جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
استقلال پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در آسیا است

فتح الله زاده:دلیل باخت، عدم تجربه بازیکنان بود

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 503979
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: باخت استقلال به الاهلی فقط به خاطر کم‌تجربگی بود ولی مطمئن باشید این تیم به دور دوم صعود خواهد کرد.
فتح الله زاده:دلیل باخت، عدم تجربه بازیکنان بود
به گزارش جهان نيوز؛
علی فتح‌الله‌زاده  در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل الاهلی امارات گفت:
به نظرم استقلال در نیمه اول خوب کار نکرد و نباید از این موضوع گذشت که استقلال بعد از چند سال پا به مسابقات آسیایی گذاشته است. بازیکنان تیم جوان هستند ولی بازی نیمه دوم کاملا پایاپای بود و حریف هم چندان تیمی نبود که برای استقلال دردسر بسازد. آنها چندین توپ را روی دروازه سانتر کردند که 2 توپ گل شد ولی با همه این احوال، بازی اول اصلا ملاک نیست چو ن استقلال پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در آسیاست و نباید با یک باخت دلگیر شد.
به گزارش فارس، مدیرعامل سابق استقلال تأکید کرد:
من مطمئنم منصوریان تیم را جمع می‌کند و انصافاً وقتی بازی بازیکنان جوان تیم را می‌بینم به خودم افتخار می‌کنم. مطمئن باشید بازی بعد استقلال با یک برد، همه چیز را برمی‌گرداند.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم توانایی صعود دارد یا خیر گفت:
استقلال یکی از دو تیم صعودکننده خواهد بود و تیم‌های قدرتر از الاهلی را در لیگ شکست داده است. تنها دلیل باخت شب گذشته عدم تجربه بود و من مطمئنم در بازی برگشت الاهلی را در تهران شکست خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *