جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

گزارشي به كميته انضباطي فدراسيون اتومبيلراني ارسال نشده است

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 78968
رئيس كميته انضباطي فدراسيون اتومبيلراني گفت: هيچ گزارشي در رابطه با نزاع و درگيري در مسابقات كارتينگ به كميته انضباطي ارسال نشده است.
حسين آل اسحاق در گفت‌و‌گو با فارس درمورد درگيري در مسابقات كارتينگ اظهار بي‌اطلاعي كرد و بيان داشت: 

هيچ گونه گزارشي به كميته انضباطي فدراسيون اتومبيلراني مبني بر درگيري و تخلف در مسابقات كارتينگ قهرماني كشور ارسال نشده است و اطلاعي از اين موضوع ندارم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فدراسيون و مسئولان برگزاري رقابت بايد گزارشي در رابطه با تخلفات به كميته انضباطي ارائه كنند، بيان داشت: هر تخلف و درگيري كه در حوزه مربوط به موتورسواري و اتومبيلراني در كشور مانند مسابقات رالي، سرعت، كارتينگ و ... رخ دهد و متولي آن فدراسيون باشد بايد به كميته انضباطي گزارش داده شود؛ اما تاكنون هيچ گزارش يا شكايتي مبني بر درگيري و تخلف، توسط فدراسيون اتومبيلراني به كميته انضباطي ارسال نشده است.
در تاريخ 24 مهرماه در پيست اتومبيلراني مجموعه ورزشي آزادي اولين دوره مسابقات كارتينگ كلاس rok و دهمين مرحله مسابقات كارتينگ كلاس روتكس‌مكس كه حكم قهرماني سال را داشت زير نظر فدراسيون اتومبيلراني برگزار شد كه به دليل درگيري شديد و زد و خورد رانندگان كلاس روتكس در حين برگزاري رقابت، مسابقه قطع شد و درنهايت مسئولان، برگزاري هر 2 رقابت را نيمه كاره اعلام كردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *