سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۳۶
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به میرزاده:

منتقدان افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده آنها هستند، نه سربازان گمنام امریکا

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 382736
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد: منتقدان اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش آنها هستند، چطور شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه و سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟
منتقدان افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده آنها هستند، نه سربازان گمنام امریکا
به گزارش جهان، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد: منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش آنها هستند، چطور شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه و سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر میرزاده

رئیس محترم دانشگاه آزاد

سلام

یادمان هست در مراسم معارفه جنابعالی نوه حضرت امام(ره) حاج حسن آقا خمینی تذکری اخلاقی در خصوص شما فرمایش نمودند و توصیه کردند که در حین انجام امور عصبانی نشوید، اما به نظر می‌رسد این سفارش مورد توجه قرار نگرفت.

منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش این عزیزان است، چطور است که شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه می‌نامید و این آینده سازان انقلاب را سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟

مگر نه اینکه دانشگاه آزاد با پول همین افراد که شما آنها را حداقلی، تمامیت خواه و سربازان امریکا می‌نامید، اداره می‌شود؟

چرا به جای آنکه به گلایه و اعتراض دانشجویان به افزایش غیرمنطقی شهریه‌ها پاسخی منطقی دهید آنها را سرباز امریکا خطاب می‌کنید؟

سرباز امریکا کسانی هستند که عوامل فتنه ۸۸ را در دستگاه تحت مدیریتشان منصوب کنند نه دانشجویان داغ دیده از زخم افزایش ناعادلانه شهریه‌ها.

آقای دکتر میرزاده

شما که بارها در خصوص روند رو به رشد تورم در کشور هشدار دادید و افزایش شهریه‌ها را به همین دلیل تا ۲۵درصد برای خود مجاز دانسته‌اید آیا فکری هم به حال اثرات مخرب تورم بر خانواده کارمندان، اعضای هیات علمی و اساتید در دانشگاه آزاد کرده‌اید؟

آیا افزایش پذیرش دانشجو زحمات کارمندان و اساتید دانشگاه را افزایش نمی‌دهد؟

لذا پیشنهاد می‌شود کمی با سعه صدر به سوالات منتقدان پاسخ دهید.»
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
امسال ترم دوم ارشد هستم
انتخاب واحد کردم کلا دیگه نمی دونم چطوری حساب کتاب کردن که شهریه ای که 10 واحدش ترم قبل شد 1700000 تومان الان هشت واحدش شده بالای دو ملیون!آقای میرزاد فءین تذهبون؟
امیری
Iran, Islamic Republic of
دکتر فرهاد دانشجو 18 ماه مدیریت کرد هیچکس نفهمید که ایشون چندتا بچه داره یا فامیل بازی کنه ولی الان آقازاده رییس شده همه کاره
میثم
آقای میرزاده ما سرباز رهبری هستیم
اگر صداقت دارید حقوق ماهانه خودتان ... و حقوق روسای مناطق دانشگاه آزاد ... در ماه است بفرمایید از چه محلی به جز شهریه پرداختی ما دریافت می کنید؟
ما که راضی نیستیم
ما هم از میرزاده و تیم باندی او و حقوق های بسیار سنگینی که از شهریه ما دانشجویان می گیرند راضی نیستیم.
به خدا قسم اون 18 ماهی که دانشجو رئیس بود از این خبرا نیود تو دانشگاه ازاد
خلاصه مدیریت هم تاثیر داره
آقایون نمی تونن استعفا بدن تمامش کنن بره
مجید مجد
United States
اینا میز پرستن نمی تونن
شهروز
Iran, Islamic Republic of
اون مردی که جلوی همه این ریخت و پاشهارو گرفته بود با دلایل سیاسی برکنار شد . حقوق میلیونی این مدیران جدید سر به فلک میکشه . خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه انشالله
من در دانشگاه پیام نور درس میخوندم از طریق کنکور سراسری با رتبه 7هزار انسانی سال 81 قبول شدم از 81 تا 84 هر سال شهریه های ما اضافه میشد تا 84 که احمدی نژاد رییس جمهور شد و مانع از افزایش شهریه ها شد دیگه شهریه ثابتمون و اضافه نکردن تا فارغ التحصیلیم واسه همین همیشه دعاش میکنم
آن مردی که جلوی افزایش شهریه ها را میگرفت رفته است میرزاده گفته این افزایش شهریه بخاطر مدیران قبلی که شهریه رو اضافه نکردن البته خلایق هر چه لایق بعضی مردم ما خودشون این دولت ثروتمند رو انتخاب کردن منتها دودش تو چشم من و شما هم داره میره جهان بی سانسور منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
سربازان آمریکا؟!!!!...
....
Iran, Islamic Republic of
آخه یکی نیست بگه آیا تو امثال تو اصلا در قوراه این حرفها هستید؟! شما که در عمل نوکر و مرعوب آمریکا هستید سرباز آمریکایید یا اون مردمی که همه فشارهای انقلاب به دوش آنها بوده؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه با این ملک شخصی!
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاغل دانشگاه هستم به کارکنان هیچ گونه افزایش حقوقی نه از زمان جاسبی ونه زمان میرزاده پرداخت نشده است.معلوم نیست این پولها کجا هزینه می شود ؟؟؟وفقط به شاغلین وعده سرخرمن وبعد هم فراموشی ودلدری وتوصیه به صبر وتحمل می نمایند واگر هم حرکتی در دست اقدام دارند صرفا شکل افزایش دارد ودر وضع معیشت همکاران دانشگاهی بی تاثیر است اما از این نوع افزایش هم سوء استفاده رسانه ای می نمایند....
Iran, Islamic Republic of
فقط حقوق هیأت علمی سالی چند بار افزایش داره ولی کارمند بیچاره باید با ماهی یک میلون گذران زندگی کنه
همین حقوق رو هم با هزار منت به کارمند میدن ولی برای روسا و معاونان و مدیران واحدها سالی چند بار افزایش حق سرپرستی اعمال میشه!
از اضافه کار و دیگر مزایا که توی ادارات دیگه هست هم خبری نیست.
Iran, Islamic Republic of
این جماعت و سعه صدر؟ اینها هیچکدامشان عقبه مبارزاتی و سیاسی درست و حسابی ندارند...
مجید مجد
United States
اینا فقط تو کار شیتیل و دلارن
این دوستمون که آقای احمدی نژاد را دعا می کنند که شهریه ها رو گرون نکردن، ایا به این نکته هم توجه دارن که با سیاست های آقای احمدی نژاد بود که الان قیمت همه چی چند برابر شده و هزینه شهریه دانشگاه در برابر دیگر هزینه ها به لطف ایشون خیلی هم به چشم نمیاد. وقتی شهریه یه مهد کودک و یا دبستان چندین برابر شهریه فوق لیسانس تو دانشگاه آزاد هست و وقتی این دانشگاه متکی به شهریه دانشجوها هست چطوری این دانشگاه باید مخارجشو تامین کنه.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
معلومه حسابی سبیلت چرب شده
شاید هم سیبیل شما را چرب کرده بودن و حالا منافعتون رو از دست دادی یا به خطر افتاده!
دانشگاهی که برای کسری بودجه چشمش دنبال افزایش شهریه هست باید به حالش گریست ، دانشگاه اگر به معنای واقعی دانشگاه باشد و محل تولید علم و تبدیل آن به ثروت که نباید نگران کسری بودجه باشد ...
کاش یکی پیدا میشد یقه مسولان دانشگاه آزاد را میگرفت و بازخواست میکرد که با این همه دانشجو و استاد کدام گره صنعت را باز کردید؟کدام گره کشاورزی را حل کردید ؟کجا کارخانه تولید بومی احداث کردید ؟کجا تولید ثروت کردید؟
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی فقط چهره ایشون رو با دانشجو مقایسه کنید تا خیلی چیزها دستتون بیاد
چهره افراد ملاک خوبی برای قضاوت نیست. شما آقای احمدی نژاد را هم با آقای خاتمی از نظر چهره مقایسه کنید! وجدانا چی دستگیرت میشه.
ایشون کی دورشون تموم می شه؟
ریاست ایشان هم کمتر از جاسبی نخواهد بود
ميناب
Iran, Islamic Republic of
سربازان آمريکا اونايي بودن که در ميدان انقلاب دنبال ساندويچ خوري بودند؟؟؟؟؟؟
بنام خدا
اگر سیاست زدگی مسئولین فقط جهت حفظ قدرت باشد و کاری در جهت خدمت به مستضعفین نداشته باشند آن ساست سیاست شیطانی و شیطان پرستی است اگر چه با ظاهری اسلامی ظهور کند اما باطنش شیطانی است . مطالعه کنید هدف حضرت علی (ع) در جهت تشکیل حکومت .
Iran, Islamic Republic of
امور دانشگاه را به شخصي به نام دكتر خ.ب بسپارد همين ميشود .وضعيت شهريه ها بسيار بد جوابگويي كارمندان به دانشجويان بسيار بد و از طرف ديگر بنده به عنوان يك استاد از تبيعيض هاي ناروا و نابحق صورت گرفته در اين دانشگاه شكايت دارم .تدريس . حق التدريس و رساله شده باند وباند بازي هر گوشه كسي براي خودش ملوك الطوايفي باندي درست كرده كه خيلي خطرناك است و حتي احتمال انحراف دانشجويان وجود دارد چون هيچ نظارتي بر اين دانشگاه صورت نمبپذيرد.
Iran, Islamic Republic of
ا...ما فکر کردیم گمنامی در شان شماست
Iran, Islamic Republic of
دکتر فرهاد دانشجو 18 ماه مدیریت!!!!!!!!
خدا حفظش کنه اونا خانوادگی از ج ا بهره ها بردن قبلا
ایرانی
من خودم کارمند ساده ای هستم که توی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد کار میکنم. سیبیلم هم اصلا چرب نشده. میتونید برید و وضعیت حقوق کارمندان دانشگاه آزاد را بررسی کنید و با جاهای دیگه مقایسه کنید تا ببینید که چه ظلمی در حق اونا میشه. ولی اقای احمدی نژاد هم تا قبل از ریاست دکتر دانشجو به دانشگاه آزاد کم ضربه نزدند. اگر با ریاست و هیات امنا یا موسس اختلاف داشتند اساتید، کارمندان و دانشجوهای این دانشگاه که گناهی نکرده بودند. هر چه باشد بخش برزگی از آموزش عالی کشور بر عهده ی این دانشگاه هست. الان اکثر خانواده ها یک دانشجو در این دانشگاه دارند. مردم باید آگاه باشند که بخشی از شهریه ی آنها بابت مالیات به دولت پرداخت میشه! از زمان تاسیس تا حالا دانشگاه آزاد داره به دولت مالیات میده. هر چه میزان درآمدش بالاتر باشه، میزان مالیاتی که به دولت میده بیشتره. حساب دو دو تا چهار تا میشه!
صحیح است
کارمند دانشگاه آزاد
به اخبار دانشگاه ازاد که بنگریم همه صحبت از افزایش حقوق کارکنان و اعطای وام چند میلیونی و ... است اما همه ی اینها عوام فریبی است. تاکنون هیچ چیزی عاید کارکنان دانشگاه نشده است. حتی آنها دریافتی بسیار کمتری نسبت به هم ترازان خود در دانشگاه های دیگر یا سازمان ها و ادارات دارند. وقتی صحبت از میزان حقوق و دریافتی خود با انها می کنیم همه متعجب شده و اصلا باور نمی کنند که دانشگاهی که این همه پول بابت شهریه از مردم میگیرد میزان پرداختی اش به کارکنان خود اینگونه باشد. از زمان جاسبی هم بنای این امر گذاشته شده و تا حالا ادامه دارد. اصلا کارکنا را به حساب نمی آورند.
احسنت