شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲۷

زهرا رهنورد: از زمان قاجار هم عقب تریم، اس ام اس هم ممنوع است

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 127775
روشنفکر ترین زن ایرانی(!) و عروس آذربایجان در جمع تعدادی خبرنگار گفت: از دوران قاجر هم عقب تریم. به خاطر پیامک مردم را زندان انداخته اند.


به گزارش سرویس سیاسی جهان، وی که در جمع خبرنگاران و خانواده برخی از زندانیان ضد امنیتی در حوادث پس از انتخابات صحبت می کرد گفت: مردم را به خاطر پیامک به زندان انداخته اند. چرا در سالروز مشروطیت مطبوعات و زندانیان را آزاد نمی کنند.

وی که پیش از این به نظام اولتیماتوم داده بود که به زندانیان سیاسی میوه و سبزی دهد و در سخنرانی قبلی خود نیز پیشنهاد کرده بود برای اعیاد شعبانیه، نظام مجدداً انتخابات برگزار کند، اینبار هم پیشنهاد داده است که در سالگرد مشروطیت زندانیان آزاد شوند.

وی با تقسیم زندانیان بر اساس تفکیک جنسیت گفت : «اکنون حداقل ۲۳ زن هم به عنوان زندانی سیاسی در زندان هستند. این رفتارها چه با این زندانیان و چه زندانیان مرد شایسته نیست.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كروبي كم بود اين هم اضافه شد بي چاره خاتمي قبلآ بايد كارها و صحبتهاي كروبي را رفع و روجوع مي كرد حال بايد براي خانم اصلاحات نيز بايد همين كار را انجام دهد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من همه مردم شریف ایرانی که از خطه لرستان هستند باید از دست این زن کوته فکر اعاده حیثیت کنند.چون دیگه آبروی برای لرهای عزیز نمانده.اگر من لری بودم حتما اعلام برائت می کردم
United States
سایت جهان شده سخنگوی جبهه اصلاحات تو این سایت مبشه تمام گفته های رهبران اصلاحات را شنید ممنون از اطلاع رسونی تون.
Iran, Islamic Republic of
به به دو کلام از قول پرفسور!!
Iran, Islamic Republic of
ما آذريها از عنوان عروس براي اينفرد خائن ناراحت ميشويم لطفا از نوشتن عروس آذربايجان براي اين خبيثه جدا خود داري فرمائيد چون او باعث ننگ هر سرزميني است :چه عروس و چه فرزند
Iran, Islamic Republic of
سلام،من فکر می کردم این خانم خواب تشریف دارندولی هر روزکه گذشت فهمیدم خودشان رابه خواب زده اندهمسرمحترمشان دریک برداشت غیرمنطقی آنطور به مجری مناظره تاخت حالا انتظار دارنداینها که ضد نظام این همه کارکردند(حمله به مرکز نظامی چاپ شب نامه دروغ تهمت از بین بردن امنیت کشور به تحریک دشمنان وهزاران کاربدتر که همه می دانندو...)توقع دارد با گفتن یک کلمه که به خاطر اس ام اس دستگیر شدن همه چیز تمام شود وهمه آزاد شوند!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این بانوی آزاده و درود بر موسوی عزیز
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفكرترين پيرزن ايران!
Iran, Islamic Republic of
از بروجرد: یکی این همشیره مارا ارشاد کنه!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جلوی عروس آذربایجان را باید داماد لرستان بگیره .
Iran, Islamic Republic of
من ميگم اگه واقعا بخاطر اس ام اس دستگير ميكنن چرا شمارو بخاطر اينهمه حرفهايي كه ميزنيد دستگير نميكنن چرا شوهرت رو دستگير نميكنن چرا كروبي رو دستگير نميكنن اگه انقدر اوضاع ايران فلاكت بار چرا شما و شوهر نازنينتون اجازه داريد انقدر سخنراني كنيد
Iran, Islamic Republic of
كي براي اينها غذا درست ميكنه نظافت خونه رو انجام ميده اين ننه جون كه همه اش داره مصاحبه ميده كي به شوهرش رسيدگي ميكنه . بابا موسوي هم دل داره
Iran, Islamic Republic of
من هم تأیید می کنم که در زمان قاجار هیچ کس را بخاطر اس ام اس به زندان نمی انداختند.
حالا بماند که به جرم تلاش برای براندازی همیشه و در همه حکومتها افراد مجازات می شوند.
Iran, Islamic Republic of
ما كه كسي را سراغ نداريم بخاطر پيامك به زندان بيفتد حتماً جرايم ديگري داشتند كه شما خبر نداريد پس بيخودي نخود هر آشي نشويد.
Latvia
سركارخانم رهنورد كاملا بجا فرموديد كه از زمان قاجار هم عقب تريم چون بعد از گذشت حدود90 سال از انقراض سلسله قاجار و در روز روشن آنهم با ادعاي دمكراسي و متهم كردن رقيب به دروغگويي! در يك انتخابات بزرگ و مشاركت 85 درصدي واجدان شرايط راي، كانديداي بازنده با حدود نصف آراي كانديداي برنده با 25 ميليون راي و به جرم بالا شهري و اشرافي و پايين بودن كيفيت آراء!‌با ادعاي تقلب آنهم توسط نهادهايي مثل شوراي نگهبان كه در بازه زماني 27ساله 57 تا 84 خود او و حاميانش با تكيه بر تاييد اين نهادها همه كاره اين كشور بودند! 75 ميليون ايراني را به زحمت انداخته است! عقب تر از زمان قاجاريم كه خانم نخست وزير مملكت با استفاده از رانت شوهر مدرك قلابي دكتري مي گيرد و عنوان روشنفكرترين زن ايراني را يدك مي كشد! بله از زمان قاجار عقب تريم كه بانيان بدبختي امروز ملت ايران خود را در روز روشن خادم ملت جازده و با حمايت دشمنان ملت ايران به زور و حيله مي خواهند دوباره بر مسند قدرت قرار گيرند و ...!!!
United States
نخست وزیر امام میر حسین موسوی خدا نگهدارت
Iran, Islamic Republic of
............... می کنن سر و صداشون نخوابه
شوهرش دیگه جرات نمی کنه حرف .... بزنه حالا نوبته زنشه
United States
موسوی عزیز خدا نگهدارت
Iran, Islamic Republic of
از پيري است ديگر
بيچاره تقصير ندارد
Iran, Islamic Republic of
می بینم که روشنفکرترین زن موسوی از خودش دوباره نظر در وکرده!
ای بابا
...................
Iran, Islamic Republic of
خانم پروفسور روشنفکر ایرانی
ما هنوز داریم عقب افتادگی دانشگاه الزهرا را که به واسطه بی سوادی و نابخردی جنابعالی ایجاد شده بود جبران می کنیم پس شما یکی لطفا ساکت باش و بگذار گند کارهایت بیش ازین در نیاید
Iran, Islamic Republic of
اگر امام زنده بود دستور مي داد كه اين نخست وزيري كه تفكر بني صدر را دارد تير باران كنند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه این زنک تئوریسین طرازنوین جهانی !!! آیا اگر خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده میر حسین موسوی بعنوان رییس جمهوری انتخاب شده بود . باز هم ایشان معتقد بودند که ایران از زمان قاجار عقب مانده تر است !!؟؟ ایشان 30 سال بعد از انقلاب کجا بودند که متوجه این عقب ماندگی نشد و تازه بعد از شکست مفتضحانه به او الهام شد که ایران عقب مانده تر از دوران قاجار است !!آیا این 30 سال در خواب زمستانی بودید که منوجه نشدید ؟؟!! بهتر است بازهم به خواب زمستانی بروید و البته این بار .........
Iran, Islamic Republic of
ما لرها خیلی وقت از این خانوم کا رهایش اعلام برائت کردیم تازه اگه از ایشونم اعلام برائت کنیم داماد متوهم را چکار کنیم
Australia
خانم زهرا رهنورد، روشنفکرترین زن ایران، خواهشمند است لطفی‌ کن و برای رفع ابهامات بجای سخنرانی‌ و بیانیه‌های پی‌ در پی‌، مدارک دکتراتو رو کن، چرا شما و کروبی اصل موضوع را ول کردید و حاشیه میرید.
Iran, Islamic Republic of
انصافا راست گفته
Iran, Islamic Republic of
شما هر چی دوست دارین سران جنبش سبز رو مسخره کنید ما همیشه اونا رو دوست داریم