شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۶

استقبال کنندگان در قم، مهاجران آفریقائی و عراقی بودند!

پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 140248
رسانه هاي بيگانه و اپوزيسيون در زمينه انكار يا دست كم كوچك نمايي استقبال تاريخي علما و مردم قم از رهبر انقلاب دچار معضل شده و به همين دليل به هر شيوه نامعقولي دست يازيدند.

به گزارش کیهان، تمام اين رسانه ها در اقدامي هماهنگ اقدام به سانسور آن دسته از عكس هاي استقبال ميليوني مردم در قم كردند كه عمق جمعيت را نشان مي دهد يا از آسمان، امتداد كيلومتري جمعيت انبوه استقبال كننده را در خيابان هاي شهر مقدس قم نشان مي داد. اين سانسور رسانه اي (تقليد از كبك در فرو بردن سر زيربرف) در حالي است كه در عصر انفجار اطلاعات و تنوع رسانه ها، مخاطبان مي توانند خبرها و واقعيت ها را دريابند. اين رويكرد در حالي است كه با توجه به تبليغات چند هفته اي رسانه هاي مذكور با ادعاي محوري، «پيش بيني استقبال سرد»، مخاطبان منتظر بودند گزارش اين رسانه ها از واقعيت و راستي آزمايي ادعاي خود را مشاهده كنند. به همين دليل هم اعتبار و حيثيت رسانه هاي مذكور در آمريكا و انگليس و برخي كشورهاي اروپايي و -نيز رسانه هاي ضدانقلاب داخلي- به شدت لطمه خورد.

از سوي ديگر سايت «روز نت» كه توسط سلطنت طلبان ورشكسته مديريت مي شود، با نمايش تصوير 3 نفر از استقبال كنندگان كه از سوي رسانه ها و خبرگزاري هاي رسمي جمهوري اسلامي منتشر شده، تحليلي از سر بلاهت منتشر كرد و مدعي شد استقبال كنندگان، مهاجران آفريقايي و عرب و عراقي بوده اند! رسانه هايي از اين دست به هنگام سفر رئيس جمهور كشورمان به لبنان هم مدعي شده بودند استقبال كننده ها از ايران به لبنان رفته بودند!

از سوي ديگر «آرش-س» همكار صداي آمريكا كه پيش از فرار از كشور در نشريات زنجيره اي فعاليت مي كرد، در گزارش خود مدعي شد «جز روحانيون خودي و رسمي كسي استقبال نرفت، از جمله آيت الله ابراهيم اميني و آيت الله رضا استادي و جوادي آملي». گويا ذات فرار از كشور و اقامت در كشورهايي نظير آمريكا براي همكاران نشريات زنجيره اي فراموشي آور است، چه اينكه همين صداي آمريكا و انواع رسانه هاي همسو، در اوج آشوب و فتنه سال گذشته و در راستاي عمليات فريب و جنگ رواني، به دروغ چنين القا مي كردند علمايي چون حضرات آيات جوادي آملي، اميني و استادي از نظام جدا شده و مقابل رهبري قرار گرفته اند!! اين رسانه هاي كاملاً حرفه اي و بي غرض! اكنون به جاي اينكه اعتراف كنند يك سال به مخاطبان خود دروغ تحويل دادند، با پررويي و خودفريبي، حضور شخصيت هايي از اين دست را نشانه اي مي دانند كه جز روحانيون خودي و رسمي كسي به استقبال نرفته است! گويا كه مثلاً منتظر بوده اند فلان روحاني نماي ضد انقلاب -كه توسط گويانيوز و راديو فردا به عنوان «مترقي، مرجع نوانديش و مجتهد واقعي» معرفي مي شود- يا برخي وابستگان به باند مهدي هاشمي كه ارتباط وثيقي با گروهك نهضت آزادي دارند، در كنار درياي مواج محبت ملت شريف و علماي متعهد و انقلابي حاضر شده باشند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب طبیعی است . از دشمن این مملکت اسلامی چه انتظاری جز دروغگوئی دارید ؟...
Iran, Islamic Republic of
دم مردم قم گرم که اپوزوسیون و مستکبران را دچار جنون کردند
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی , کیک و ساندیس هم به مهاجران افریقایی و عراقی دادیم.:d
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
آهن آبدیده را رنگ عوض نمی کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند
به خیل دشمنان بگو به کوری دوچشمتان
مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند
Iran, Islamic Republic of
بزرگواران
آرش-س از علماهستند؟
از مدیران ارشدنظامند؟
ازقدیسین هستند؟
آخر اسم یک معاند نظام را لااقل کامل و با توضیحات بنویسید تا آنانی هم که این جرثومه را نمیشناسند بشناسند.
این چه نوع گزارش نویسی است؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان برای اینکه لال از دنیا نروند حرف می زنند.
Iran, Islamic Republic of
از این استقبال عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید انشاالله
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم این خبر های احمقانه که بیگانه ها از خودشون در میارن رو روی سایتتون نزنین اونها مخاطباشون احمق فرض می کنن مثل خودشون که این خبر های رو میزنن.
به شعور آدم توهین میشه
Iran, Islamic Republic of
از دشمن که غیر از آن انتظار نبوده و نیست .خداوندا دشمنان اسلام ومسلمین واین مرز و بوم اگرقابل هدایتند هدایت واگرقابل هدایت نیستند به زیرخاک هدایتشان بفرماید.
امین یارب العالمین
Iran, Islamic Republic of
دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود

امروز عزیز دل ما خامنه ای ست

روحی فداک یا خامنه ای.
نه بابا؟؟
پس چرا همه سفید بودند و شبیه خودمون؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینهمه لشگر امده

به عشق رهــــــــــبر امده
قدرت طلبان بیچاره فریبکاری را تا کجا می خواهند ادامه بدهند؟! واقعا باعث تمسخر خودشان نمی شوند که ادعا می کنند استقبال کنندگان از احمدی نژاد در لبنان ایرانی بودند !و در قم هم عراقی و آفریقایی !!
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقها قرار داده.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر -برو بمیر
باید هم بمیری از این درد مردم ایران
خون وگوشتشان با ولایت عجین شده
Iran, Islamic Republic of
جک با مزه ای بود