جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

پشت پرده دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب: 232299
زمانی که این دیپلمات ایرانی در یکی از خیابان های فرانکفورت در حال عبور بوده است ، به ناگاه زنی سیاهپوست به او نزدیک شده و شروع به داد و فریاد می کند و پلیس مخفی آلمان بلافاصله وارد ماجرا شده و دیپلمات ایرانی را روی زمین خوابانده ، سر وی را روی زانو گذاشته و با مشت به سر و صورت وی می کوبد .
به گزارش جهان به نقل از «تابناک » ، در روزهای اخیر که ایرانیان در تعطیلات آخر هفته به سر می بردند ، رسانه های غربی از دستگیری یکی از دیپلمات های ایرانی در آلمان به جرم تلاش برای تجاوز خبر دادند! و جنجال رسانه ای بی حد و حصری را در این رابطه به راه انداختند .

رسانه های آلمانی از تلاش این دیپلمات ایرانی برای تجاوز به یک دختر بچه خبر دادند ، بدون اینکه از جزئیات این اتهام و مدارک و مستندات خود سخن بگویند .

اما یک منبع آگاه به خبرنگار تابناک گفت زمانی که این دیپلمات ایرانی در یکی از خیابان های فرانکفورت در حال عبور بوده است ، به ناگاه زنی سیاهپوست به او نزدیک شده و شروع به داد و فریاد می کند و پلیس مخفی آلمان که به صورت لباس شخصی گویا از قبل و با هماهنگی در آنجا حضور داشته است بلافاصله وارد ماجرا شده و دیپلمات ایرانی را روی زمین خوابانده ، سر وی را روی زانو گذاشته و با مشت به سر و صورت وی می کوبد .

بر اساس این گزارش ، فریاد های دیپلمات ایرانی هم به جایی نمی رسد و علیرغم اطلاع پلیس مخفی آلمان از مصونیت دیپلماتیک نامبرده وی را دستبند زده و بدون هیچ دلیلی و به صرف گفتن این جمله زن سیاهپوست که یکی مثل این دیپلمات زمانی قصد تجاوز به دختر وی را داشته است وی را بازداشت می کند.

اما پشت پرده این ماجرا چیست ؟
اینکه در زمان تردد یک دیپلمات خارجی ، زنی سیاهپوست به وی نزدیک شده و با داد و فریاد ، پلیس مخفی و البته مطلع آلمان را به جان دیپلمات ایرانی بیاندازد خود حکایت از سناریویی ماهرانه دارد.

حضور ساهپوستان در اجلاس گروهک منافقین خلق
در ماه های اخیر که فشار ها بر ایران افزایش یافته است ، سازمان منافقین خلق که از عراق هم بیرون رانده شده اند ، با استخدام سیاهپوستانی که عموما وضعیت مالی مناسبی ندارند ، در قبال پرداخت هایی ،آنان را به اجلاس خود دعوت کرده و از آنان استفاده سوء می کنند. حضور گسترده سیاهپوستان در جلسه سران منافقین خلق خود گویای این واقعیت است .

از سویی دیگر منافقین با استفاده از این سیاهپوستان و البته افرادی با ملیت های مختلف قصد بدنام کردن دیپلمات های کشور را بر عهده گرفته اند . این سناریو به صورت خارق العاده حیرت آوری با پوشش رسانه ای از سوی رسانه های غربی و در این مورد خاص با پوشش گسترده از سوی رسانه های آلمانی روبرو بوده است .

به طوری که این ماجرا پیش از انکه از لحاظ حقوقی و سیاسی مورد بررسی قرار گیرد ، سر تیتر رسانه های آلمانی قرار گرفته است . در همین زمینه خبرگزاری دویچه وله ، این خبر را با آب و تاب بیان کرده و تصاویر آرشیوی تجمع مردم آلمان در مقابل کنسولگری ایران در فرانکفورت را برای چنچالی کردن خبر به آن اضافه کرده است .

در این رابطه وزارت خارجه ایران ، به خاطر توهین به دیپلمات ایرانی و قرار گرفتن آلمان در مسیری ضد ایرانی ، سفیر این کشور در ایران را فراخوانده است ، اما به نظر می رسد که این اقدام اگر چه ضروری و لازم بوده ، اما کافی نیست و افکار عمومی و جامعه رسانه ای ایران خواهان معدرت خواهی رسمی دولت آلمان هستند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صبر داشته باشید به همین زودی بیانه شدید اللحن وزارت خارجه مجلس و دولت صادر می شود تا حق قانونی این دیپلمات بخت برگشته ادا شود
اندکی صبر کنید
Iran, Islamic Republic of
چقدر اينها بدبختند كه از اين نقشه هاي نخ نما مي كشند آخه هر آدم عاقلي مي دونه كسي تو اين شرايط شغلي نمياد براي يه لحظه لذت خودش را خراب كنه در ضمن حتما دختر سياه پوسته هم سياه بوده كه اين هم مزيد بر علت است كه مردان ايراني جذبه اي براي آنها ندارند
نباید ساده از این ماجرا گذشت چرا که این برنامه سرآغاز ماجراجویی های جدیدی از طرف منافقین و حامیان غربیشان برای تحت فشار قراردادن سیاسی ایران است و از این دست شاهکار را باید بیشتر شاهد بود و توصیه به دیپلمات های ایرانی مقیم خارج که مواظب تله های اینچنینی باشند.
Iran, Islamic Republic of
باید مقابله به مثل شود . این یک کلک قدیمی است که توسط سیستمهای اطلاعاتی انجام می شود و معمولا" برای تحت فشار قراردادن اتباع خارجی برای گرفتن اطلاعات یا تحت فشار قرار دادن دولت متبوع وی با طراحی یک سناریو و متهم کردن فرد به یک جرم نکرده انجام می شود و این عمل به دلیل این انجام شد که در ماجرای دیپلمات ایرانی در برزیل جواب داده بود و افکار عمومی ایران این تخلف را پذیرفته بود .
من قبول دارم که دشمنان نظام برای بد نام کردن جمهوری لاسلامی دست به چنین کارهایی می زنند. ولی وجود افرادی چون کاردار ما در برزیل که خبرش را وزارت امور خارجه هم تایید کرد زمینه ساز این اقدامات هستند
Iran, Islamic Republic of
فارغ از درست یا غلط بودن ادعای آلمانی ها باید پذیرفت که برخی ازدیپلماتهای ایرانی به فساداخلاقی مبتلاهستند و باعث بدبینی مردم دنیابه ایرانیهامی شوند وآبروی ایران رامیبرند وبایدبرکنارشوند .