دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

6 ایرانی زندانی در عربستان آزاد شدند

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 263800
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی از آزادی 6 زندانی ایرانی در این کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی از آزادی دو گروه 3 نفره که همراه با شناورهای صیادی خود به جرم ورود غیر مجاز در آبهای عربستان دستگیر شده بودند و استرداد شناورهای آنان خبرداد.
 
محمد جواد رسولی محلاتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی از آزادی 6 زندانی ایرانی در این کشور خبر داد.
 
وی افزود: با تلاش های وزارت امور خارجه و پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض دو گروه سه نفره که همراه با شناورهای صیادی خود به جرم ورود غیر مجاز در آبهای عربستان دستگیر شده بودند، آزاد و شناورهای آنان نیز مسترد شد.
 
رسولی تأکید کرد: اخیرا بر اساس ملاقات های صورت گرفته با مقامات سعودی افرادی که به صورت غیرمجاز وارد آبهای سرزمین عربستان می شوند ، پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.
 
وی با اشاره به قوانین داخلی عربستان خاطرنشان کرد: این توافق مشمول زندانیان قاچاق و مواد مخدر نمی شود . موارد مذکور امنیتی است و با افرادی که به جرم قاچاق و مواد مخدر دستگیر شده اند، طبق قوانیت جاری عربستان برخورد خواهد شد و به اشد مجازات می رسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *