شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نيلسون احتمالا به ليگ امارات مي‌رود

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 355295
بالاخره با تلاش مسئولين باشگاه مشکل خروجي دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس با خير و خوشي حل شد و او بامداد دوشنبه تهران را به مقصد ترکيه و سپس برزيل ترک کرد.
به گزارش جهان به نقل از نود، بالاخره با تلاش مسئولين باشگاه مشکل خروجي دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس با خير و خوشي حل شد و او بامداد دوشنبه تهران را به مقصد ترکيه و سپس برزيل ترک کرد. البته سنگربان پرسپوليس بقدري در فصل گذشته از لحاظ مالي و حواشي ديگر اذيت شد که بعيد است قراردادش را براي سومين فصل متوالي با پرسپوليس تمديد کند.

نيلسون که يکشنبه شب براي گرفتن پاداش نايب قهرماني در ضيافت شام سرخپوشان شرکت کرد و بعد از اين مراسم با دوستانش براي هميشه وداع کرد. حتي به گواه ميهمانان اين مراسم اشک‌هاي نيلسون نشان دهنده اين بود که او ديگر هيچ وقت به ايران برنمي‌گردد وقصد دارد در ليگ ديگري به ادامه فوتبالش فکر کند. اين در حالي است که نيلسون تا چند روز پيش گفته بود علاقه شديدي به پرسپوليس دارد و قصد ندارد به اين زودي از تيم محبوبش جدا شود اما اتفاقات رخ داده تصميم او را عوض کرد. با خبر شديم يک تيم متمول اماراتي شديدا خواهان جذب دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس شده حتي نيلسون در خصوص پيشنهاد اين تيم با بعضي از هم تيمي‌هايش مشورت کرد و آنها هم به اين سنگربان گفتند اگر چنين پيشنهادي دارد لحظه‌اي درنگ نکند و در اواخر فوتبالش فقط به فکر بستن خودش از لحاظ مالي باشد. مدير برنامه‌هاي نيلسون پيگير مذاکره با اين تيم اماراتي است و اگر اتفاق خاصي نيفتد اين دروازه‌بان براي عقد قرارداد تا چند روز ديگر به دوبي مي‌رود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *