سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

قبل از بازي با النصر ۳ امتياز روحيه‌ساز را مي‌‌خواهيم

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 159509

به گزارش فارس، سرمربي استقلال گفت: پيش از بازي برابر النصر عربستان به يك پيروزي روحيه‌ساز احتياج داريم.

به گزارش خبرنگار فارس پرويز مظلومي پس از پايان تمرين تيم استقلال امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين شرايط تيمش اظهار داشت: قبل از ديدار با النصر عربستان به يك پيروزي روحيه‌ساز احتياج داريم و مي‌خواهيم سايپا را شكست دهيم.
وي ادامه داد: سايپا تيم خوبي است. تيم‌هاي آقاي مايلي كهن هميشه تا دقايق پاياني مي‌جنگند و هرگاه مقابل اين تيم بازي كرديم تا دقايق پاياني جنگيده‌ايم اما خدا را شكر مي‌كنم كه دو روز است در تمرين چمن بزرگ تمرين كرده و توانسته‌ايم برنامه‌هاي تاكتيكي را پياده كنيم.

مظلومي تاكيد كرد: سايپا تيم شناخته‌شده‌اي است و اميدوارم بچه‌ها بتوانند از داشته‌هاي خود نهايت استفاده را ببرند چون براي عقب نيفتادن از رقبا به اين پيروزي نياز داريم.

سرمربي استقلال در خصوص فاصله اندك اين ديدار با جدال مقابل النصر گفت: برنامه‌ريزي بسيار فشرده است ولي بايد نيروهايمان را تقسيم كنيم و در اين مسابقات با قدرت ظاهر شويم.

وي در خصوص غايبان تيمش در بازي فردا گفت: روي هوار حساب كرده بوديم اما او الان آسيب ديده است و بايد تا لحظات پاياني منتظر نظر پزشكان باشيم. صادقي نيز محروم است اما بقيه بازيكنان مشكلي ندارد و دكتر نوروزي به همراه كادر پزشكي‌اش بقيه بازيكنان را به ما رسانده است.

مظلومي با تاكيد بر اينكه با تمام نفرات راهي عربستان مي شود گفت: نفراتي در اختيار داريم با ما هستند و جوان‌هاي تيم كنار ما خواهند بود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا از شرايط كنوني تيم استقلال رضايت دارد يا خير تاكيد كرد: شرايط خوب است اما قبل از ديدار با مس شرايط خوبي نداشتيم و فكر مي‌كنم مربي براي موفقيت بايد ابزارهاي لازم را در اختيار داشته باشد. قبل از ديدار با مس و يكي دو روز پس از اين بازي نتوانستيم كارهاي تاكتيكي را خوب انجام دهيم. خوشبختانه با مساعدت مسئولان ورزشگاه صنايع دفاع مشكل حل شد ولي به عنوان يك مربي ابزارهاي لازم مي‌خواهم چون هفته پيش نتوانستيم كار خاصي انجام دهيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *