کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به میرزاده:

منتقدان افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده آنها هستند، نه سربازان گمنام امریکا

6 مهر 1393 ساعت 11:40

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد: منتقدان اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش آنها هستند، چطور شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه و سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟


به گزارش جهان، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد: منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش آنها هستند، چطور شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه و سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر میرزاده

رئیس محترم دانشگاه آزاد

سلام

یادمان هست در مراسم معارفه جنابعالی نوه حضرت امام(ره) حاج حسن آقا خمینی تذکری اخلاقی در خصوص شما فرمایش نمودند و توصیه کردند که در حین انجام امور عصبانی نشوید، اما به نظر می‌رسد این سفارش مورد توجه قرار نگرفت.

منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش این عزیزان است، چطور است که شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه می‌نامید و این آینده سازان انقلاب را سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟

مگر نه اینکه دانشگاه آزاد با پول همین افراد که شما آنها را حداقلی، تمامیت خواه و سربازان امریکا می‌نامید، اداره می‌شود؟

چرا به جای آنکه به گلایه و اعتراض دانشجویان به افزایش غیرمنطقی شهریه‌ها پاسخی منطقی دهید آنها را سرباز امریکا خطاب می‌کنید؟

سرباز امریکا کسانی هستند که عوامل فتنه ۸۸ را در دستگاه تحت مدیریتشان منصوب کنند نه دانشجویان داغ دیده از زخم افزایش ناعادلانه شهریه‌ها.

آقای دکتر میرزاده

شما که بارها در خصوص روند رو به رشد تورم در کشور هشدار دادید و افزایش شهریه‌ها را به همین دلیل تا ۲۵درصد برای خود مجاز دانسته‌اید آیا فکری هم به حال اثرات مخرب تورم بر خانواده کارمندان، اعضای هیات علمی و اساتید در دانشگاه آزاد کرده‌اید؟

آیا افزایش پذیرش دانشجو زحمات کارمندان و اساتید دانشگاه را افزایش نمی‌دهد؟

لذا پیشنهاد می‌شود کمی با سعه صدر به سوالات منتقدان پاسخ دهید.»
منبع:فارس


کد مطلب: 382736

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/382736/منتقدان-افزایش-ناعادلانه-شهریه-ها-دانشجویان-خانواده-هستند-نه-سربازان-گمنام-امریکا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com