جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳۰

گستاخی سناتور آمریکایی به ملت ایران

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 424531
شورای ایرانیان مقیم آمریکا با محکوم کردن شدید اظهارات اخیر یک سناتور جمهوریخواه این کشور خواهان عذرخواهی او شد.
گستاخی سناتور آمریکایی به ملت ایران
به گزارش جهان، «شورای ایرانیان مقیم آمریکا» موسوم به «نیاک»، که از بزرگترین سازمان های ایرانی ـ آمریکایی مستقر در ایالات متحده است، به شدت سخنان چند روز قبل «لیندسی گراهام» قانونگذار آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ را محکوم کرد.

«لیندسی گراهام» پیش از این در دو گفت‌وگوی جداگانه ایرانی‌ها را افرادی «دروغگو» خطاب کرده بود. او ابتدا در یک ضیافت صبحانه در دانشکده «سینت‌اسلم» در ایالت نیوجرسی گفت: «پدر من مالک یک فروشگاه مشروب‌فروشی، یک قمارخانه و یک رستوران بود. هر چه من درباره سیاست می‌دانم را در قمارخانه یاد گرفتم. آموزش واقعاً خوبی بود و به همین دلیل است که من می‌دانم ایرانی‌ها دروغ می‌گویند. افرادی مانند ایرانی‌ها به اتاق‌های شرط‌بندی می‌آمدند و شما نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید.»

او روز جمعه هم در نشستی در جمع قانونگذاران و هواداران حزب جمهوری‌خواه گفت: «از هنگامی که در دوران کودکی در اتاق مخصوص قمارخانه کار می‌کردم درباره ایرانیان مطالبی آموختم.من دروغگویان زیادی را دیده‌ام و می‌دانم که ایرانیان دروغگو هستند.»

«تریتا پارسی»، مدیر سازمان «نیاک» در واکنش به این اظهارات گفت: سخنان سناتور «گراهام» زننده و مرتبط با دوره نژاد پرستی هستند. این گونه مباحث نباید جایگاهی در سیاست‌های آمریکا داشته باشند.»

پارسی در ادامه اظهار داشت:« سخنان نژادپرستانه گراهام موجی از نگرانی‌ در زمینه توانایی تکلم وی در زمینه موارد حساس امنیتی آمریکا را چون مذاکره هسته‌ای با ایران برانگیخته است. زیرا اگرقضاوت شما از یک ملت و دروغگو نامیدن آن‌ها تنها بر اساس کار و تجربیاتتان در مشروب فروشی یک استخر باشد،آنگاه آیا شما واقعا صلاحیت حفظ مناسب از آمریکا را خواهید داشت؟»

وی در ادامه ضمن سفارش به لیندسی گراهام برای عذر خواهی از جامعه ایرانیان مقیم آمریکا درخواست کرد تا قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه سخنان متعصبانه گراهام را محکوم کنند.

