جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

فتح الله زاده:اين هفته بامجيدي مذاکره مي کنيم

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 228972
مديرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران از مذاکره اين باشگاه با فرهاد مجيدي در هفته جاري خبر داد.
''علي فتح الله زاده'' در گفتگو با ايرنا در مورد وضعيت فرهاد مجيدي و اختلاف او با امير قلعه نويي گفت: اين دو با هم مشکلي ندارند. ما فقط منتظريم ببينيم مجيدي با تيم الغرافه قطر قرارداد دارد يا نه بعد با او مذاکره کنيم.

وي در مورد وضعيت ''مجتبي جباري'' و ''کريم انصاري فرد'' نيز خاطر نشان کرد: ما يک قيمتي را پيشنهاد کرده ايم که اگر به توافق برسيم قرارداد مي بنديم. با انصاري فرد هم در حال مذاکره هستيم. او يک پيشنهاد خارجي دارد که اگر نپذيرد مي تواند در ايران بازي کند.

فتح الله زاده در ادامه گفت که امروز صبح قراداد ''فريدون زندي'' به ارزش 450 ميليون تومان امضا شد.

مدير عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران در مورد اردوي استقلال در ترکيه بعد از تمرينات اين تيم در ايران افزود: حتما يک اردو در خارج از کشور داريم که به احتمال 90 درصد ترکيه است اما ممکن است در کشور ديگري هم باشد.

وي در خصوص جذب بازيکن خارجي جديد در استقلال گفت: قصد داريم يک بازيکن خارجي ديگر بگيريم اما هنوز قطعي نشده است.

فتح الله زاده به سوالي در مورد انتقادهايي که از رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس و هزينه هاي اين باشگاه در فصل جديد کرده است و همچنين کهکشاني بودن تيم خود پاسخ داد: ما کهکشاني هستيم و اگر همين روند را حفظ کنيم تيم خوبي داريم اما اعتقاد من اين است که اگر کسي مي خواهد بنز و بي.ام.و بدهد اختيار دارد که بدهد.

وي تصريح کرد:احساس مي کنم در حرف هاي من کمي مغلطه شده است. من اصلا نمي گويم چرا اين پول را مي دهي. خودم هم ممکن است پول بدهم ولي بايد قيمت ها را رعايت کنيم. قيمت ها نبايد خيلي افزايشي باشند که بعدا خودمان نتوانيم جوابگو باشيم.

فتح الله زاده ادامه داد: ما در مورد جباري سقف را رعايت کرديم. در مورد رحمتي هم مجوزي را از وزارت ورزش گرفتيم که از درآمد بازي هاي آسيايي بتوانيم مبلغي را به رحمتي بدهيم.

وي در مورد علت غيبت رحمتي در تمرين هاي استقلال و احتمال جذب دروازه بان جديد در اين تيم گفت: دروازه بان جديد نخواهيم گرفت. يکي از دروازه بان ها در مرخصي است و رحمتي از هفته آينده به تمرينات خواهد پيوست.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد استعفاي خود تصديق کرد: مي خواستم دست دوستان باز باشد که بتوانند راحت تصميم بگيرند اما با استعفاي من مخالفت شد و من هم به استقلال بازگشتم. تا زماني که بخواهند کار مي کنم و هر وقت که نخواستند مي روم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *