سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۲
۱۶

حکم شگفت‌آور دادگاه آلمانی علیه مسلمانان

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 409673
دادگاه آلمان حکمی صادر کرده است که بر این مبنا کسی حق ندارد در مدارس نماز بخواند.
حکم شگفت‌آور دادگاه آلمانی علیه مسلمانان
به گزارش جهان به نقل از مهر، آن اسلام نوشت: این حکم به این دلیل صادر شد که نوجوانی ۱۴ ساله در راهروی مدرسه نماز خوانده بود چرا که در مدرسه جایی برای نماز خواندن وجود نداشته است. دادگاه نماز خواندن این نوجوان را تهدیدی ضد صلح و امنیت دانسته است و حکم به منع نماز داده است. از دیدگاه دادگاه این کشور نماز خواندن در انظار عمومی سبب ایجاد اختلال در نظم مدرسه می شود و مدرسه هم قادر به ساختن جایی برای نماز خواندن نیست.

اینک در آلمان بیش از ۴ میلیون مسلمان وجود دارد که در این سال ها به دلیل اسلام هراسی تحت فشار زیادی هستند و بر اساس نظر سنجی دانشگاه مونستر دیدگاه آلمانی ها نسبت به مسلمانان مخدوش شده است و آلمان ها اسلام را تهدیدی برای کشورشان می دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شروین
شکی در حقانیت اسلام و نمازو و ...نیست ...
حسین
ببین چه با صراحت از باطل خودشان دفاع کرده و حکم دادگاه صادر می کنند اما ما در کشور جمهوری اسلامی از عمل به ارزش های اسلامی خجالت می کشیم و از منکرات واقعی جلوگیری نمی کنیم.
Romania
قابل توجه خانم روت که میاد راجع به حصر فتنه گران در ابران دخالت بیجا میکنه.
و همچنین قابل توجه جناب عارف که از این خانم نپرسید چرا در آلمان این همه خفقان وجود داره.
روت میشه پشت سر خانم روت چشم و چراغ فتنه گران حرف بزنی !!!
لازم است که مسلمانان در هر کشور غربی و شرقی که زندگی می کنند به قوانین و فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن کشور احترام بگذارند ....
Germany
نميفهمي بگو نميفهمم! چرا مغلطه ميكني؟؟؟
مصطفی
United Kingdom
یکی از قوانین انگلستان آزادی ازدواج همجنس گرایان است وقتی تشریف بردی آنجا به قوانینشان احترام بگذار!!!
علی
United Kingdom
نمازیک قانون وواجب الهی است وبالاترازهرقانون بشری.
Germany
اين دادگاه غلط كرده
اگر سفارت خانه و كنسولگري هاي ما در آلمان كه فقط به فكر خودشان و كسب رتبه اداري بيشتر و بستن بارخود هستند كمي فعال بودند با يك وكيل مناسب اين احكام مزخرف را باطل ميكردند ولي چه كنيم كه فكرشان انقدر كوتاه شده كه فقط به فكر بستن بار خود و خريد بنزهاي نو و طاغوت بازي هستند
United States
چطور یه زن از خارج کشور میاد ایران باید روسری سرش کنه بعد اونا غلط میکنن برای کشور خودشون قانون میزارن؟!
Germany
البته بي انصافي نكرده باشم كارمندان خوب و وظيفه شناس و انقلابي هم دارند ولي متاسفانه انگشت شمار
United States
این تمدن پوشالی این احمق های غربی منو کشته
محمد
Germany
خبر صحت ندارد من المان زندگی میکنم حتی وسط مرکز خرید مدرسه دانشگاه و کنار مهد کودک بچه ها هم می توان نماز خواند...بوده که المانی کا‍‍پشنش را را به من داده که رو زمین نماز نخونم....البته همه جا ادم عوضی داره.....از جمله ایران.... به نظر من اینها امام زمان عج بیاد زودتر از ما ایمان میارند...
سید حسن
France
ببین برادر حرف از الان بود نه از قبل از کجا فهمیدی دروغه . بعدشم امام زمان ( عج ) از همه جا یار و یاور داره از انسانها آزاده که البته به قول بزرگانی چون حضرت آیت الله مشکینی از ایران بسیار زیادند .
در جواب برادر دیگر هم باید گفت حقوق شهروندان باید رعایت شود . البته آنها با انسانیت واخلاق مشکل دارند و چون اسلام دین کاملی است و منافع خیلی از زورمداران را تهدید می کند مخالفند.
والا منم آلمان زندگی میکنم اینجا حتی اقامه نماز جمعه هم میشه. به تمام دینها و مردم احترام میذارن. ایکاش این دوستمون که میگه تمدن پوشالی یه سفر به اینجا داشت
معنای آزادی را هم فهمیدیم