمی‌تواند موفق باشد و فقط می‌آید دیالوگ‌ها را می‌گوید و می‌رود. لیلا را خیلی دوست دارم. هفت سنگ را هم خیلی دوست دارم. اصولا عادت دارم به قدری به نقشم نزدیک بشوم که برایم یک دوست می شود اما لیلا برایم خاص است.

وی در پاسخ به این سوال که الان مخاطب شما را ساعت ۹ شب در یک خانواده خوشحال و شاد می بیند و ساعت ۱۰ شب یک زن دچار افت و خیزهای فراوان در زندگی که برخی رذایل اخلاقی چهره منفی از او نشان می دهند. این پارادوکس برای خود شما حل شده است؟ تصریح کرد: تصمیم گیرنده از جایی به بعد من نیستم. من یک حزء از یک کل هستم. من یک بازیگر از یک مجموعه هستم که خیلی در برخی تصمیمات نقشی ندارد. مگر من تصمیم گیرنده هستم؟ الان احساس بدی ندارم. ابتدا چون کم کار هستم در تلویزیون خیلی نسبت به این اتفاق خوش بین نبودم ولی الان کاملا قضیه برایم حل شده است.

وی با بیان اینمه خوشبختانه مخاطبان آن ارتباطی را که من فکر می کردم برقرار کردند و خیلی تا به حال همه چیز خوب بوده است، درباره وجه آموزشی سریال هفت سنگ نیز گفت: حضور این سه خانواده در کنار هم یک تعادل ایجاد می کند. در حقیقت همین نقاط تفاوت ایجاد کننده تعادل است. ضمن اینکه نگاه لیلا به ماجرا سنتی تر است. این زن و شوهر یک قانون نانوشته و ناگفته وجود دارد که یک سیستمی را برای تعادل خانواده اجرا می کنند. بدون اینکه به همسرش بگوید سخت گیری ها را می کند و البته پدر خانواده هم می گوید که مادرتان خیر شما را می خواهد و حتی من هم باید به حرف او گوش بدهم اما من رفیق شما هستم. به نظرم بدون اینکه به هم بگویند احترام برای هم قائلند و از نظرم خانواده خوشبختی هستند و همه چیزشان خوب است. همیشه هم می گوید که من در تیم مادرتان هستم.

مقدمی درباره فیلم سینمایی اکران به کارگردانی رضا میرکریمی نیز عنوان داشت: همه چیز با هم همزمان شد. فکر کنم با این اوضاع تا ۶ الی ۷ ماه بروم به یک طرفی و در هیچ کاری حضور پیدا نکنم ولی بالاخره بعد از ۲۰ سال این قبضه کردن اتفاق می افتد. من این فیلم را دوست دارم و علاقه مندم ببینم که بازخورد و واکنش تماشاگر غیر جشنواره ای چیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحید
Iran, Islamic Republic of
باسلام

خانم مقدمی ما پشیمان هستیم که وقت خودمون رو صرف دیدن این مجموعه ها کردیم
نقل بازی شما یا دیگران نیست سیمای جمهوری اسلامی باید پشیمان باشد از اینگونه هزینه کردن