"لیندسی گراهام" یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا و از منتقدان دیپلماسی هسته‌ای با ایران است. نام وی در فهرست بزرگترین دریافت‌کنندگان مالی لابی‌های صهیونیستی برای ورود به انتخابات‌های آمریکا قرار دارد.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چند نکته : اول اینکه باید به این آقای مشروب فروش گفت آن ایرانیانی که به مشروب فروشی شما می آمدند و قمار می کردند! جزو نخبگان این مملکت قطعا نبوده اند اما در میز مذاکرات شما الان با نخبگان این مملکت روبرو هستید اگر آنجا در مشروب فروشی شما آن ایرانیان تمام قمارها را می بردند مطمئن باشید در اینجا نیز فرزندان نخبه ی ایران که الان هیچ کدام از شما 5+1 حریفشان نیستید نیز دوباره این قماری که شما درست کردید را خواهند برد. ثانیا خیلی زیاد به حرفهای یک ملعون توجه نداشته باشید ( واژه ی ملعون برای اولین بار در اسلام به کسی اطلاق شد که خرید و فروش مشروب می نماید که اولین کسی که این لقب را به دوش می کشید یزید و پدرش لعنه الله علیهم بودند)
اعتبار پاسپورت برگشته!
Iran, Islamic Republic of
و واکنش در این سوی (مسئولین ایران) ما باید اعتماد سازی کنیم، اونقدر اعتماد سازی بکنید تا اعتمادونتون پاره بشه.
Iran, Islamic Republic of
این بدبخت مجبور است اینگونه صحبت کند اگر نکند جیره خوار جنایتکاران است جیره اش قطع می شود و حاضر نیست دست گدایی دراز کند.
مهدي
الحمداله دشمنان ما از احمق هاي بيسواد هستند. تا حالا ديده يا شنيده ايد كه از ميان لنج زار متعفن » گل محمدي برويد. خوب اين آقاي سناتور بيسواد كه در قمار خانه و مشروب فروشي كه مركز فساد و حقه بازي و سياهي و تباهي است رشد كرده » چگونه ميتواند راجع به ملتي بزرگ و فرهيخته چنين گستاخي بكند.تا آنجا كه همه ميدانند دروغ و فريب و فساد از دستگاه ديپلماسي غربي و بخصوص آمريكا به كشورهاي ديگر صادر شده و ميشود.
طفلک راست گفته ظاهرادر دوران کودکیش
در اتاق ویژه مشروب فروشی باباش خدمات
زیادی به ایرانیها کرده وبعضیهاشون هم
حق الزحمشو ندادن تو دلش عقده شده از
همون زمان فهمیده ایرانیها دروغگوین
اخه بدعقده ای تودلش کردن
انسان
Iran, Islamic Republic of
متعجب هستم چطور یک موجود حقیر مثل این سناتور جمهوری خواه که شکمش از علوفه صهیونیستها پر میشود در مورد ملتی که اولین قانون حقوق بشر از تراوشات مغزی آنهااست صحبت کند.تف بر تو ای چرخ گردان.
از حروم لقمه ای که با پول قمار و مشروب بزرگ شده بیشتر از این انتظار نمی ره
Iran, Islamic Republic of
پس بگو این بدبخت از عقده های دوران کودکی اش سخن گفته شاید عقده های روانی دیگر و تجربیات دیگری هم از ایرانیان داشته باشد بهتر است هلیوود یک فیلم از او بسازد که رییس جمهور امریکا در آن بر می گردد به دوران کودکی اش.....
علی رسولی
با سلام- اولاً باید خیلی متأسف بود که امثال این شخص آمریکایی که در بستر قماربازی و مشروبخواری و فساد و تباهی رشآد کرده اند بخواهند برای کشور و ملت بزرگ ایران تعیین تکلیف کنند و مسئولان ما در مذاکرات با چنین موجودات کثیفی رو به رو شوند که مرتب تهدید کنند و بگویند که ما به شما (ایرانیان) اعتماد نداریم و ... ( باید به این مقامات آمریکایی گفت اصلاً شما که هستید که ما بخواهیم رضایت شما را به دست آوریم تا دست از تهدید بردارید)؟ آیا ما باید رضایت یک عده سرمایه دار فاسد و کافر و بی دین و مشروب خوار و قمارباز را به دست آوریم تا مثلاً اقتصادمان درست شود ؟ چقدر خوش خیالی و ساده لوحی ؟
و اما ایرانیان مقیم آمریکا. این جمعیت ایرانی مقیم آمریکا ، شاید به استثنای جمع اندکی ، اکثریت قریب به اتفاقشان وطن فروش و در حقیقت آمریکایی و آمریکا دوست هستند و هیچ نشانی از ایزانی بودن ندارند و بهتر است همان ماهیت واقعی شان را نشان دهند و تظاهر به ایران دوستی نکنند و پیشنهاد می کنم اسامی ایرانی خود را هم عوض کنند و به زبان فارسی هم حرف نزنند و دیگر نگویند که زمانی ایرانی بوده اند. بسیاری از تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران ، از سی و چند سال پیش تا کنون ، به درخواست و تحریک همین باصطلاح ایرانیان مقیم آمریکا بوده است که خواهان بازگشت رژیمی چون پهلوی بوده اند و من برخی از اینها را دیده ام که با تمام وجود عاشق فرهنگ و تمدن آمریکایی هستند و از هویت ایرانی و اسلامی متنفرند. چهره و لباس و زبان و بیان و رفتار آنها عمیقاً نشان می دهد که آمریکا را با تمام وجود دوست دارند.
مصداق بارز یه مغز الکلی
شناخت او از ایرانیان منحصر به بیچاره هایی است که برای کثیف زندگی کردن ایالات متحده را انتخاب کردند. انصافا هم بهترین انتخاب همین بود.
اما به این قانون گذار رشد کرده در کثافت بگید هر وقت خواستی یه جوان ایرانی ببینی به عکس احمدی روشن نگاه کن
مهدي رحيمي
كسيكه كه با پول قمارخونه و مشروب فروشي و ديسكو و... بزرگ بشه ديگع حالش معلومه . همچين حرام زاده بي هويتي داره ايراني هاي متمدن رو دروغگو خطاب ميكنه . اينم از بركات ديپلماسي خنده هستش !
اردوان
اینها ادب ندارند
میلاد
این یارو از نوادگان قوم لوط چی میگه برا خودش؟
محسن
اون دهان کثیف و نجست رو ببند میمونک صهیونیست
محمد
از ادم قمار باز و مشروب خور و مشروب فروش غیر از این انتظار دیگه ای نمیره
چشم اوناییکه به اینا دل بستن روشن
عزت ایرانی رو پای مال کردند
از کسی که عمرشو تو قمار خانه و مشروب فروشی صرف کرده بیشتر توقعی نیست
خاک بر سر مملکتی که سرانش پرورده قمارخانه ها و ...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی ما میگوئیم امریکا و غرب بوسیله یک مشت افراد فاسد و هرزه اداره میشود یعنی همین.!!!!!
سید علی
Iran, Islamic Republic of
در هر جامعه ای انسانهای خوب وبد وجود دارد به قول ماایرانیها جنگل شیرداره شغال هم داره , در فرهنگ ما ایرانیها افراد مثبت معمولا پایشان را به اینجور محیط های آلوده نمگذارند , این استدلال آقای گراهام مثل این میمنونه که شمادر یک باغ بسیار زیبا وپر گل وارد شوید ولی متاسفانه بجای استفاده از فضای معطر باغ در قسمت نگهداری کود و فضولات حیوانی نظریه پردازی نمائید .
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
دروغگویی و خباثت در DNAسیاست مداران امریکایی قرار دارد،با این دروغها و اخلاقیات شیطانیشان کل جهان را به اشوب و کشتار کشیده اند و برای جوسازی و تبرئه خود،رفتارهای شیطانی خود را به مخالفانشان نسبت میدهند،ولی از دریوریاش معلومه که تو خوردن زهرماری(ادرار شیطان)زیاده روی کرده دوباره مردتیکه دائم الخمر.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
همون کار کردن توی مشروب فروشی عقلتو ضایع کرده سناتور! از یه پدر اهل مشروب و قمار، یه همچی الاغ نفهمی تربیت بشه عجیب نیست!!
عماد
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم مغز الکلی !!! توی قمارخانه های شما اساسا نه اخلاق حاکم هست و نه شرفی دارید که در مورد دیگران اظهار نظر کنید !!! شما مفسدان جیره خوار آل یهود و جهود هستید شما را
چه به راستگویی!! نه اینکه شما یانکی های بی پدر و بی اصل و نسب خیلی راستگو هستید؟؟؟
Finland
این یانکیه گاو چران را چه به قضاوت در مورد ایرانیان با ان همه تمدن
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين آدم معلوم الحال از كودكي در چه جاهاي با كلاس و پرستيژي !!!!كار مي كرده و به چه افراد شريفي سر و كار داشته .اين بابا از افراد مست و لايعقل و قمار باز چي متوانسته ياد بگيره ؟؟
خدا ميدونه در دوران كودكي در قمار خانه و مشروب فروشي چه اتفاقاتي براي او رخ داده كه در روح و روان او تاثير منفي گذاشته و اكنون به پرت و پلا گويي دچار شده بعيد است سالم و دست نخورده مانده باشه !!!!
اخلاق سیاسی آمریکا در حال فروپاشی است
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایشان شاگرد قمارخانه و مشروب فروشی بوده واز همان کودکی خود به حرفه های حرام پرداخته و اکنون میخواهد ریئس جمهور حرامی ها شود
فدائی ولایت
ای بدبخت مشروب‌خور قماربازِ شیاد ، از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خویش پندارد.
اصن عزت داره از پاسپورتمون میزنه بیرون چقد آبرومون زیاد شده چقد کدخدا بهمون احترام میزاره
ما چقد شادیم
هیچی هم که گرون نشده
اگه آقای رئیس جمهور بود الان می گفت من لیندسی گراهام را باهوش و مودب یافتم
روحانی مچکریم
Romania
خواب آ دم پس فطرت ما به تو چی بگیم...
China
ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا و اروپا و خلاصه کلیه ایرانیان مقیم خارج از کشور همگی از فرزندان همین آب و خاک هستند و همواره از ملت ایران دفاع و پشتیبانی کرده اند و از سرمایه های مهم ملت به شمار میروند.